جاباما
۸۲۱۹۲۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تشدید آلودگی هوا از فردا در پایتخت

سازمان هواشناسی اعلام کرده هوای غالب مناطق کشور در سه روزه آینده پایدار خواهد بود که این موضوع منجر به افزایش آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت خواهد شد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار گفت: طی سه روز آینده هوای غالب مناطق کشور آرام و پایدار پیش بینی شده که پیامد آن طی فردا و پس فردا افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

احد وظیفه افزود: امروز برای استان گلستان و شرق مازندران بارش باران در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود و در بخش هایی از شمال شرق کشور نیز شاهد بارش باران و برف و وزش باد خواهیم بود.

وی یادآور شد: طی امروز برای جنوب استان سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده و برای بخش هایی از مرکز و شرق کشور نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

به گفته وی از امروز تا ظهر فردا در بخش ها یی از شمال شرق کشور بارش پراکنده ادامه خواهد داشت و امروز و فردا مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

وظیفه تاکید کرد: طی دو روز آینده وزش باد شدید در شرق و نیمه جنوبی کشور تداوم دارد که در برخی مناطق با پدیده گرد و خاک همراه است. امروز برخی از مناطق جنوب غرب و جنوب کشور غبارآلود پیش بینی شده که به تدریج از میزان آن کاسته خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای پایتخت امروز کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و فردا صاف تا کمی ابری به تدریج غبار محلی پیش بینی شده و دمای هوای تهران امشب در سردترین حالت به منفی ۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از بر کت خودرو های داخلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج