۸۱۹۳۵۰
۲۸ نظر
۵۰۶۷
۲۸ نظر
۵۰۶۷
پ

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

هفته گذشته یکی از خبر‌های مهمی که دنیای تکنولوژی را تکان داد، خبر جدایی جف بزوس، ثروتمندترین مرد جهان و بنیانگذاران آمازون، از همسرش مکنزی پس از سال‌ها زندگی مشترک بود.

وب‌سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: هفته گذشته یکی از خبرهای مهمی که دنیای تکنولوژی را تکان داد، خبر جدایی جف بزوس، ثروتمندترین مرد جهان و بنیانگذاران آمازون، از همسرش مکنزی پس از سال ها زندگی مشترک بود.

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

در حالی که بسیاری در مورد علت جدایی این دو سخن می گفتند، روزهای گذشته اخبار شوکه کننده دیگری منتشر شد مبنی بر این که غول سیلیکون ولی با یک مجری تلویزیونی سابق به نام لورن سانچز رابطه داشته است. ظاهراً این مجری سابق تلویزیونی در مورد رابطه اش با بزوس، ۵۴ ساله با دوستانش صحبت کرده و حتی پیام ها و عکس های سلفی که بزوس برایش فرستاده را نیز به دوستانش نشان داده است.

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

بر اساس ادعای مجله اینترنتی Page Six، سانچز، ۴۹ ساله، حتی عکسی برهنه از جف بزوس را همراه با پیام هایی عاشقانه برای وی فرستاده که در آن ها وی از عشق خود به سانچز صحبت کرده و گفته که دوست دارد او را «نفس بکشد»! دوست سانچز نیز این عکس و پیام ها را به مجله The National Enquirer داده، مجله ای که در ۴ ماه گذشته شایعاتی را در مورد رابطه خارج از ازدواج این دو فاش کرده بود. لورن سانچز تاکنون پاسخی به این موضوع نداده اما گفته می شود که او و شوهر ۵۳ ساله اش، لارا واسر را استخدام کرده اند که طلاقشان را برای آن ها برنامه ریزی و مدیریت نماید، وکیل مشهور دنیای سلبریتی ها که در طلاق های آنجلینا جولی و کیم کارداشیان نیز نقش داشته است.

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

این زوج قصد دارند که جدایی شان بدون دعوای حقوقی و رفتن به دادگاه نهایی شود. از زمانی که رابطه این دو برملا شده، سانچز در مورد رابطه عاشقانه اش با ثروتمندترین مرد جهان که ثروت شخصی او به ۱۴۰ میلیارد دلار می رسد اظهار نظر نکرده است. افشای این رسوایی تنها ساعاتی پس از خبر جدایی بزوس از مکنزی در روز چهارشنبه گذشته صورت گرفت.

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

جف بزوس در کنار لورن سانچز و همسر سابقش

جف بزوس در طی ۸ ماه رابطه عاشقانه مخفیانه و نامشروع خود با سانچز، عکس های سلفی از خود همراه با پیام های عاشقانه برای وی فرستاده و در جاهایی مانند جت شخصی بزوس با وی ملاقات داشته است. همچنین این دو با هم و به صورت خصوصی شام خورده و به کررات در خانه یکدیگر خوابیده اند. میلیاردر آمازون و معشوقه اش حتی چندین بار در هتل دیدار داشته اند که یک مورد آن در بوستون و ساعاتی پس از ترک هتل توسط بقیه اعضای خانواده بزوس رخ داده است.

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

مجله نشنال انکوایرر پس از انتشار عکسی از پیاده شدن سانچز و خواهرش از جت شخصی بزوس در ماه اکتبر گذشته، سعی در جمع آوری مدارکی در مورد رابطه نامشروع این دو داشت. بر اساس ادعای این مجله، مکنزی، همسر بزوس که ۲۵ سال در کنار او زندگی کرده بود با چک کردن فهرست پروازها و مسافران جت شخصی شوهرش متوجه شد که سانچز نیز در میان مسافران آن حضور داشته است. بر اساس پیام های متنی که منتشر شده، جف بزوس از عشق خود به سانچز سخن گفته و این موضوع را با صراحت غیرقابل انکاری بیان کرده است: «ما نباید نگران باز شدن چتر پرواز باشیم زیرا با هم خواهیم پرید. ما از یک چتر استفاده می کنیم و به سلامت به زمین خواهیم رسید. ما همدیگر را انتخاب کرده ایم».

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

علاوه بر رفتن به خانه یکدیگر، جف بزوس در یک مورد یک اتاق مجلل را در هتل بورلی هیلز اجاره کرده و شب را با سانچز در آن جا مانده اند، جایی که تنها چند محله با عمارت مشترکش با مکنزی فاصله دارد. بر اساس ادعای مجله مذکور، بزوس چون می دانسته بزودی رابطه نامشروعش با سانچز برملا خواهد شد، روز چهارشنبه گذشته به شکل غیرمنتظره طلاق خود و مکنزی را اعلام کرد. همچنین ادعا شده که بزوس سعی کرده به هر شکل ممکن از انتشار این تصاویر و پیام ها جلوگیری کرده و در تماس با یکی از دوستانش چنین گفته است: «نمی توانم داستان را از آن ها بخرم؟». جف بزوس نیز هنوز در مورد این رسوایی اظهار نظر نکرده اما گفته می شود که به محض اعلام جدایی اش از مکنزی، او و سانچز چندین بار با هم دیدار داشته اند.

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

پیام های عاشقانه او به سانچز که در ۱۳ سال گذشته همسر پاتریک ویتسل، از مدیران سرشناس هالیوود بوده و مشترکاً دارای دو فرزند هستند، به ماه آوریل گذشته باز می گردند. در یکی از این پیام ها، بزوس خطاب به لورن سانچز چنین می گوید: «دوستت دارم، دختر سرزنده. با بدنم و لب هایم و چشمهایم نشانت خواهم داد، خیلی زود». در یکی دیگر چنین آمده است: «می خواهم تو را ببویم، می خواهم تو را نفس بکشم» و در یکی دیگر از پیام هایش نیز بی پرده از عشق خود به سانچز صحبت می کند.

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

گفته می شود که بزوس چندین عکس از خود که در مقابل آینه گرفته بود را نیز برای سانچز فرستاده که مجله مذکور از انتشار آن ها خودداری کرده است. گفته می شود که این دو ماه ها قبل از این که لارن از همسرش جدا شود و ۹ ماه قبل از جدایی بزوس و مکنزی، نیز با هم ملاقات داشته اند. آشنایی این دو به احتمال فراوان از طریق شوهر سانچز بوده که از دوستان بزوس به شمار می آید.

جدایی «جف بزوس» از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد جهان را دزدید!

در سال های گذشته دو خانواده بارها در مراسماتی مانند مراسم اسکار ونیتی فیر در کنار هم دیده شده و عکس گرفته بودند و اولین بار در مراسم تقدیر از فیلم «منچستر کنار دریا» (Manchester By The Sea) بوده که بزوس معشوقه اش را در جریان علاقه خود قرار داده است. در گزارش مجله نشنال انکوایرر به جزییات تمامی دیدارهای این دو در ماه های گذشته که تعدادشان نیز کم نیست اشاره شده است. سانچز و شوهرش در پاییز سال گذشته به طور رسمی از هم جدا شدند و ظاهراً شوهر او از رابطه همسر سابقش با بزوس خبر نداشته است. باید دید که جف بزوس و لورن سانچز چگونه به این اخبار شنیع و رسوا کننده واکنش نشان خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی تربیت

    • بی نام

      چه دوستای خانوادگی بودن اینا، الان لابد رابطه شون مستحکمتر میشه!!!!!!!!!!!!!

      ولی شوهر سابق سانچز که خیلی بهتر از ایم بروسه- عشق بروس زنه رو کور کرده

      حالا زن بروس هم باید بره با شوهر سابق سانچز خیلی هم خوشتیپتر از بروسه
      خسته شدم از بس نوشتم بروس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      این همه پول دریغ از یک ذره اخلاق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پناه بر خدا
        ولی این حرفها را هر زنی بشنود دلش آب می شود «دوستت دارم، دختر سرزنده. با بدنم و لب هایم و چشمهایم نشانت خواهم داد». کاش مردان متاهل چنین حرفهایی به همسر خود میزدند تا فساد کمتر میشد ...

    • عاطفه

      ما ک نفهمیدیم کی به کی هست!!

    • بدون نام

      شرم بر تو ای بزوس

    • بهار

      حقشه مرتیکه هوسباز خیانتکار

      پاسخ ها

      • نورا

        چی حق شه خوب بخون

    • armita

      بنظرت پست ترین مرد مردیه که موفقیت هاشو با زنی که یه عمری پشتش بوده کسب کنه و بعد اخر سر بیاد تمام ثروت ها رو در اختیار یه زن دیگه بزاره که بنظرم کاملا مشخصه واسه پولشه

      خداروشکر توی این کشورا این قانون وجود داره که ثروت تقسیم بشه
      مث ایران نیست که طرف بعدش زورش بیاد دو قرون مهریه رو هم بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم
        البته درمورد خانمهای ایرانی یه نکته ایم هست آرمیتا؛
        اینکه زنهای ایرانی بیشترشون وقتی ازدواج میکنن و بچه دار میشن دیگه از نظر شخصیتی و فرهنگی و اقتصادی رشد نمیکنن و سطح فکرشون رو به نزول میره و میشن یه شخصیت وابسته به همسر و بچه ها و از خودشون هیچی ندارن حتی فکر؛
        ولی معمولا مردا در حال رشد و ساختن خودشونن و بالاتر میرن؛ به خاطر همین بعد از ۲-۳۰ سال زندگی مشترک میبینن دیگه با زنشون هیچ حرفی ندارن و دیگه به درد هم نمیخورن

      • armita

        دقیقاااا

    • armita

      زنه خودش بهتر ازاین عروسک پلاستیکی نیست؟

    • د

      پناه بر خدا
      ولی این حرفها را هر زنی بشنود دلش آب می شود

    • بدون نام

      مردها موفقیتشان را مدیون همسر اول و همسر دومشان را مدیون موفقتشان هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی گفتی

    • بدون نام

      یعنی یک زن ۴۹ ساله ارزش از دست دادن ۶۶ میلیارد دلار رو داره؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این بابا کار ندارم ولی دوست داشتن یه آدم و احساس خوشبختی هیچوقت وابسته به سن و اینطور کلیشه ها نیست؛
        فقط آدمای سخیف و سطح پایین فکر میکنن دوست داشتن فرمول داره و باید سن و پول و موقعیت طرف رو در نظر بگیرن و اگه به نفعشون بود عاشقش شن! اینکه عشق نیست اصلا ؛منفعت طلبیه و هیچ آدمیم با منفعت طلبی حس خوشبختی بهش دست نمیده!

    • ماجی

      کچله زن خودش که زیباتر از معشوقه عنترشه خیانت براشون مثل آب خوردنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیانت که افتضاحه
        ولی اینم اشتباهه که ارزش آدمها رو بر اساس زیباییشون بسنجیم!
        کی گفته قراره اگه با آدم زیباتری باشیم پس خوشبخت تریم؟!

    • بدون نام

      عزیزم این چیزا تو ایران هم هست. من خودم یه خانم میشناسم که برای یه سفر کاری با شوهرش رفتن خارج، اونجا یه آقایی بود که دوست خانوادگیشون شده بود. همسر و فرزند داشت. هیچی دیگه بعد از یه مدت این خانم سر ناسازگاری گذاشت و از شوهرش طلاق گرفت. همینطور اون آقا هم از خانمش جدا شد. و در عرض 6ماه باهم ازدواج کردن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم که یه پاش خارج بود

    • بدون نام

      دیگه از آمازون خرید نمیکنم،نه که پولشو ندارم ، چون از این مؤسس بی اخلاقش بدم اومد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرين . كمپين نه به خريد از امازون :))))))))))))))))

    • بدون نام

      سانچز عین ماست میمونه

    • بدون نام

      زن اول خودش که زیباتر هست. مردک کچل زشت چی فکر کرده راجع به خودش. چقدر هم حال بهم زن حرف میزنه. معلومه که از زن دوم چی میخواد، فقط یه رابطه مزخرف و کوتاه هست. مطمئن باشید بعدش پیشمون میشه ولی دیگه اون موقع به درد نمیخوره. البته اگر این آقا ایرانی بود که تا بحال صد بار خیانت کرده بود. بعد هم میرفت با یک دختر 18 ساله

    • بدون نام

      خدا وقتی میخواست پول بده به بعضی پولدارا گفت اگه اینم بهش ندم دیگه هیچی نداره

    • بدون نام

      دقت کنید تو تمام عکسهایی که بزوس کنار همسر خودشه لبخنهای تصنعی داره ولی کنار سانچز......خیر نبینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج