جاباما
۸۱۹۸۴۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نسل جدید تلفن‌های همگانی در راه هستند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تا پایان امسال، بخشی از تلفن‌های همگانی به‌روزرسانی شده و کارت‌های تلفن همگانی قابلیت شارژ مجدد پیدا می‌کنند.

خبرگزاری مهر: سیدمجید صدری با اعلام تعهد اجتماعی شرکت مخابرات نسبت به کسانی که همچنان نیازمند استفاده از کارت‌های تلفن همگانی هستند، گفت: اگرچه تولید کارت‌های اعتباری تلفن همگانی در دنیا به دلیل فناوری قدیمی آنها منسوخ‌ شده، اما مخابرات همچنان با توجه به نیاز جامعه بر تامین ارتباط با استفاده از تلفن‌های همگانی کارتی تأکید دارد.

وی توضیح داد: در بسیاری از نقاط جهان به دلیل قدیمی بودن فناوری این نوع تلفن‌ها، ارائه این سرویس به‌طور کامل متوقف‌شده و هزینه‌های نگهداری و تامین تجهیزات این تلفن‌ها تقریبا ۳ برابر درآمدزایی آنها است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات در راستای شعار ارتباطی فراگیر با توجه به کم شدن تولید کارت‌های اعتباری تلفن همگانی در نظر دارد تا استفاده از این دستگاه‌ها را همچنان فعال باقی نگهدارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران طرح‌های متعددی در جهت به‌روزرسانی تلفن‌های همگانی و ارائه نسل جدید کارت‌های تلفن در دست بررسی و انجام تست های تکمیلی دارد، گفت: با استفاده از دانش شرکت‌های داخلی تا پایان سال جاری، بخش عمده‌ای از این تلفن‌ها به‌روزرسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در روش جدید به‌روزرسانی سعی شده که کاربران تلفن‌های همگانی همچنان از کارت‌های تلفن در اختیار خود استفاده کنند و بعد از اتمام اعتبار آن بتوانند نسبت به شارژ و استفاده مجدد از آن اقدام کنند.

صدری با بیان اینکه پس از انجام این به‌روزرسانی، کارت‌های تلفن یک‌بار مصرف موجود به کارت‌های تلفن قابل شارژ تبدیل می‌شود، گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از کارکرد تلفن‌های همگانی مربوط به بخش‌های متراکم گروه خاص جمعیتی مثل (ندامتگاه‌ها، خوابگاه‌ها، پادگان‌ها و غیره) است، تلاش خواهد شد، ارتباطات هم‌وطنان در سراسر کشور را به بهترین شکل ممکن پایدار نگهداریم.

به گفته وی، فاز اول اجرای این پروژه به‌زودی از استان تهران آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .......

      جمع کنید آقا غیر از مزاحمت به چه دردی میخوره

    • لارستان

      بسیار عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج