۸۱۶۳۹۱
۴ نظر
۵۰۴۸
۴ نظر
۵۰۴۸
پ

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

ترند‌های دکوراسیون داخلی هم مانند دنیای مد و فشن هر روز در حال تغییر هستند. در هر دوره‌ای رنگ‌ها و طراحی‌های خاصی برای دکوراسیون داخلی مطرح می‌شوند که سال ۲۰۱۹ نیز از آن مستثنی نیست. در ادامه ترند‌های دکوراسیون داخلی سال ۲۰۱۹ را برایتان آورده ایم، تا در صورت علاقه از آن‌ها ایده بگیرید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ترندهای دکوراسیون داخلی هم مانند دنیای مد و فشن هر روز در حال تغییر هستند. در هر دوره ای رنگ ها و طراحی های خاصی برای دکوراسیون داخلی مطرح می شوند که سال ۲۰۱۹ نیز از آن مستثنی نیست. در ادامه ترندهای دکوراسیون داخلی سال ۲۰۱۹ را برایتان آورده ایم، تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.

کاغذ دیواری گلدار

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

حتما یادتان می آید که خانه های قدیمی کاغذ دیوارهایی با طرح های گل داشت. این طرح ها در سال ۲۰۱۹ بار دیگر توجه طراحان دکوراسیون را به خود جلب کرد. بنابراین اگر به فکر تغییر کاغذ دیواری تان هستید، می توانید به طرح های گلدار فکر کنید. البته از آنجا که این مدل بسیار شلوغ است، بهتر است که تنها یک یا دو دیوارتان را برای آن انتخاب کنید.

رنگ های بولد

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

اگر تا به حال فکر می کردید که رنگ های خنثی برای دکوراسیون تان بهتر است، حال باید تجدید نظر کنید زیرا سال ۲۰۱۹ سال رنگ های بولد است. رنگ هایی با تن جواهرات مانند سبز، آبی، زرد... در پس زمینه خاکستری رنگ دکوراسیون شما خواهد درخشید.

کاشی های طرح دار

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

دوره آشپزخانه های ساده و تک رنگ به سر رسیده، زمان آن است که تنوع بیشتری به طرح های کاشی آشپزخانه بدهیم. سال ۲۰۱۹ سالی ست که کاشی های طرح دار و رنگی جای خود را به کاشی های ساده و تک رنگ می دهند و آشپزخانه شما را از حالت ساده و کسل کننده خارج می کنند.

لوازم تزیینی دست ساز

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

حتما لوازم تزیینی خانه مانند آباژور، گلدان، تابلو یا قاب عکس های دست ساز را دیده اید. این تزیینات در سال ۲۰۱۹ تبدیل به یک ترند در دکوراسیون خانه شده اند. با وجود این وسایل در خانه، شما ارتباط بیشتری با طبیعت احساس خواهید کرد.

تختخواب سایبانی

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

در دوره ای، مردم دوست داشتند که فضایی که در آن به استراحت می پردازند، حس امنیت را به آنها منتقل کند، از این رو تخت های سایبانی را طراحی کردند. این مدل تخت ها در سال ۲۰۱۹ باز نظر طراحان داخلی را به خود جلب کرد و تبدیل به یکی از ترندهای سال شد.

سبک بوهو

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

بوهو، سبکی است که از دل بر می‌آید، با ذهنیت فردی همراه می‌شود و شکل عینی به خود می‌ گیرد. این سبک با سادگی و سبکبالی، فضایی سرشار از زندگی و ویژگی‌های هنری و فرهنگی متمایز از دیگر سبک‌های چیدمان می‌ آفریند. فضای این سبک، منحصر به‌ فرد و غیرتکراری است. افرادی که از ترکیب نقوش، تنوع بافت و منسوجات و بازی با رنگ های گوناگون لذت می برند و از چارچوب های رسمی گریزان هستند، با شیوه این دکوراسیون به هدف خود می رسند. شما هم می توانید با ترکیب رنگ و طرح های مختلف، دکوراسیون مورد علاقه تان را بسازید.

ترکیب فلزات

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

اگر عاشق اشیا فلزی هستید، می توانید خانه تان را در سال ۲۰۱۹ با تم فلزات طراحی کنید. البته شما نباید بیشتر از ۲ یا ۳ طرح مختلف فلز را به کار ببرید. به عنوان مثال فلزاتی چون نقره به زیبایی با برنز ست می شوند. خوبی این طرح ها آن است که هیچگاه از مد نمی افتند و لازم نیست برای سال جدید دکوراسیون تان را تغییر دهید.

سرویس بهداشتی مشکی

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۸ سال سرویس های بهداشتی مدرن با طرح های روشن و ساده بود اما ۲۰۱۹ اینگونه نیست. در این سال شما شاهد سرویس های بهداشتی تیره به خصوص رنگ مشکی هستید.

پارکت روشن

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

پارکت ها همیشه هواداران زیادی داشتند، اگر چه تا به حال پارکت های تیره رنگ را می دیدیم اما حال رنگ های روشن تر آن مورد توجه قرار گرفته است. این نوع کف پوش به دلیل رنگ روشنی که دارد محیط را بزرگ تر و دلبازتر نشان می دهد.

صفحه کابینت تیره

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

در اکثر خانه ها می بینیم که صفحه کابینت به رنگ های روشن می باشد اما سال ۲۰۱۹ رنگ های تیره و گرم تر جایگزین آن شده اند. مهم نیست که رنگ کابینت تان چیست؟ شما می توانید صفحه روی آن را به جای سفید و خاکستری، به رنگ تیره مانند قهوه ای انتخاب کنید.

دیوار رنگی

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

معجزه رنگ ها را از یاد نبرید. علاوه بر لوازم مختلف خانه، شما می توانید دیوارتان را هم رنگی انتخاب کنید. یک دیوار رنگی در کنار دیوارهای سفید خانه، حال شما را به بهترین شکل تغییر خواهد داد. سبز یشمی یکی از ترندها سال ست که می توانید آن را برای دیوار خانه تان به کار گیرید.

90% سفید، 10% رنگی

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

نسبت رنگ سفید به دیگر رنگ ها در خانه شما چند درصد است؟ طراحان داخلی برای سال ۲۰۱۹ قانون ۹۰% سفید، ۱۰% رنگی را پیشنهاد داده اند. از این رو شما باید اکثر وسایل خانه و دیوارهایتان را به رنگ سفید و ۱۰% دیگر را رنگی انتخاب کنید. با این دکور خانه شما شاداب، بولد و سرزنده به نظر خواهید رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شلوغ و خسته کننده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره منم خوشم نیومد جالب نبود

    • سارا

      مد زیبایی نبود

    • roya

      سرویس بهداشتیه خیلی خوشگله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج