جاباما
۸۲۰۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توضیح درباره خبر گلایه هاشمی از روحانی

محمد هاشمی درباره خبر تذکر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رییس جمهور گفت: موضوعی که در این جلسات مطرح شد نظر مستقیم خود رییس جمهور را نیاز داشت ، البته آقای طیب نیا و انصاری نیز در این جلسه حضور داشتند ، اما مرتب ناگزیر بودند مطالب را در خلال جلسه تلفنی با رییس جمهور هماهنگ کنند ، لذا آقای هاشمی تذکر دادند که خود رییس جمهور باید در این جلسه حاضر می شد.

تابناک: برادر آیت الله هاشمی گفت : دو هفته ای هست که اقای روحانی در جلسات مجمع حضور ندارند البته معاون رییس جمهور و وزیر در جلسه حاضر بودند .

پایگاه خبری ایران خبر نوشت: محمد هاشمی درباره خبر تذکر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رییس جمهور گفت: موضوعی که در این جلسات مطرح شد نظر مستقیم خود رییس جمهور را نیاز داشت ، البته آقای طیب نیا و انصاری نیز در این جلسه حضور داشتند ، اما مرتب ناگزیر بودند مطالب را در خلال جلسه تلفنی با رییس جمهور هماهنگ کنند ، لذا آقای هاشمی تذکر دادند که خود رییس جمهور باید در این جلسه حاضر می شد.

محمد هاشمی همچنین گفت : این هم درست است که رییس مجمع به موضوع همزمانی این جلسه با سخنرانی رییس جمهور در دانشگاه اشاره کرده اند.

وی در ادامه بیان کرد : نمی دانیم از دوستانی که در جلسه حاضر بودند چه کسی این موضوع را خبری کرده است ، بالاخره آقایان همگی صاحب رسانه هستند و اینکه خبرگزاری ها این خبر را چگونه و با چه هدفی شاخ و برگ داده اند نیز بر ما معلوم نیست ، اما اصلا بحث گلایه آقای هاشمی مطرح نبود ، بلکه صحبت از لزوم حضور آقای روحانی بود.

وی همچنین تاکید کرد : هر هفته برای اعضا دعوتنامه فرستاده می شود و رییس جمهور از این موضوع که بحث جلسه مرتبط با ایشان بوده است ، اطلاع داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج