جاباما
۸۱۹۲۰۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

زادمهر: جام ملت‌ها از بازی با عراق شروع می‌شود

کارشناس فوتبال ایران گفت: در این دوره از جام ملت‌های آسیا از تیم ملی انتظاری جز قهرمانی نمی‌رود.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا زادمهر کارشناس فوتبال ایران درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل ویتنام، اظهار داشت: از نظر نتیجه بازی بسیار برای ما خوب بود و موفق شدیم ۲ بر صفر حریف‌مان را شکست دهیم. نسبت به بازی قبل تیم ایران چند تغییر داشت.

در این بازی ۲ موقعیت گل هم به حریف دادیم که اگر آنها مقداری خوش‌شانس بودند، می‌توانستند به ما ۲ گل بزنند. به هر صورت فوتبال است و ما هم موقعیت‌های دیگری داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم. تجربه بالا و بین‌المللی تیم ملی باعث می‌شود که ما به راحتی مقابل حریفانمان به برتری برسیم.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار ایران مقابل عراق که چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این بازی تیم ملی واقعاً محک می‌خورد. مصاف با عراق سخت‌ترین بازی گروه است، آن هم در حالی که دو بازی قبلی ما به نوعی دستگرمی و تدارکاتی بود. باید برای بازی‌های آینده با تمرکز بیشتری در زمین حضور پیدا کنیم.

زادمهر: جام ملت‌ها از بازی با عراق شروع می‌شود

زادمهر راجع به تغییراتی که در ترکیب تیم ملی در بازی مقابل ویتنام انجام شده بود، گفت: فکر می‌کنم ترکیبی که در بازی اول مقابل یمن به میدان رفته بود، سرحال‌تر بود اما به هر حال به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذاریم. در این بازی خط دفاعی ما شاهد چند تغییر بود که شاید سرمربی تدابیری در ذهنش داشته که این تغییرات را اعمال کرده است. برد 2 بر صفر قاطعانه است، اما این را هم باید بدانیم که 2 موقعیت بد به حریف دادیم آن هم در حالی که در بازی اول هیچ فرصتی به یمن نداده‌ بودیم.

وی تصریح کرد: کی‌روش هم می‌داند که جام ملت‌ها و بازی‌های اصلی تیم ملی از دیدار با عراق شروع می‌شود و بعد از آن می‌توان عیار تیم ملی را قضاوت کرد، چرا که 2 حریف قبلی ایران جزو تیم‌های درجه 3 آسیا بودند، اما بازی با عراق متفاوت است و در فضایی دیگر برگزار می‌شود. جمع کردن 6 امتیاز در دور گروهی اقتدار یک تیم را نشان می‌دهد اگرچه برخی از تیم‌های دیگر نیز موفق شده‌اند 6 امتیار را کسب کنند.

زادمهر درباره این که آیا فکر می‌کند تیم ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود به تسنیم گفت: جز قهرمانی انتظاری از تیم ملی نمی‌رود. مربی‌‌ای داریم که 8 سال است در ایران حضور دارد. همچنین نفرات بسیار خوبی در تیم هستند، همه این عوامل باعث می‌شود توقع‌مان جز قهرمانی نباشد.

تیمی که مقابل اسپانیا و پرتغال بازی می‌کند توقعات از آن تیم بالا می‌رود و فکر می‌کنم این توقع، توقع بی‌جایی نیست. امیدوارم با اقتدار بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم و قهرمان آسیا شویم، چرا که اگر در این دوره قهرمان نشویم گرد ناامیدی روی فوتبال ما ریخته می‌شود و شاید فوتبال ما سرخورده شود، برای همین باید همه تلاش‌مان را بکنیم تا تیم ملی قهرمان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      یک کلام هم ازننه عروس من دیتت.شما برو بوتاکست رایکن ونظر بده درمورد کثیف خونه لنگ.نمیخاد برا تیم ملی نظربدی

    • تاجیم

      باش بشین بهش میگم

    • مالد

      پس خودتون هم میدونید که این دوتاتیم درحدایران نیستن ولی سردارننرپس ازگل زدن به این تیم بدبخت خودشوجردادانگاربه برزیل گل زده بود حالااگه به عراق.گل زدی ......لوس قرقری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج