۸۱۸۷۰۷
۲۶ نظر
۵۰۱۳
۲۶ نظر
۵۰۱۳
پ

توزیع گسترده گوشت قرمز ۲۹ و ۴۰ هزار تومانی

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، از توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد ۲۹ هزار تومانی و گوشت گرم ۴۰ هزار تومانی در روزهای آینده خبر داد.

خبرآنلاین: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، از توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد ۲۹ هزار تومانی و گوشت گرم ۴۰ هزار تومانی در روزهای آینده خبر داد.

حمید ورناصری اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند تازه بصورت مخلوط (لاشه ای) ​ ۴۰ هزار تومان و برا‌ی گوشت منجمد گوسفند کیلویی ۲۹ هزار تومان در نظر گرفته شده که این عرضه در روز‌های آتی بصورت گسترده در بازار صورت می‌گیرد و تا وقتی که بازار کشش داشته باشد عرضه ادامه می‌یابد.

وی افزود: در همین راستا انتظار می‌رود قیمت گوشت قرمز در بازار روند کاهشی به خود بگیرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام و طیور ادامه داد: البته موضوع قاچاق نیز بعنوان یک عامل تاثیرگذار در قیمت دام خودنمایی می‌کند که با این عرضه و همچنین واردات دام زنده تلاش می‌شود که قیمت گوشت قرمز در بازار تثبیت و روند کاهشی داشته باشد.

ورناصری با اشاره به عرضه نهاده‌های دامی نیز اظهار داشت: عرضه کنجاله سویا، ذرت و جو بعنوان مهمترین نهاده‌ها از چند روز قبل آغاز شده و به همه استان‌ها نیز ابلاغ شده است و این اقلام با قیمت‌های مصوب در اختیار مرغداران گوشتی، تخم گذار و دامداران قرار می‌گیرد.

بازار گوشت و مرغ

وی افزود: قیمت‌های مصوب کنجاله سویا ۲۳ هزار تومان و ذرت ۱۲ هزار تومان در نظر گرفته شده که این اقلام با این قیمت‌ها در اختیار همه تولیدکنندگان به حد نیاز قرار می‌گیرد و هیچ محدودیتی در میزان موجودی و در تامین آن وجود ندارد.ورناصری ادامه داد: کل نهاده‌های مورد نیاز بخش تولید هم در مراکز استان‌ها و هم در بنادر، ​ ترخیص شده و این روند ادامه دارد.مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام و طیور تصریح کرد: حجم واردات این اقلام بین ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: قیمت نهاده‌ها از ابتدای سال روند با ثباتی داشته و خللی که در دو سه روز گذشته در توزیع آن بوجود آمده بدلیل مشکلاتی بود که برخی وارد کنندگان برای انتقال پول با آن مواجه شده بودند که این مشکلات مرتفع شده است.

ورناصری ادامه داد: علاوه بر آن، حجم گسترده توزیع، قیمت نهاده‌ها را کاهش می‌دهد و به تبع آن انتظار می‌رود قیمت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز نیز کاهش یابد.

ورناصری اضافه کرد: در­روز‌های گذشته قیمت گوشت مرغ کاهش ۲ هزار تومانی را تجربه کرده و با اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود این روند ادامه یابد، در خصوص تخم مرغ هم قیمت‌ها به ثبات رسیده و انتظار کاهش قیمت داریم.

وی اظهار داشت: عرضه نهاده ها، ­ سهمیه یک ماه آینده تولیدکنندگان را پوشش می‌دهد و پس از آن برای برطرف شدن نیاز تولیدکنندگان سهمیه جدید بلافاصله اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام و طیور گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد هم به ازای هر کیلو ۸ هزار و ۹۰۰ تومان در همه ­میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و علاوه بر آن گوشت مرغ گرم هم به ازای هر کیلو ۹ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود.

ورناصری تصریح کرد: عرضه گوشت مرغ تا رسیدن به قیمت متعارف ادامه می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید میلانی

      تا کی میخای هر روز صف درس کنی واسه مردم ؟؟؟

    • بدون نام

      واقعا فکر میکنند گوشت کیلو 40 هزار تومنی ارزونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینش را هم معلوم نیست کجا می دهند من که تا حالا ندیدم

    • سرباز ۴۰۲سومار

      کارخوبیه اما کنترل شده و زیر نظر نیروهای تعزیرات حکومتی باشد چون اگر کنترل شده نباشد سراز بازار آزاد درمیاره باید درست توزیع بشود نه اینکه بیان واسه خودشان و نور چشمی ها جداشده بدهند ته بار رو به مردم عادی و یا سر از رستوران ها دربیارند .

    • ارکوین

      ببینیم و تعریف کنیم

    • رضا

      سیستم توزیع بسیار ناکار امد و عین بی عدالتی است.بعضی خانواده ها 4تا 4 تا میگیرند بغضی هیچ . ضمنا به نام مردم است و به کام رستوران داران و غذا فروشی ها

    • حامد

      سلام .من خودم پرسنل فروشگاه افق کوروش هستم اتفاقا خیلی از مردم هم استقبال می کنند.
      لطفا وزن توزیع کم ولی هر روز توزیع بشه.

    • بدون نام

      چند روزی توزیع می شود بعد تمام

    • مسئولین شرافتتون کجاست؟

      مسئولین کمی انصاف داشته باشید...

    • بدون نام

      پوله یک دونه پیکان زمان شاه
      معادل یک کیلو گوشت

    • ST

      چرا دروغ میگین؟؟؟؟
      تویع گسترده کدومه؟؟
      توزیع گسترده هیچ سنخیتی با صفهای کیلومتری مردم دارا و ندار نداره....

    • بدون نام

      این شقهای که می فرمایند با اون همه چربی روش گوشتت در میاد کیلویی هستاد تومان تازه شقه ای هم خیلی پولش زیاد میشه باز یه عدهای نمی تونن بخرند چه فایدهای به حال مردم داره این طرحتون

    • بدون نام

      خیلی دروغ گووکثیف هستین

    • اسد

      اخ جون گوشت!!!!

    • دکوراد

      وای خدای من چه کشور خوبی داریم چقدر عالی واقعا زحمت میکشید بعد چهار برابر شدن گوشت حالا دارید زحمت میکشید که آیا بشه آیا نشه آیا ارزون بمونه آیا بعداً که ذخیره که تموم شد باز بالا می‌ره یا نه

      پاسخ ها

      • بینام

        سبد کالا

        دادین حالا گوشت هم روش واقعا مسخره کردین خودتونو

    • بدون نام

      بیا حالا بگین گوشت و مرغ گران شده همه چی در این مملکت هست به قیمت مناسب ناشکریم الله برکت الله مگه مملکت ما چی داره که اینقدر توقع دارین نفت داره گاز داره و ...

    • مهدی

      مطمینا گوشت خره.

    • اوس تقی بازنشسته

      افسوس که این گوشتهابدست مستحقان نمیرسد ،وای برشما کم فروشان طمعکارکه همه کالاهاراتلفنی به ثروتمندان منتقل می کنید الحمد .‌‌....... کنترل ونظارتی هم نیست چاه ویل برشما که این همه خیانت وثروت اندوزی کردیدومیکنید.،

    • اوس تقی بازنشسته

      افسوس که این گوشتهابدست مستحقان نمیرسد ،وای برشما کم فروشان طمعکارکه همه کالاهاراتلفنی به ثروتمندان منتقل می کنید الحمد .‌‌....... کنترل ونظارتی هم نیست چاه ویل برشما که این همه خیانت وثروت اندوزی کردیدومیکنید.،

    • سپاهانی

      این کارراهم به خاطر 22بهمن کردن واگرنه دلشون برای من وشما نمی سوزه

    • مصطفی

      گوشتی که قبلا اعلام کردید32/5 شد چهل تومن سال آینده یقینا میشه پنجاه تومن بعد میگید ارزونه .آره برای شما ها که پانزده میلیون ماهانه میگیری مفته نه ارزون .برای اون کارگر بدبخت یک و پونصدی عذابه .خجالت بکشید .

    • بدون نام

      يه جايي رو ميشناسم كه توزيع ميكنن. صف مردم طولانيه و از اون بدتر دلال ها كه مثل كركس لاشه خوار دور مردمو ميگيرن . با اون لبخند هاي (ما از همه زرنگ تريم ) شون .

    • سامان

      ما که چهل ساله گوشت نخوردیم مگر جز اندکی

    • بدون نام

      گوشت سگ و خره

    • بدون نام

      این هواپیما هم که افتاد سقوط کرد مطمئنم گوشت خر یا سگ میدم جاش به مردم بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج