۸۲۲۰۱۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

استقلال همین الان هم تقویت شده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توان گفت استقلال برای نیم فصل دوم تقویت نشده چون همین الان سه بازیکن توانمند به تیم اضافه شده‌اند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال به منظور سپری کردن اردویی آماده سازی در کشور ترکیه به سر می برد و این روزها بیشتر از همیشه مورد انتقاد هوادارانش قرار دارد و مدیران این باشگاه متهم به تعلل در نقل و انتقالات زمستانی هستند.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به همین موضوع بیان داشت: این را قبول دارم که این تیم برای نیم فصل دوم به بازیکنانی جهت حضور پر قدرت تر نیاز دارد اما با این موضوع مخالف هستم که تیم هنوز تقویت نشده است.

وی اضافه کرد: به نظر من همین الان دو سه بازیکن جوان و تاثیرگذار به نفرات شفر اضافه شده‌اند. استقلال در نیم فصل نخست محسن کریمی، مرتضی آقاخان و داریوش شجاعیان را نداشت که الان این ۳ بازیکن را دارد. ۳ بازیکنی که در فاز تهاجمی هستند و قطعا به قدرت این تیم اضافه می‌کنند.

پیشکسوت آبی‌ها بیان داشت: آمار و ارقام نشان می‌دهد استقلال در فاز تدافعی کامل بود و آنها بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشتند. تیم باید در فاز تهاجمی تقویت می‌شد که ۳ بازیکن توانمند به آن اضافه شدند.

اصغرخانی بیان داشت: شرایط استقلال با همین نفرات نسبت به نیم فصل نخست بهتر شده اما اگر مهاجمی بین المللی به این تیم اضافه شود قطعا شرایط بهتر هم خواهد شد.

هافبک سابق آبی پوشان با بیان این نکته که تحت فشار گذاشتن مدیریت و کادر فنی باشگاه باعث از بین رفتن تمرکز آنها می شود اضافه کرد: بهتر است هواداران اجازه دهند اگر قرار است بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود، مسئولان باشگاه با دقت و تمرکز لازم این کار را انجام دهند تا کمترین خطایی در این انتخاب صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      آقاخان که واقعا کمک بزرگیه بخصوص با مصدوم شدن مجددش

    • بدون نام

      حتما با مجیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج