جاباما
۸۱۵۹۸۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

جلسه پیشکسوتان آبی برای واگذاری سهام باشگاه

بخشی از پیشکسوتان باشگاه استقلال امروز به منظور صحبت درباره واگذاری سهام باشگاه گرد هم جمع شدند.

خبرآنلاین: در راستای اراده دولت محترم تدبیر و امید در راستای واگذاری باشگاه استقلال و اختصاص بخشی از سهام مربوطه به تشکلی از پیشکسوتان باشگاه و بررسی مطالعات واگذاری باشگاه استقلال و نحوه انتخاب و مدل مناسب آن به دعوت سیدمحمد کاظم اولیایی جلسه ای در محل اتحادیه باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه سیزدهم دی ماه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح الی ١٤:٣٠ بعد از ظهر با حضور جمعی از بزرگان پیشکسوت باشگاه استقلال ایران جهت بحث و بررسی نحوه مدیریت بهینه و ابعاد واگذاری باشگاه استقلال تشکیل گردید.

پس از ارائه مطالعات و نتایج یافته های علمی توسط کارشناسان امر در حوزه های مدیریت، اقتصاد، جامعه شناسی و حقوق با بررسی فرصت ها و تهدیدها به بحث و هم اندیشی پرداخته شد .

در این جلسه متخصصانی از حوزه دانشگاه، مطالعات و تحقیقات علمی خود را به حاضرین ارائه نمودند. آقایان : دکتر حسینی فر رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و معاون اسبق وزیر تعاون ، دکتر حبیبی مدرس مدیریت ورزشی، دکتر خاتونی جامعه شناس و مدیرعامل انجمن جامعه ، ورزش ، فرهنگ و آقای دکتر عامری مدیر مرکز سرمایه گذاری اتاق بازرگانی با تبیین شرایط ورزشی، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ایران و مقایسه وضعیت موجود در مدیریت باشگاه های ورزشی با مدل های جهانی شیوه های مناسب سازی و برون رفت از وضعیت موجود را ارائه نمودند.

جلسه پیشکسوتان آبی برای واگذاری سهام باشگاه

اعضای ذیل به عنوان اعضای هیات موسس قبول مسئولیت نموده که عبارتند از آقایان :
علی جباری ، نصرالله عبدالهی ، مهدی حاج محمد ، اکبرکارگر جم ، جواد قراب ، مهدی کشاورز ، پرویز مظلومی ، جهانگیر کوثری ، غلامحسین فرزامی ، محمد نوری ، سیامک رحیم پور ، هادی نراقی ، صمد مرفاوی ، محمد مومنی ، میرشاد ماجدی ،ستار همدانی ، ناصر شیردل ، غلامرضا سعادتی ، علی نظری ، سعید مراغه چیان ، رضا رجبی ، ژورس غازاریان ، بهنام ساسانیان ( به نمایندگی از حسن روشن ) ، رمضانی ، همچنین آقایان امیر قلعه نوعی منصور رشیدی، گودرز حبیبی و عبدالعلی چنگیز در جلسه نماینده داشتند.

در انتهای نشست در جهت مناسب سازی شیوه مدیریت باشگاه استقلال طرح اتاق تعاون به هییت واگذاری که جمع سپاری بلوک بندی در آن پیشنهاد شده مطرح گردید که در جهت ایجاد زمینه اجرای آن اعضای حاضر از جناب آقای اولیایی در خواست پیگیری امور مربوطه و ایجاد تشکل مناسب و انتخاب هیبت موسس را خواستار شده و به ایشان نمایندگی دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی ام وبه تاج ای بودنم افتخار ایکنم

      امیدوارم هرجی اتفاق بیفته به نفع تیم استقلاال کبیر باشه

    • بدون نام

      کپی و تقلید از پیشکسوتان پرسپولیس کبیر

    • کمال رضایی

      دنیاتراکتوراس وپرس ول کنید امسال ما قهرمانیم

    • علی

      مگه کیسه هم پیشکسوت داره ....

    • بدون نام

      چقدر طوطی وار کبیر کبیر میکنن این تیمهای حکومتی و دزدان بیت المال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج