۸۱۷۸۶۱
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

رئیس صداوسیما، عامل ممنوع التصویری زائری

غلامرضا کاتب، عضو هیأت رئیسه مجلس مسأله ممنوع‌التصویر شدن حجت‌الاسلام زائری در صدا و سیما را تأیید کرد اما گفت که این ممنوع‌التصویری خواسته نمایندگان نبوده بلکه تصمیمی است که خود مدیران صدا و سیما و شخص علی عسگری گرفته‌اند.

روزنامه ایران: غلامرضا کاتب، عضو هیأت رئیسه مجلس مسأله ممنوع‌التصویر شدن حجت‌الاسلام زائری در صدا و سیما را تأیید کرد اما گفت که این ممنوع‌التصویری خواسته نمایندگان نبوده بلکه تصمیمی است که خود مدیران صدا و سیما و شخص علی عسگری گرفته‌اند.

رئیس صداوسیما، عامل ممنوع التصویری زائری

به گفته کاتب «نمایندگان مجلس تنها از آقای علی عسگری خواسته بود تا جلوی توهین‌ها به قوه مقننه گرفته شود.» او البته توضیح داده که «آقای زائری به طور کلی ممنوع‌التصویر نیست و فقط از این پس در برنامه‌های زنده نمی‌تواند شرکت کند.»

کاتب که خود یکی از دو نماینده مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما هم هست، درباره دلیل این کار به «ایران» توضیح داده است: «کسی که نمی‌تواند خود را جلوی دوربین کنترل کند و با حرف‌ها و رفتار خود باعث حاشیه‌سازی می‌شود و در واقع ظرفیت قرار گرفتن در موقعیت پخش زنده تلویزیونی را ندارد، نباید روی آنتن زنده برود و بهتر است اگر توانایی و یا نظر کارشناسی دارد آن را در برنامه‌های ضبط شده بیان کند که برنامه‌سازان صدا و سیما توان کنترل حاشیه‌های آن را داشته باشند.» او همچنین ادبیات زائری را در برنامه فرمول یک «ادبیات غیر انسانی» خواند.

واکنش زائری: همه چی آرومه

محمدرضا زائری اما خود در واکنش به خبر ممنوع‌التصویری‌اش در رسانه ملی در حساب کاربری توئیترش نوشت: «در 40 سالگی انقلابی که اساساً برای آزادی رخ داده است، کار به جایی رسیده که معاون سیما بابت یک دیالوگ ساده انتقادی در یک برنامه تلویزیونی به مجلس احضار شود و تعهد بدهد.

سریال ارعاب و تهدید، تطمیع و تخویف، تکذیب صوری احضار ولی... همه چی آرومه!» همزمان هم تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی از طیف‌های مختلف به این تصمیم صدا و سیما انتقاد کردند. انتقادی که البته معلوم نیست می‌تواند در تغییر نظر مدیران صدا و سیما برای تجدید نظر در ممنوع‌التصویری زائری تأثیرگذار باشد یا خیر. آن هم در شرایطی که به نظر می‌رسد مجلسی‌ها آنچنان هم از این تصمیم ناراضی نیستند.

مجلس درخواست ممنوع التصویری نداشته

از سویی دیگر مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در این باره گفت: حضور رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان ایشان در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره بررسی برخی موضوعات کلان کشور بود؛ البته نظرات هیأت رئیسه مجلس و نمایندگان محترم درباره نحوه پرداختن صدا و سیما به موضوعات مختلف قوه مقننه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.به گفته وی مجلس هیچ‌گونه درخواستی مبنی‌بر عدم حضور حجت‌الاسلام محمدرضا زائری که از روحانیون شناخته‌شده است، در صداوسیما نداشته و احضار علی ضیاء از مجریان سیما توسط مجلس نیز صحت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      انچه که اقای زائری فرمودند واقعیت محض است..متاسفانه نمایندگان بی خاصیت مجلس تاب تحمل واقعیت راندارند..نیمی ازنمایندگان که در مجلس حضور ندارند و نیمی دیگر درخوابن....

    • علی جمالی

      آقایان مدیران صدا سیما؛ واقعا بعضی کارهایشان از دیکتاتورها هم دیکتاتوری تر هستش ، واقعا اگه اینقدر بی سواد هستید لااقل کمی منطق داشته باشید .

    • محمدصالح نادی

      شرم بر این صدا و سیما که تحمل شنیدن حقایق رو نداره..
      درود بر مردان بزرگی چون زائری ، زیبا کلام و میرحسین موسوی..

    • بی نشان

      زنده باد صدای حق! واقعا اوف بر این مجلس

    • بدون نام

      این ممنوع التصویری رو به آقای زائری تبریک میگم


      شرم بر این مجلس و صدا و سیما

    • بدون نام

      بیا اینم آخر عاقبت حرف حق زدن

    • بدون نام

      کاتب جان قضاوت نکن

    • بدون نام

      حقیقت همیشه تلخ است.

    • بدون نام

      در این مملکت آزادی وجود دارد وهر کسی هم از این ناهنجاریها انتقاد کرد نه تنها به او وشخصیت او احترام می گذارند وسعی وافر می کنند تا خودوسیستم را اصلاح کنند وآقای زایری هم چون حرف حق زده از وی تشکر کردنند وخواستار شدند که همچنان با دقت نظر راهنمای آنان در راه پیشبرد اهداف عالی باشند،،،!!!!!!!! آرزوی ما که هرگز دراین مملکت میسر نخواهد شد

    • بدون نام

      صدا وسیما یعنی گربه نره وروباه مکار. کثیف وحیله گر

    • بدون نام

      خدا لعنت کند کسی که این انسان خدایی را ممنوع التصوير کرد واقعا چون رییس صدا وسیما آبروی یزید را خرید با این کارش

    • بدون نام

      در صدا و سیمای بدون بیننده فرقی نمیکند بودن یا نبودن

    • سیدمجتبی صفوی

      باید نگاه کنیم ببینیم این اقای زائر قصد وهدفش از اینگونه صحبتها وسئوالها چیست . عادت همه شده اینکه برای اینکه جواب اهنال کاریها وکوتاه کاریهایی که خود ودیگران در یک مشکل ویا مفسده کردند را ندهند وطفره بروند فرار به جلو میکنند . من از این اقای روحانی به ظاهر منطقی سئوالی منطقی میکنم وان اینکه : اقای حجت السلام محمدرضا زائر شما در کل سخنرانی هاتون چطور نتوانستید یک جامعه کوچکی از زنان را دعوت کنید ودر سخنرانی های مختلفی با مضمون فساد وفحشا وبی بندوباری در حجاب بیشتر دیده ولمس میشود یا در بد حجابی وکشف حجاب . امنیت یک زن در جامعه نیمه سالم اگر باحجاب باشه بیشتره یا بدحجاب وبی حجاب . خود تو که به تازگی اینقدر داری بذرحقیقت حجاب اجباری را قبول ندارم را در اذهان اشفته میکاری چرا از در دیگر وارد نمیشی تا با عقل ودلیل ومنطق بدحجاب وبی حجاب را مجاب به معنای واقعی کلمه کنی که حجاب از ارکان واجب در دین اسلام است ونص صریح قران وکلام معصوم است . اندام یک زن محجبه چادری ایا در چشم یک جوان بیمار رویت میشود که موجب بیداری شهوت ان جوان شود یا اندام یک زن که تن به بدحجابی وبی حجابی داده آن هم با وضعیت زننده لباس هایشان . تو احتمالا داد کسانی را به سینه میزنی که قصد دارند فحشا وفساد را با توسل به احکام اسلام که با آن ضدیت دارد لباس حلالیت برتنش کنند . شما بدعت اشکار دینی را در جامعه دارید شکل میدهید ودر اینجا به جوانان حق میدهید که ازادید تا فساد والودگی اخلاقی را انتخاب کنید همانند همان شخصیتی که داد برمی اورد که مردم میخواهند جهنم راانتخاب کنند کسی را به زوربه بهشت نمیتوان فرستاد ، هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج