جاباما
۸۱۶۶۳۴
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

کلید حل مشکلات مالی مردم در دست گلزار؟!

جوایز میلیونی مسابقه «برنده باش» و برنامه ریزی شرکت کننده ها برای این جوایز از همان ابتدا به یکی از سوژه های مهم در رسانه ها تبدیل شد و هر هفته برخی از رسانه ها به نوعی به این موضوع می پردازند و نقد ها و نظراتی هم در این باره مطرح می کنند.

بانی فیلم: جوایز میلیونی مسابقه «برنده باش» و برنامه ریزی شرکت کننده ها برای این جوایز از همان ابتدا به یکی از سوژه های مهم در رسانه ها تبدیل شد و هر هفته برخی از رسانه ها به نوعی به این موضوع می پردازند و نقد ها و نظراتی هم در این باره مطرح می کنند. از جمله اینکه نظر مجری درباره اینکه با پنج میلیون تومان هم می توان برنامه ریزی های اساسی کرد، چندان قابل قبول نیست و با توجه به میزان تورم با این مبالغ کار چندان جدی و مهمی نمی توان انجام داد.

کلید حل مشکلات مالی مردم در دست گلزار؟!

اما نکته جالب این مسابقه شرکت کننده هایی هستند که هر کدام با رسیدن به نقطه امن اول و دریافت جایزه پنج میلیون تومانی برنامه ریزی های جالب و مهم و اساسی دارند. از جمله در برنامه قبلی که دو نفر از شرکت کننده ها که به نقطه امن اول رسیدند، برای پنج میلیون تومان برنامه های بسیاری داشتند. از جمله کمک به هزینه درمان بیمارانی که می شناختند، پرداخت اقساط و راه اندازی مشاغل و از همه ممهمتر کارآفرینی.

این در حالی است که پیش از این و در قسمت های ابتدایی این مسابقه که سوالات به قدری آسان بود که اغلب شرکت کننده ها به مبالغی چون چهل، شصت و هشتاد میلیون می رسیدند، برنامه های کمتری داشتند و مجری هم خیلی روی این مسئله تاکید نداشت. یا در یکی دو برنامه قبل که یکی از شرکت کننده ها اظهار کرد که با این مبلغ خیلی کار چندانی نمیشه کرد، اعتراض مجری را در پی داشت. گرچه در طول این مدت اغلب شرکت کننده ها یا برای پرداخت اقساط و بدهی های خود وارد این مسابقه می شدند و یا خرید اتومبیل و خانه!

اما در این میان عده ای هم حضور داشتند که انگیزه های دیگری در کنار دریافت جایزه داشتند. اما درصد بالایی از شرکت کننده ها به دلیل مشکلات اقتصادی وارد این مسابقه می شوند. از این رو کمتر شاهد همکاری برنده ها با پویش هموطن که این مسابقه راه اندازی کرده هستیم. چون اغلب می آیند که بتوانند دست خالی از این مسابقه بیرون نروند که از حق نگذریم مجری هم خیلی در این زمینه با شرکت کننده ها همراه شده و تلاش می کند تا اغلب آنها به نقطه امن اول رسیده و دست خالی از مسابقه بیرون نروند و حداقل جوایز این مسابقه را دریافت کنند.

البته در این میان به نظر می رسد که مجری گاهی هم با اراده خود و بدون کسب تکلیف از اسپانسر و تهیه کننده تن به این نوع کمک ها می دهد. به عنوان مثال در یکی دو برنامه قبل یکی از شرکت کننده ها اعلام کرد که به مدت یک هفته به اتفاق دخترش به طور ۲۴ ساعت برای حضور در مسابقه تلاش کرده اند!

اما آنچه که در این میان حائز اهمیت است، با توجه به مشکلات اقتصادی که مدتی است دامن افراد متوسط جامعه را گرفته و روز به روز هم این شرایط بدتر می شود، عده ای برای پرداخت اقساط و یا مخارج درمان بیماری و جراحی و رفع مشکلات مالی زندگی خود به هر طریقی وارد مسابقه می شوند تا بتوانند با دریافت جوایز آن بخشی از مشکلات خود را رفع کنند.

به عنوان مثال در برنامه های گذشته شاهد بودیم که فرد شرکت کننده برای جراحی پای مادرش و یا چشم های خودش و مسائلی از این دست وارد این مسابقه شد تا بتواند مبلغ جایزه را برای این منظور هزینه کند. از این رو بر خلاف نظر مجری که مدام در برنامه مطرح می کند، مهمترین و نخستین دلیل حضور شرکت کننده ها در این مسابقه جایزه است؛ نه محک زدن و بالا بردن سطح معلومات و اطلاعات عمومی!

مهمتر اینکه شرایط زندگی در جامعه امروز به قدری سخت شده که اغلب شرکت کننده ها در طول یک هفته تمام تلاش خود را بکار می گیرند که در این برنامه حضور پیدا کرده و بتوانند جوایزی را کسب کنند که این موضوع جای تأمل بسیار دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علم در خدمت پول شده....

    • بدون نام

      دقت کنید از وقتی گلزار کفت چرا نمیشه با 5 تومن کاری کرد . همه از ترسشون میگن ما میخوایم با 5 تومن سرنوشتمونو رقم بزنیم

    • بدون نام

      اه از این متظاهر

    • ناشناس

      بازم دست سازندگان این برنامه به خصوص اسپانسر درد نکنه که اگه با این روش باری از رو دوش مردم برمیدارن

    • بدون نام

      نکنه کلید روحانی برداشته دیگه دولتش نمیتونه دلار را کنترل کنه.

    • بدون نام

      وقتی میشه ملیونها آدم را پای تلوزیون نشاند و به معلومات عمومی آنان کمک کرد و تنها برنامه ای است من و کل خانواده ام نگاه میکنیم این مبلغ پولی نیست در برابر سریالهای ملیاردی که کسی نگاه نمیکنه بسیار برنامه خوب است آفرین به آقای گلزار که بسیار مجری توانمندی هستند

      پاسخ ها

      • حقانی

        همان شرکت هرمی با ظاهری دیگر . هزاران آدم تومن تومن پای اپ این برنامه خرج می کنند تا جند تومن به ی نفر برسد . مابقی میلیاردی هم مال تهیه کننده است

    • بدون نام

      بدبختمون کردن و حق اعتراضم نداریم.

    • علی فیروزبخش مشهد

      اشکالی نداردشماهم بخاطررام کردن وارام کردن مردم نادان وخوشحال کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج