۸۱۷۸۹۲
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

هاشمی: «بهتان»، کار نفوذی‌های انگلیس است

محمد هاشمی برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: خیلی برای من جالب و معنادار است که شبکه بی‌بی‌سی مستندی را نام «بهتان» درست کرده که در آن به امام حمله می‌کند و همزمان با آن، در کشورمان عده‌ای که ادعا می‌کنند دانشجو هستند، مستندی به نام «هاشمی زنده است» پخش می‌کنند که هدفش زدن امام است. یعنی هم هاشمی را زده‌اند هم امام را.»

سایت جماران با محمد هاشمی برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفتگو کرده است.

بخشی از این گفتگو را بخوانید:

هدف مستند «بهتان» و «هاشمی زنده است» تخریب امام و آیت‌الله است

برادر آیت‌الله در پاسخ به این پرسش که تحلیل‌اش از ساخت مستندی با نام «هاشمی زنده است» چیست، اظهار می‌کند: :بعد از گذشت ۳۰ سال از رحلت امام و دو سال از درگذشت آقای هاشمی، دشمن نتوانسته کینه و عقده خود را نسبت به این دو پنهان کند و همچنان درپی تخریب آنان است. خیلی برای من جالب و معنادار است که شبکه بی‌بی‌سی مستندی را نام «بهتان» درست کرده که در آن به امام حمله می‌کند و همزمان با آن، در کشورمان عده‌ای که ادعا می‌کنند دانشجو هستند، مستندی به نام «هاشمی زنده است» پخش می‌کنند که هدفش زدن امام است. یعنی هم هاشمی را زده‌اند هم امام را.»

یقین دارم مستند «هاشمی‌ زنده است» کار نفوذی‌های انگلیس است

او ادامه می‌دهد: «امام گفته‌اند هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است اما این‌ها در فیلم‌شان می‌گویند دیگر نهضت امام وجود ندارد و منحرف شده است؛ پس حالا هاشمی زنده است چون انحراف زنده است! آنان می‌خواهند امام را مثل کاری که بی‌بی‌سی انجام داد، مسخره کنند. من یقین دارم که مستند بی‌بی‌سی و این مستندی که در داخل ساخته شده است را نفوذی‌های انگلیسی آمده‌اند و ساخته‌اند؛ چهار نفر را با عنوان دانشجویی آورده‌اند تا این مستند را بسازند. واقعاً وقتی کسی این دو مستند را مقایسه کند، متوجه می‌شود متاسفانه برخی از مسئولان ما در خواب غفلت هستند. عناصر نفوذی تا کجا نفوذ کرده‌اند؟

مستندی به نام بهتان علیه امام در بی‌بی‌سی ساخته می‌شود و دو دانشجو در ایران مستندی را علیه هاشمی و امام می‌سازند؛ این دو با هم پخش می‌شود و هیچ کدام از مسئولان دولت و قوه قضائیه و امنیتی‌ها اصلاٌ توجهی نمی‌کنند که بروند و این نفوذی‌ها را پیدا کنند که دارند تیشه به ریشه انقلاب می‌زنند. این حرف‌ها شوخی نیست.

رهبری فرمودند که خطر نفوذی‌ها را جدی بگیرید. حالا ما از این واضح‌تر می‌توانیم نفوذی علیه انقلاب پیدا کنیم؟ چرا و به چه دلیلی این دستگاه‌ها خاموش هستند و به دنبال ریشه‌های این ماجرا نمی‌روند تا آن را خشک کنند؟ امیدوارم روزی بیاید که برخی از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی و کسانی که بی‌جهت با آقای هاشمی مخالفت می‌کنند، توجه کنند و ان‌شاءالله جلوی این انحرافات گرفته شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ریشه همه بیماریهای روحی وافسردگی ما شخص شمایی وقتی رییس صدا وسیما بودی خدا ازت نگذره ویدیو وسی دی و ماهواره رو تو رواج دادی الان یادت رفته و ادعای انصافت میشه

    • بیژن

      حقیقت را باید گفت هاشمی دهه اخیر باهاشمی اول انقلاب فرسنگها فاصله داشت واز خط امام بیشتر برادرتان هی به امام گره نزنید خودتان هم این را می دانید چرا خودتان به این راحتی منتقیدین را انگلیسی نامیده وتهمت می زنید ؟

    • بی نام

      حرف های صد من یک غاز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج