جاباما
۸۲۰۳۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامجومطلق: عراق از تیم ملی ایران می‌ترسد

مربی و کارشناس فوتبال ایران گفت: قدوس نسبت به بقیه بازیکنان ما سطح بالاتری دارد.

خبرگزاری فارس: مجید نامجومطلق در مورد بازی ایران مقابل عراق گفت: روند بسیار خوبی داشتیم و دو بازی را با نتیجه خوب پشت سر گذاشتیم و در شرایط روحی و روانی خوبی قرار داریم. سبک و نوع فوتبال‌مان بسیار خوب است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، پیش از این انتقاداتی به کی روش می‌شد که خیلی دفاعی ‌‌‌‌‌‌‌بازی می‌کند، اما در این دو بازی عیار خط حمله را دیدیم و واقعا کیفیت بالایی داریم.

امیدوارم ‌در بازی با عراق هم از این پتانسیل‌مان استفاده کنیم‌، هر چند عراق نسبت به دو تیم قبلی کیفیت بهتری دارد. شرایط فنی خیلی بهتری دارد. این بازی به نوعی یک بازی‌ حیثیتی برای ماست. ما چهار سال قبل باخت بدی را مقابل این تیم تجربه کردیم. به نظر من بچه‌های ما از نظر انگیزشی و فنی در سطح بالایی هستند.

نامجو مطلق در مورد اینکه آیا می‌توانیم عراق را با نتیجه پرگل شکست بدهیم، گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پر گل بودن آن مهم نیست اما قطعا می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم، چون از نظر فنی تا به اینجای کار اگر ‌مروری کنیم، می‌بینیم تیم ما شرایط بهتری نسبت به تیم‌های دیگر دارد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وی در خصوص اظهارات سرمربی تیم ملی عراق که گفته بود ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نقاط ضعف تیم ایران دو برابر نقاط قوتش است، گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌معمولا مربیان چنین جنگی را راه می‌اندازند. به اعتقاد من این صحبت‌ها نشان‌دهنده این است که تیم عراق از تیم ایران خیلی می‌ترسد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صدرنشینی قطعا باید به ایران برسد، چون در این صورت می‌توانیم مسیر بعدی را خیلی راحت‌تر جلو برویم.‌

کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه آیا تیم ملی در مراحل بالاتر روند تهاجمی خودش را حفظ خواهد کرد یا به سبک دفاعی برخواهد گشت، گفت: در دوره‌هایی که با این شرایط بازی می‌کردیم، در مسابقاتی با سطح بالا مانند جام جهانی حضور داشتیم.

قطعا در آن شرایط استراتژی ما باید آن‌طور می‌بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که خیلی باز بازی نکنیم و منتظر ضدحمله‌ها باشیم. اما در این مسابقات به خاطر قدرت تیم ایران و ترسی که سایر حریفان از ما دارند، قطعا سبک ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بازی ما متفاوت است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و تیم تهاجمی هستیم. با توجه به مهره‌هایی که داریم در فاز حمله هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وی در خصوص تأثیرگذاری سامان قدوس در تیم ملی ایران گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من قبل از جام جهانی هم اعتقادم بر این بود که سامان می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی باشد که به سلیقه کی‌روش برمی‌گشت و برنامه‌ریزی که برای تیم داشت. اما از لحاظ فنی سطح فوتبال سامان قدوس بالاست.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نظر من او نسبت به ‌بقیه بازیکنان تیم سطح بالاتری دارد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نامجو مطلق در ادامه گفت: در تیم ما زوج‌هایی که در کناره‌ها با هم هماهنگ هستند،‌خیلی تأثیرگذار هستند و بازیکنان تأثیرگذاری مانند سردار آزمون، مهدی ترابی، مهدی طارمی و اشکان دژاگه بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند که می‌توانند به تیم ما کمک کنند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

کارشناس فوتبال ایران در مورد عملکرد خط هافبک تیم ملی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افزود: در این خط ‌بسیار عالی بوده‌ایم. من فکر می‌کنم نسبت به ‌‌‌‌‌‌‌‌درصد موقعیت‌هایی که تیم ایران روی دروازه حریفان به وجود آورده، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باید عملکرد مثبت خط هافبک را در آن دخیل بدانیم. این اتفاق را ما در تیم ملی می‌بینیم و به نظر من تیم ملی‌ به یک هارمونی و هماهنگی خوبی رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج