۸۱۶۴۸۵
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دلار‌های پرسپولیس به دبی رسید

با گذشت نزدیک به دو ماه از فینال آسیا هنوز پاداش سرخپوشان به حساب باشگاه واریز نشده است.

خبر ورزشی: پرسپولیس با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود کوتاه ماندن دستانش از جام به پاداش چشمگیری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید که این مبلغ می‌تواند بیشتر مشکلات مالی باشگاه را حل و فصل کند.

دو میلیون دلار سوای از تمام درآمدزایی‌های قبل از فینال رقمی بود که AFC باید به حساب سرخ‌ها واریز می‌کرد، اما با گذشت نزدیک به دو ماه از برگزاری فینال در تهران این پول به حساب باشگاه واریز نشد. با پیگیری‌های صورت گرفته مقامات کنفدراسیون مشکلی از بابت پرداخت این پول نداشتند، اما چون تحریم‌های بانکی مانع واریز پول به حساب باشگاه‌های ایرانی شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در تسویه پول با پرسپولیس دچار مشکل شد.

چند هفته رایزنی برای پیدا کردن راهکاری برای حل این مشکل در نهایت به جایی رسید که با همکاری یکی از شرکت‌های فعال در مباحث ارزی در کشور امارات که مالکیت آن بر عهده یک ایرانی است، این مشکل در حال حل شدن است. گفته می‌شود این ایرانی مقیم امارات با همکاری و هماهنگی کامل با مدیران پرسپولیس در حال انتقال دو میلیون دلار پاداش AFC به سرخ‌های تهرانی است تا در روز‌های حساس نقل و انتقالات زمستانی سورپرایز ویژه‌ای برای برانکو و شاگردانش در راه باشد.

حالا بماند که در راه انتقال این پول بخشی نیز به عنوان پورسانت به حساب صراف ایرانی و شرکتش در دبی خواهد رفت. البته هیچ کدام از مسئولان باشگاه اظهار نظری انجام ندادند، اما سفر‌های متوالی یکی از مسئولان پرسپولیس به دبی در هفته‌های گذشته بی‌ارتباط با این موضوع نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا ما چقدر بدبختیم

    • بدون نام

      شک نکنید مثل پول اسپانسرپرسپولیس 2میلیون دلار پرسپولیس رو وزارت ضدورزش استقلالی میریزه به حساب استقلال تابازم بازیکن خارجی بگیرن این خیانت وزارت ضدورزش درحق پرسپولیس وهواداراش پشت نتایج درخشان 3 فصله پرسپولیس مخفی مونده

    • بدون نام

      شک نکنیدوزارت ورزش همه روتقدیم استقلال میکنه
      ازسکوت برانکو وبازیکنان وزارت ورزش سواستفاده میکنه

    • بدون نام

      توف به وزارت ورزش مثل پول اسپانسر پرسپولیس میدن استقلال تابازیکن چند میلیاردی بخره

    • بدون نام

      مطمئن باشیدهمون طورکه وزارت ورزش پول اسپانسرپرسپولیس روبالامیکشه تقدیم استقلال میکنه این 2میلیون دلار رو هم میدن استقلال تاپول بازیکنای چندین میلیاردیشون جوربشه

    • بدون نام

      این دو میلیون دلار رو هم وزارت ورزش تقدیم استقلال میکنه مثل پول اسپانسرپرسپولیس تو وزارت ورزش یه مشت خائن به پرسپولیس هستن

    • بدون نام

      بزودی وزارت ورزش دلارهای پرسپولیس رومی ریزه به حساب عشقش استقلال مثل پول اسپانسر

    • بدون نام

      همه رو دو دستی وزارت ورزش تقدیم استقلال میکنه همون طور که پول اسپانسرپرسپولیس رو دادن استقلال وبازیکناشون50درصدگرفتن پرسپولیسیا25درصد

    • بدون نام

      خدا خیرشون بده
      انگار یه سفر حج رفته باشند

    • بدون نام

      کاش این نشریه همین حساسیت را در مورد پولهای اسپانسر مشترک که به پرسپولیس نمیرسه و میره به جیب رقیب تا این همه ریخت و پاش کنه را داشت!!!!

    • Javad_dgn

      نظر اول یکی بد بنویسه دیگه پشتش همه بد میگن :)))) ایرانی ها همینن :)))

    • جواد

      ما چقدر بد بختیم که پول مون میره دبی. باز چقدر ما بد بختیم که
      پول دست باشگاه استقلال میوفته. باز چقدر ما بد بختیم که حقوق بازیکنان با این پول میشه داد. خوبه که ما یک سرمربی داریم که هشت ماه هست حرف پول نزده چرا که شرایط باشگاه رو میدونه. جا داره که بگم اگر می خوایید پرسپولیس رو قهرمان نکنید همون اول فصل بگید. کیسه کش عزیز هنوز زیرشی.

    • علی

      فساد اداری ایران تنها عامل بدبختی مردمه پول یک سال زحمت کشیدن تو آسیا رو باید با گدایی بگیریم چرا چون یه نفر میخواد وضع اینجوری باشه.آخر سر هم پول میره تو جیب کیسه و فدراسیون و وزارت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج