۸۱۹۵۸۲
۲۶ نظر
۵۰۱۳
۲۶ نظر
۵۰۱۳
پ

لاشه‌های الاغ‌های ذبح شده در ابهر جنجالی شد!

انتشار تصاویر لاشه‌های حیوانات (الاغ) ذبح شده در شهرستان ابهر در فضای مجازی در حالی خبرساز شد که با وجود بازدیدهای صورت گرفته گوشت این حیوانات هنوز کشف و معدوم‌سازی نشده است.

خبرگزاری فارس: طی روز گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن بود که نشان از سر بریدن تعدادی «الاغ» و رها کردن بقایای لاشه آن‌ها در حاشیه جاده می‌داد.

این تصاویر در ساعات اولیه به سرعت در فضای مجازی پیچید و اظهار نظرهای ضد و نقیض در مورد این ماجرا آغاز و موجب ایجاد موجی از نگرانی در بین مردم شهرستان و استان شد.

نخستین اظهار نظرها در مورد لاشه‌های پیدا شده توسط روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر با رسانه‌های محلی ابهر انجام شد که خبر از تشکیل اکیپ‌های بازرسی ویژه برای این موضوع داشت.

طی روز گذشته اکیپ‌های مذکور نظارت و بازرسی خود را از رستوران‌ها و غذاخوری‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های پروتئینی آغاز کردند تا شاید گوشت حیوانات ذبح شده را کشف کنند، اما گویا در این شهرستان خبری از این گوشت‌ها نبود و می‌توان گفت: در واقع ذبح در محلی دیگر اتفاق افتاده و لاشه‌ها برای معدوم‌سازی به این منطقه منتقل شده است.

فرماندار شهرستان ابهر نیز در زنجان اظهار کرد: نمی‌توان به قطع یقین اعلام کرد که ذبح و فروش گوشت حیوانات در شهرستان ابهر اتفاق افتاده است.

علی حیدری با اشاره به اینکه امکان ذبح حیوانات در محل دیگر و حمل آن برای معدوم‌سازی در شهرستان ابهر وجود دارد، گفت: این احتمال با توجه به عدم اشرافیت متخلفان به منطقه و معدوم‌سازی لاشه‌ها در منطقه‌ای نزدیک جاده قوی است.

وی با اشاره به فعالیت اکیپ‌های نظارت نسبت به موضوع کشف و معدوم‌سازی گوشت لاشه‌های مذکور عنوان کرد: این اکیپ‌ها که متشکل از چندین دستگاه ازجمله دامپزشکی است از مراکز مختلف ازجمله اغذیه‌فروشی‌ها و واحدهای عرضه مواد پروتئینی بازدید داشتند.

*گوشت‌ها پیدا نشد

رئیس دامپزشکی شهرستان ابهر نیز در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه دامپزشکی به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای عرضه مواد غذایی پروتئینی نظارت دارد، افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف توسط این واحدها برخوردهای لازم انجام می‌شود.

امیر علی کلانتری با اشاره به اینکه پس از انتشار تصویر بقایای لاشه‌های الاغ در شهرستان خدابنده و به دستور دادستان اکیپی برای کشف و شناسایی گوشت‌های این حیوانات تشکیل شد، گفت: این اکیپ‌ها طی روز گذشته از همه واحدهای اغذیه‌فروشی و پروتئینی در شهرستان ابهر بازدید داشتند.

وی با اشاره به اینکه گوشت این حیوانات در شهرستان ابهر عرضه و به فروش گذاشته نشده است، بیان کرد: با این وجود نظارت‌ها برای کنترل بازار ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گم نام

      بازم گوشت خرسوال ؟اینم سهم ملت بدبخت.....تشکر تشکر

    • بدون نام

      اولا طرف بخودش زحمت جابجایی طولانی رو نمیده و در همان اطراف اتفاق افتاده. در ثانی مگه فرقی میکنه صد کیلومتر اونور تر چرا فقط صورت مسعله رو پاک میکنید بگردید پیداشون کنین شاید هم این جنایت را برای بهره برداری تبلیغاتی کردند البته احتمالش کمه پیداشون کنین جایزه بزارین برای اطلاعات منجر به کشف

    • بدون نام

      دیگه هر مغز خر خورده یی میدونه از جنوب کشور و استانهای دیگه برای معدوم سازی اینقدر هزینه نمیکنه که بیاره اونجا ! ولی میتونن کشتار اونجا و گوشتها به تهران منتقل شده .
      ما به قصاب خودمون اطمینان داریم و گوشت گوسفند صبح به صبح براش از یکی شهرهای شمالی میاره و لاشه گوسفند میاره ....این مورد میتونه در رستورانهای لاکچری بصورت پاک شده ( استخوان جدا و..) صورت گرفته باشد ادرس غلط ندید! کار رستوران جاده نیست !!

    • بدون نام

      برتر ادرسم میدم چون مشتری زیاد داره بخاطر گوسفند علف خوار چون گوسفندای تهران اشغال و خرده روزنامه... میدن و گوشت شهرستان با لاشه کامل میاد و جای شبهه ندار ه . اطراف پل کریمخان گوشت گوسفنده علف چریده میاره . ولی گوشت خر را بصورت لخت شده در یخچال نیسان میزارن و منتقل میکنن تو انبار کاه دنبال سوزن !!!!!!؟؟؟؟

    • جمعی ار مردم جنوب

      اینا که این کار را کردن از آن الاغها .خرترن چرا که شیر آلاف پنیر آن کلیوی پنج ملیون است گوشت آن که بیشتر از دو ملیون نبوده الا برکت الله

    • ستایش

      خدا لعنتشون منه

    • بدون نام

      شرائط کشور طوری شده که مردم برای سیر کردن شکم خود وفرزندانشان دست به هرکاری می زنند امروز که گوشت گراز،الاغ ،دو فردای دیگه مار،قورباغه،با این شرائط هم صیدکننده و هم فروشنده سود میکنند واز ان طرف هم مردم ضعیف ی مدت کوتاهی زنده می مانند.

    • بدون نام

      مگه مردم کره شمالی موقع تحریم گوشت موش نخوردند
      حالا بازم جا شکرش باقیه که مسولین به فکرمون هستند گوشت الاغ بهمون میدند
      خدا سایه این مسولین بی عرضه را از سرمون کم کنه

    • بدون نام

      گوشت ها اگر پیدا نشوده خوردیم ومصرف کردیم دیگه شاصگول اسگول

    • بی نام

      این ملت گوشت الاغ هم زیادشونه .

    • بدون نام

      الان یا سوسیس شده یا کالباس

    • بدون نام

      الاغها شدند کباب کوبیده...نوش جان شدند با کمی ادویه

    • بدون نام

      گوشت گوسفند در دولت اصلاحات خیلی گران شده و سوءاستفاده ازگوشت الاغ زیاد شده !!!!!!؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خاک بر سر مسئولین ، همه جوره گند زدن به مملکت

    • بدون نام

      احتمالا به تهران مردم بیچارد خورانده شده

    • جلال

      البته اگه پوزه خر یکم کوچکتروشبیه گاو بودمی بایست علاوه برگوشت خر،از خوردن کله پاچه خرهم مستفیذ می شدیم!!!خدا میدونه این رستورانها وقصابی ها تاحالا چقدرگوشت خر و سگ وگربه به خورداین ملت همیشه درصحنه داده اند!!

    • امیر

      ازاین به بعد قصابان ورستورانها وکبابی ها بیشتردقت کنندوسر مبارک خرها را دفن کنندتا نونشان آجرنشود!!!

    • محمد

      حالا اینها به کنار،خداکنه این خرها راقبل از خوراندن به ملت،ذبح اسلامی کرده باشندتا لااقل گوشت خراز نوع حلال خورده باشیم!!

    • مهران

      لازم شد برم یه آزمایش کلی انجام بدم ببینم تاحالا گوشت خر خوردم یانه!نگران سلامتیم شدم.میگم با آزمایش مشخص میشه گوشت خر خوردم یانه؟!!!

    • علی

      من میگم چرا یه مدتیه کمتر خر می بینم،مال اینه که این زبون بسته هارو سرمی برن و هل میدن توحلق ما بدبخت بیچاره ها!!لازم شد دولت واردات خر روآزادکنه.من دیگه به خوردن گوشت خرعادت کردم خیالی نیست.خر واردکنین

    • ح

      گل بهتر از گوشت نهانخانه خر

    • بدون نام

      کار امریکا و اسراییله حتما

    • نادم

      اینم ازسلطان خر.

    • بدون نام

      کاربر22/29 لایک

    • بدون نام

      اینا ملت رو اسگول کردن خودشون میدونن کجاها باید برن بگردن دنبال گوشت الاغ..ولی نمیرن ..به نظر من بردن کارخونه سوسیس کالباس با ماشین یخچالی با مجوز پولکی خیلی شیک و مجلسی

    • بدون نام

      لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج