جاباما
۸۱۸۴۴۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

کارمندان آمریکایی خواستار بازگشایی دولت شدند

صدها تن از کارمندان دولتی آمریکا که به دلیل تعطیلی دولت فدرال به مرخصی اجباری رفته اند، در یک راهپیمایی اعتراضی به سمت کاخ سفید خواستار بازگشایی دولت شدند.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، در شرایطی که تعطیلی دولت فدرال آمریکا به دلیل پافشاری رئیس جمهور این کشور بر سر تصویب بودجه ۵.۷ میلیارد دلاری ساخت دیوار مرزی وارد بیستمین روز خود می شود، صدها تن از کارمندان دولتی این کشور که به دلیل این تعطیلی به مرخصی اجباری فرستاده شده اند، روز پنج شنبه در یک راهپیمایی اعتراضی به سمت کاخ سفید با سردادن شعارهایی همچون «ما می خواهیم کار کنیم» خواستار بازگشایی دولت شدند.

کارمندان آمریکایی خواستار بازگشایی دولت شدند

تظاهرکنندگان در حالی که در بیرون از دفتر مرکزی « فدراسیون کارگران آمریکا - کنگره سازمانهای صنعتی» و در هوای سرد گردهم آمده بودند، با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود: «ترامپ به تعطیلی پایان بده»، «دولت را دوباره باز کنید» و «اجازه بده من سرکارم بازگردم»، شعارهایی همچون «تعطیلی باید متوقف شود» سر دادند.

به برخی از این ۸۰۰ هزار کارمند دولت فدرال دستور داده شده است تا در زمان تعطیلی دولت فدرال، در خانه بمانند یا بدون دستمزد کار کنند.

معترضان که بسیاری از آنها جلیقه های سبز نئون پوشیده بودند، با سر دادن شعارهایی همچون: «من یک کارگر هستم. من یک صدای گویا می خواهم»، خواستار بازگشایی دولت شدند.

شایان ذکر است که تعطیلی بیست روزه یک چهارم دولت فدرال آمریکا دومین تعطیلی بزرگ از اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی است. این در حالی است که ترامپ پیشتر گفته بود که این تعطیلی ممکن است ماهها یا حتی سالها به طول انجامد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتشه هر دوشون استیضاح شن . دونالد و حسن.

    • بدون نام

      این از آمریکا الان اگه ایران اینطور بدون حقوق کارمندان رو میفرستاد تعطیلی خود روزنامه های ایران چه میکردن اما کسی از آمریکو نمیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلم براشون سوخت بی کار موندن حتی بی پول الهی که همشون ذلیل بشن مردم یمن ادم نیستن یا فقط امریکاییهای کثافت از خدا بی خبر ادم هستن اقای گذارشگر محترم به درک که بیرون ریختن لطفا کمی هم از مردم مظلوم فلسطین و یمن بگید که هر روز زیر بمبهای همین امریکاییها به خاکو خون کشیده میشن

    • بدون نام

      اين امريکايهاهم زندگى دارن بدبختا اين ترامپ احمق چجور تعطيلى کرده ريختن بهم ديونست صلاحيت عقلانى نداره همش داره عقده هاشوخالى ميکنه بدبخت ادماکه توى بازى اين روانيانقش دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج