۸۱۷۹۲۴
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

چمران: خانه‌ای در اختیار مدیران شهرداری نیست

رئیس سابق شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات مطرح شده از سوی شهردار تهران درباره در اختیار گرفتن ۲۰۰ خانه و خودروی سازمانی توسط مدیران اسبق شهردار تهران گفت: هیچ خانه و ماشینی در سال‌های حضور بنده در مدیریت شهری در اختیار مدیران شهری نمانده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سابق شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات مطرح شده از سوی شهردار تهران درباره در اختیار گرفتن ۲۰۰ خانه و خودروی سازمانی توسط مدیران اسبق شهردار تهران گفت: هیچ خانه و ماشینی در سال‌های حضور بنده در مدیریت شهری در اختیار مدیران شهری نمانده است.

مهدی چمران با اشاره به اظهارات مطرح شده توسط پیروز حناچی شهردار تهران درباره در اختیار داشتن ۲۰۰ خانه و خودروی سازمانی همچنان در اختیار مدیران اسبق شهرداری تهران اظهار کرد: انتظار داریم که شهردار تهران به جای بیان اینگونه مطالب و جوسازی و رسانه‌ای کردن، اگر موضوعی وجود دارد آن را پیگیری کند.

وی تصریح کرد: البته زمانی که ما به شورای شهر تهران در دومین سال از فعالیت این نهاد آمدیم نامه‌ای را به اعضای شورای شهر تهران در دوره نخست و همچنین مدیران شهرداری در آن دوره ارسال کردیم و از آنها خواستیم خانه‌هایی را که در اختیارشان بوده به شهرداری تهران پس بدهند.

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: این کار به طور منظم و مرتب انجام گرفت که البته برخی از اعضای شورای شهر تهران در همان مقطع اعلام کردند که ۲ الی ۳ ماه به آنها مهلت داده شود تا خانه‌های در اختیارشان را پس بدهند، که این مهلت داده شد و در نهایت چند نفری از آنها آپارتمان‌هایی که در اختیارشان بود پس دادند.

حناچی، میزبان شهرداران پس از انقلاب تهران در بهشت/نجفی هم آمد

چمران با تاکید بر اینکه در شورای دوم، سوم و چهارم تهران و همچنین شهرداری تهران در این ادوار هیچ خانه و ماشینی در اختیار مدیریت شهری قرار نگرفته است که بخواهند آن را پس بدهند، گفت: ما در روزهای پایانی شورای چهارم تمام اتومبیل‌ها و خانه‌هایی را که قانونی و به صورت استیجاری در اختیار مدیران شهری بود را به شهرداری تهران برگرداندیم.

وی گفت: البته اعضای شورای شهر تهران خانه‌ای نداشته‌اند و تنها تعدادی اتومبیل در اختیارشان بود که همان اتومبیل‌ها نیز در پایان دوره چهارم پس داده شد.

رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اظهارات مطرح شده توسط شهردار تهران بیان کرد: البته در این زمینه مشخص نیست که مقصود آقای شهردار چه دوره‌ای از مدیریت شهری است، که پیشنهاد می‌شود به صورت شفاف و روشن در این زمینه اظهار نظر کنند.

چمران همچنین با اشاره به این که در یک سال گذشته از شورای پنجم نیز بنده با آقای محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و البته تعدادی از اعضا شورای شهر تهران به صورت تلفنی صحبت کرده‌ایم، گفت: در هر جایی که نیاز بوده است، بنده موضوعاتی را نیز مطرح کردم و در ادامه نیز چنانچه نیاز باشد کمک خواهم کرد چرا که منافع مردم مهمتر از هر چیز دیگری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بشکن و بالا بنداز

      یعنی خانه متعلق به من شده و دیگه هیچ ربطی به شهرداری نداره !

    • رشیدی

      چرا اسامی افراد اعلام نمی گردد

    • رهگذر

      چوب و که برمی‌داری گربه دزده .... خخخخخ

    • بدون نام

      وقتی شما بگوئیدچنین چیزی نیست یعنی حتما هست شک نکنید.

    • کارمند

      آخی.....همه ی مسئولین ما در فقر و خانه های اجاره ای زندگی میکنند پس اینهمه دزدی واختلاس حتما کار دشمن است

    • بدون نام

      من نمیدونم کی درست میگه کی دروغ اینا به خودشون هم رحم نمیکنن

    • بدون نام

      تو گفتی ما باور کردیم

    • بدون نام

      هر وقت انکار کردن بدونید عینه واقعیته. همه رو صاحب شدن

    • بدون نام

      یعنی تساحب کردن آن خانه ها دیگر مال شهرداری نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج