جاباما
۸۱۹۵۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هراز و فیروزکوه سفیدپوش شدند

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در صورت ادامه بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه احتمال انسداد مقطعی این دو محور وجود دارد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گویی در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای شرق استان تهران با حجم بالا و با سرعت کم در جریان است.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بارش نزولات آسمانی از نوع برف در مناطق کوهستانی محورهای شرق استان تهران آغاز شده و با توجه به شدت بارش‌ها تا دقایقی دیگر تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ میسر خواهد بود.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده، بیان داشت: هموطنان در صورتی که الزام به آغاز سفر ندارند به این دو محور وارد نشوند زیرا آغاز یک سفر در این شرایط جوی به مصلحت هموطنان نیست.

سلیمانی با بیان اینکه با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه دار بودن بارش‌ها تا روز بعد، اظهار کرد: در صورتی که هموطنان به اجبار قصد آغاز سفر داشتند، تجهیزات زمستان بخصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی، پوشاک گرم را به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر با اطمینان از سالم بودن سیستم های گرمایشی و فنی خودرو و پر کردن باک خودرو وارد محورها شوند.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: بارش باران در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم باعث لغزندگی این محورها شده است بنابراین هموطنانی که از این دو جاده عبور میکنند احتیاط و سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه آغاز سفر در این شرایط به مصلحت نیست، بیان داشت: هموطنان مطلع باشند که در صورت ادامه بارش ها جاده های فیروزکوه و هراز به احتمال زیاد به صورت مقطعی توسط پرسنل راهور مسدود خواهد شد و این اقدام فقط برای حفظ سلامت هموطنان انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج