جاباما
۸۱۶۵۴۰
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

بودیمیر و سه مهاجم در لیست برانکو

برانکو ایوانکوویچ بالاخره گادوین منشا را از لیست تیمش کنار گذاشت تا بعد از یک فصل و نیم، این بازیکن نیجریه‌ای از جمع سرخ‌پوشان کنار برود.

فرهیختگان: برانکو ایوانکوویچ بالاخره گادوین منشا را از لیست تیمش کنار گذاشت تا بعد از یک فصل و نیم، این بازیکن نیجریه‌ای از جمع سرخ‌پوشان کنار برود. این درحالی است که منشا در این مدت گل‌های حساسی برای پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و شاید بتوان گفت مهم‌ترین گل او همان گل سومی است که در بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند که مطمئنا در تاریخ این تیم گلی به‌یادماندنی خواهد بود.

با این همه برانکو اعلام کرده این بازیکن نیجریه‌ای را نمی‌خواهد و به همین دلیل مسئولان باشگاه به دنبال بررسی پیشنهادهای رسیده برای منشا هستند تا بتوانند این بازیکن را به تیم دیگری منتقل کنند تا بتوانند از این طریق هزینه‌ای برای جدایی منشا نپردازند.

منشا تا اینجا حدود ۲۵۰ هزار یورو از پرسپولیس طلبکار است و این به جز مبلغ باقی‌مانده از قرارداد این بازیکن است که البته باید وضعیت آن هم مشخص شود. به همین دلیل امروز مدیربرنامه‌های منشا راهی باشگاه پرسپولیس می‌شود تا با ایرج عرب، سرپرست این باشگاه در همین رابطه گفت‌وگو کند.

جدایی قطعی منشا

از حدود دو هفته قبل به اطلاع مدیربرنامه‌های این بازیکن رسیده بود که او جایی در لیست پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم ندارد و حالا خبر می‌رسد تیم‌هایی مثل سایپا، نفت آبادان، تراکتورسازی، پدیده مشهد و ذوب‌آهن اصفهان خواهان جذب این بازیکن هستند اما از آنجایی که منشا با پرسپولیس قرارداد دارد، مشتریانش باید مذاکرات خود را با باشگاه پرسپولیس انجام دهند.

تکلیف منشا با پرسپولیس به احتمال فراوان امروز مشخص می‌شود اما طبق شنیده‌ها حتی اگر باشگاه پرسپولیس نتواند این بازیکن را به تیم دیگری منتقل کند، منشا دیگر قصد ماندن در جمع سرخ‌پوشان را ندارد و خواهان جدایی خواهد شد؛ چراکه او بهتر از هر کسی می‌داند وقتی برانکو نامش را در لیست مازاد قرار داده، پس اعتقادی به او و عملکردش نخواهد داشت و درصورت ماندن در پرسپولیس بازی به او نخواهد رسید و فوتبالش خراب خواهد شد.

همین موضوع باعث‌ شده منشا دیگر تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد و در این بین، باشگاه پرسپولیس اگر نتواند این بازیکن را به تیم دیگری بفرستد، مجبور به فسخ قرارداد منشا خواهد شد که در این صورت باید همه حق و حقوق منشا را تا یوروی آخر بپردازد که در این شرایط ارزی، پول زیادی خواهد شد. این موارد پیش روی ایرج عرب قرار گرفته و آنها سعی خواهند کرد در جلسه امروز بتوانند به صورت دوستانه این موضوع را به پایان برسانند؛ چراکه در آن صورت مجبور به هزینه‌کردن زیادی خواهند شد.

از طرف دیگر برانکو نه‌تنها ماریو بودیمیر بلکه سه مهاجم دیگر را هم مدنظر دارد و به صورت موازی مذاکرات با هر چهار بازیکن درحال پیگیری است تا بتوانند یک بازیکن را با شرایط موجود پرسپولیس پیدا کرده و با آن قرارداد ببندند. برانکو می‌داند تیمش در داشتن مهاجم سرزن فقیر است و به دنبال بازیکنی با خصوصیات سرزنی می‌گردد. حالا باید دید درنهایت کدام بازیکن به جمع سرخ‌ها اضافه خواهد شد، هرچند به گفته ایرج عرب شاید بازیکنی هم به پرسپولیس اضافه نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید کاظم از نرجه

      خدایش به منشا حیفه دوندگیش خیلی بالاست و در خدمت تیمه نمیدونم چرا برانکو این تصمیم رو گرفت

      پاسخ ها

      • رضا

        سفره خانه

    • اسماعیل لکی

      امارا گلزنیش پایین بود.ولی در اختیار تیم بود.در کل خدا کنه یه مهاجم خوبی بیارن.

    • mmpi

      منشا دوندگی بالایی داره ...و وقتی تیم‌جلو هست و نیاز به حفظ نتیجه داره خیلی مفید هست ولی از طرفی پرسپولیس تیمی هست که در اکثر مواقع نیاز به بردن داره...منشا تو کار درون تیمی روند تیمی رو خراب میکنه...حرکت رو به جلو تیم رو کند میکنه..سرعت عمل به شدت پایین و دقت پاس ضعیف...

    • اژدرهای سرخ

      خط آخر که ایرج عرب گفته شایدم بازیکنی جذب نکنیم خیلی جالب. آقای عرب هواداران پرسپولیس رو چی فرض کردی این پول های که درآمد زایی شده هم آخرش بین خودتون تقسیم میشه با چهار تا دروغ هواداران رو فریب میدین. ایکاش یکبار دولت سرخابیها رو به هوادارهای اصلی این دوتیم که بین شان افراد تحصیل کرده. دکتر. مهندس. حسابدار. متخصص ووو که زیاد هم هستند میسپرد تا دست خیلی ها ازاین دله دزدیها کوتاه بشه. تواین سالها هرکس مدیرمسئول این دو تیم شد به قول معروف باپراید اومد با مرسدس بنز رفت. ولی سکته ای اگربود جنگ ودعوا اگربود. خونه خرابی بود سرماگرما بود اعصاب خردی بود فقط برای هواداران بود.

    • محمد

      مهدی طارمی میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج