جاباما
۸۱۶۵۸۹
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

مدل قیمت‌گذاری اینترنت موبایل اصلاح می‌شود

وزیر ارتباطات از اتمام بررسی وضعیت چندماهه اخیر قیمت‌گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها و افزایش قیمت آن با توجه به شکایت کاربران، خبر داد و گفت: این مدل تعرفه گذاری اصلاح می شود.

خبرگزاری مهر: محمدجواد آذری جهرمی، درباره شکایت کاربران تلفن همراه از افزایش نرخ خدمات اینترنت موبایل از سوی اپراتورها، اظهار داشت: موضوع مدل قیمت گذاری چند ماهه اخیر اپراتورها در حوزه اینترنت تلفن همراه، در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مورد بررسی قرار گرفت و نتایج آن به زودی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه این گزارش برای انجام برخی اصلاحات مجدد، به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بازگشت، ادامه داد: نتیجه نهایی حاصل از این گزارش و تصمیماتی که درباره نرخ گذاری اینترنت موبایل درنظر گرفته‌ایم، در هفته جاری اعلام می شود.

وزیر ارتباطات با تاکید براینکه در این هفته نظر نهایی خود را در رابطه با نرخ گذاری اینترنت موبایل اعلام می کنیم، افزود: تصمیمات مهمی گرفته شده تا فرآیند افزایش نرخ ها متوقف شود و اصلاحاتی نیز درباره نرخ گذاری اینترنت موبایل از سوی اپراتورها صورت گیرد.

تغییر نرخ بسته‌های ترکیبی اینترنت موبایل (بسته های روزانه و شبانه) و به نوعی گران شدن بسته ها از شهریورماه امسال نارضایتی کاربران را به همراه داشته و کاربران به صورت متعدد این نارضایتی را در شبکه‌های اجتماعی به وزیر ارتباطات اعلام می‌کنند.

در شهریورماه وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اعتراض کاربران از نحوه تعریف بسته های جدید اینترنت موبایل گفت: «این موضوع را شنیده ام اما هنوز به صورت کامل آن را پیگیری نکرده ام. اما به محض مشخص شدن موضوع آن را اطلاع رسانی خواهم کرد.»

آذری جهرمی ۲ روز گذشته در توئیتی از رشد تعرفه خدمات ارتباطی بخش خصوصی تا سقف ۱۲ درصد خبر داد و اعلام کرد: برغم اینکه خدمات دولت به شرکتهای اینترنتی با کاهش متوسط ۴۰ درصدی قیمت همراه بوده اما تعرفه خدمات بخش خصوصی حدود ۷ تا ۱۲ درصد رشد را در دو ماه اخیر نشان می دهد.

وی همچنین هزینه تبلیغات اپراتورها در صدا و سیما در سال جاری را ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این ارقام نباید از جیب مشتری گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچندماه یک اصلاحیه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلاح یعنی افزایش قیمت یا توجیه های کذایی

    • ایدا شجاعی

      با سلام به اقای جهرمی ودست اندرکارانش .گله ای که از شماداشتم اینه که چرا نرخ مکالمات بین الملل اینقدر گرون گردید خدا رو خوش نمیاد خون این مردم رودرارید توشیشه می کنید از خدا بترسید اخه خدا روخوش میاد هزینه یک دقیقه مکالمه برای کشور قطر 2500 تومن باشه هم از تلفن ثابت هم موبایل پدر مریضی داریم که اونجاست باید حداقل هفته ای دوبار براش زنگ بزنیم ولی با این قیمت هفته ا ی یبار هم نمیشه.خدا ازتون نگذره.

    • sajjad_rs

      اخه به هر کشوری بگی 200 مگ پنج هزار تومن بهت پناهندگی میدن ,ده تا عکسم نمیشه دید ,اقای جهرمی از وقتی وزیر شدی فقط شعار دادی مثل روحانی پس کو عمل

    • بدون نام

      هررزو فقط حرف.مدلش هم اینه گرونتر میشه

    • مهدی آبی

      خاک بر سرتون.شبانه رو حذف کردید ولی قیمتها رو بالا بردید لشتون.خاک بر سرتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج