جاباما
۸۱۹۰۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: می‌دانستیم کار سختی مقابل ویتنام داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل ویتنام داریم چون این تیم خیلی دوندگی زیادی داشت و مقابل ما زیاد دوید.

خبرگزاری فارس: امید ابراهیمی درباره برد تیم ملی مقابل تیم ویتنام گفت: تلاش کردیم این بازی را مثل بازی قبلی ببریم و هدف ما این بود که از این گروه صعود کنیم و حالا به بازی با عراق فکر می‌کنیم. خوشبختانه از این گروه صعود کردیم و امیدواریم بازی با عراق را هم ببریم و در مراحل بعد نتایج بهتری بگیریم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسید تیم ملی سخت بازی می‌کرد، افزود: ما بازی قبل این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از تیم‌های سخت کوش هستند و زیاد می‌دوند. ما می‌دانستیم کار راحتی مقابل ویتنام نداریم اما باید می‌بردیم و به نظرم بد هم بازی نکردیم. ما به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم و حالا برای بازی با عراق آماده می‌شویم.

ابراهیمی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد بازی ایران مقابل عراق یک بازی انتقامی خواهد بود،‌تصریح کرد: عراق تیم خوبی است و دوره قبل جام ملت‌ها ما با بدشانسی از این مسابقات کنار رفتیم. اما امسال شرایط فرق می‌کند. و تیم خوبی داریم. تلاش می‌کنیم تا مقابل عراق هم بازی خوبی انجام دهیم و به عنوان صدرنشین از این گروه به مرحله بعد برویم.

وی درباره اینکه انگیزه‌های شخصی خودش در جام ملت‌ها چیست، ادامه داد:‌ این بازی‌ها در ذهن همه می‌ماند و من هم دوست دارم در این جام ملت‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. مطمئنا نتیجه گرفتن از این بازی‌ها برای تیم ملی ایران و مردم کشورمان خیلی خوب است و برای بازیکنان یک اتفاق ویژه خواهد بود چرا که در تاریخ ثبت خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج