۸۱۹۶۵۴
۴ نظر
۵۰۶۶
۴ نظر
۵۰۶۶
پ

دیانشه برتونه؛ سوپر اسپرت داغ این روز‌های ایتالیا

بنظر می‌رسد شتاب اولیه خودرو‌ها کم‌کم به زمان کمتر از ۲ ثانیه نزدیک می‌شوند و خودرو‌های پرنده در حال نزدیک شدن به زندگی واقعی هستند. انرژی این خودرو‌های الکتریکی از یک پک باتری با ظرفیت ۱۰۰ کیلووات ساعت تامین می‌شود که گفته می‌شود در بین خودرو‌های الکتریکی بینظیر است. این برند سعی دارد ایستگاه‌های تعویض باتری طراحی کند که در کم‌تر از ۳ دقیقه باتری مصرف‌شده را با یک باتری شارژ شده جایگزین کنند

وبسایت چرخان: ایتالیایی‌ها علاقه زیادی به ساخت سوپراسپرت‌های قدرتمند دارند و این بار کمپانی برتونه بعنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین استودیوهای طراحی در این کشور، یک محصول جدید تمام الکتریکی را معرفی کرده است. پس از ورشکستگی این شرکت در سال ۲۰۱۹، این کمپانی بعنوان بخشی از شرکت فرانسوی Akka فعالیت می‌کند. این خودرو با نام دیانشه معرفی شده و قرار است مجموعه متفاوتی از خودروهای شهری و خودروهای سوپر‌اسپرت نیز با همین نام روانه بازار شوند.

دیانشه برتونه؛ سوپر اسپرت داغ این روز‌های ایتالیا

برای اولین‌بار مدل مفهومی دیانشه سال گذشته در میلان ایتالیا معرفی شده بود. خودروهای دیانشه در ۲ مدل مختلف روانه بازار خواهند شد که هر دو از موتور الکتریکی در هر محور بهره می‌برند. نسخه BSS GT One قدرت به ۴۰۰ اسب بخار را در اختیار دارد در حالی که مدل BSS GT Cube قدرت فوق‌العاده‌ای در حدود ۸۰۰ اسب بخار را در در اختیار خواهد داشت. BSS GT Cube می‌تواند در ۲.۲ ثانیه از شتاب صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

دیانشه برتونه؛ سوپر اسپرت داغ این روز‌های ایتالیا

بنظر می‌رسد شتاب اولیه خودروها کم‌کم به زمان کمتر از ۲ ثانیه نزدیک می‌شوند و خودروهای پرنده در حال نزدیک شدن به زندگی واقعی هستند. انرژی این خودروهای الکتریکی از یک پک باتری با ظرفیت ۱۰۰ کیلووات ساعت تامین می‌شود که گفته می‌شود در بین خودروهای الکتریکی بینظیر است. این برند سعی دارد ایستگاه‌های تعویض باتری طراحی کند که در کم‌تر از ۳ دقیقه باتری مصرف‌شده را با یک باتری شارژ شده جایگزین کنند و دیگر نیازی به فناوری شارژ سریع نخواهد بود و می‌توان باتری قدیمی را شارژ و در خودرویی دیگر استفاده کرد.

دیانشه برتونه؛ سوپر اسپرت داغ این روز‌های ایتالیا

این ایستگاه‌ها بزودی در ایتالیا باز خواهند شد و بعد از آن سایر کشورهای اروپایی نیز شاهد حضور این ایستگاه‌ها خواهند بود. قرار است از یک هفته‌ دیگر، ثبت سفارش این خودروها آغاز شود و اولین سری خودروها در اوایل سال ۲۰۲۰ به‌دست مشتریان برسد. نباید فراموش کنیم که خودروی معرفی شده، کانسپت نیست و یک نمونه کاملا واقعی و قابلیت تولید انبود دارد.

دیانشه برتونه؛ سوپر اسپرت داغ این روز‌های ایتالیا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط خودرو داخلی

    • یزدان

      چقدر شبیه پرایده!!!
      نامردا کپی زدن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        نامردای متقلب:))

    • بدون نام

      برتونه یعنی :برای تو نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج