جاباما
۸۲۱۸۱۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

کلاهبرداری از متقاضیان کار در پوشش کاریابی

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری مدیرعامل موسسه کاریابی در جنوب شرقت تهران با ۵۰ فقره کلاهبردای خبر داد که به بهانه پیدا کردن کار، از مالباختگان ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان وجه نقد دریافت کرده بود.

خبرگزاری ایلنا: رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری مدیرعامل موسسه کاریابی در جنوب شرقت تهران با ۵۰ فقره کلاهبردای خبر داد که به بهانه پیدا کردن کار، از مالباختگان ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان وجه نقد دریافت کرده بود.

سرهنگ علی عزیر خانی در توضیح این خبر، بیان داشت: پرونده ای از دادسرای ناحیه ۱۰ مبنی کلاهبرداری مدیرعامل موسسه کاریابی در جنوب غرب تهران به این پایگاه ارجاع که تعدادی از شهروندان جویای کار با مراجعه به موسسه کاریابی مبالغی را برای معرفی کار پرداخت کرده بودند.

این مقام مسئول گفت: مالباختگان که از طریق سایت دیوار و روزنامه با موسسه آشنا شده بودند در ابتدا با مدیرعامل موسسه مشاوره می شدند و مبلغ ۲۵ هزار تومان بابت حق المشاوره پرداخت می کردند و سپس مبلغ ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان به امید اینکه ظرف مدت یک هفته برایشان کار مناسب معرفی می شود ، پرداخت کرده اند. ولیکن از تاریخ دریافت وجوه دیگر موسسه با آنها تماسی گرفته است

وی گفت: تیمی از ماموران پایگاه هشتم بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و مشخص شد که خبر صحت دارد و تعدادی افراد جویای کار به موسسه مذکور مراجعه و مبالغی را پرداخت کرده اند ولیگن شغلی برای آنها معرفی نشده است.

سرهنگ عزیرخانی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی مدیرعامل موسسه دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به ۵۰ فقره کلاهبرداری و دریافت مبالغی از مشتریان موسسه اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم افزود: تا کنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار قرار داد و شهروندانی که به این شیوه از آنان مبالغی دریافت شده است می توانند برای پیگیری پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید معصومی نژاد

      واقعا اینجا جا داره بلند و رسا فریاد بزنیم با مشتی گره کرده
      علی برکت الله

    • بدون نام

      نامرد از بیکار میخوری از خدا بی خبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج