۸۱۸۰۶۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«هفت»، همسایه «صبحی دیگر» شد!

حدود یک ماهی به آغاز جشنواره فیلم فجر مانده و اغلب برنامه های سینمایی که برای پخش در این ایام تدارک دیده شده اند، در حال آماده سازی برای رسیدن به آنتن هستند. از جمله برنامه «هفت» که قرار است فصل جدید آن با اجرای محمدحسین لطیفی روی آنتن شبکه سه برود.

بانی فیلم: حدود یک ماهی به آغاز جشنواره فیلم فجر مانده و اغلب برنامه های سینمایی که برای پخش در این ایام تدارک دیده شده اند، در حال آماده سازی برای رسیدن به آنتن هستند. از جمله برنامه «هفت» که قرار است فصل جدید آن با اجرای محمدحسین لطیفی روی آنتن شبکه سه برود.

«هفت»، همسایه «صبحی دیگر» شد!

این در حالی است که دکور این برنامه در حال ساخت است و جالب اینکه گویا دکور این برنامه در گوشه ای از استودیو برنامه «صبحی دیگر» شبکه آموزش در حال ساخت است! آن هم در حالی که استودیو این برنامه در یکی از ساختمان های انتهای الوند قرار دارد که به شبکه دو مربوط می شود.

گرچه حضور هنرمندان مختلفی که در طول این سالها اجرای برنامه «هفت» را برعهده داشتند، هر کدام حاشیه هایی را برای این برنامه در پی داشت، اما هنوز فصل جدید این برنامه آغاز نشده، وارد این مسائل شد. از جمله انتخاب محمدحسین لطیفی به عنوان مجری برنامه که سال گذشته نیز در ویژه برنامه «هفت» و اجرای رضا رشیدپور درگیر حاشیه شد. حال ساخت دکور برنامه نیز در همسایگی برنامه «صبحی دیگر» در ساختمان شبکه دو باعث شد تا این برنامه باز هم مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج