۸۲۲۱۶۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تجمع سهامداران پدیده شاندیز مقابل وزارت کشور

جمعی از سهامداران پدیده شاندیز امروز (یکشنبه) در اعتراض به بلاتکلیفی سرمایه گذاری آنها در پروژه پدیده شاندیز مقابل وزارت کشور تجمع کردند.

خبرگزاری ایرنا: جمعی از سهامداران پدیده شاندیز امروز (یکشنبه) در اعتراض به بلاتکلیفی سرمایه گذاری آنها در پروژه پدیده شاندیز مقابل وزارت کشور تجمع کردند.

حدود صدنفر از سهامداران و سرمایه گذاران پدیده شاندیز با سردادن شعار و با در داشتن کاغذ نوشته هایی خواستار رسیدگی هر چه زودتر به وضعیت سرمایه گذاری شان در این پروژه شدند.

خانم میانسالی که خود را یکی از سهامداران پدیده معرفی کرد گفت: چندین سال است که در این پروژه سرمایه گذاری کرده ام و به رغم چند بار تجمع در تهران و مشهد هنوز هیچ فکری برای ما نشده است.

وی اعلام کرد: به عنوان یکی از ۳۱ هزار سهامدار پدیده می گویم که ما از حق خود کوتاه نمی آییم خواستار رسیدگی مسئولان هستیم.

این خانم گفت: چند سال پیش زمانی که قصد سرمایه گذاری داشتیم از مسئولان ذیربط و شهرداری سوال کردیم.

همه آنها سرمایه گذاری در این پروژه را مجاز اعلام کردند، حالا چه شده است که کسی به فکر ما نیست. یکی از افرادی که خواستار محاکمه و مجازات او هستیم سعید مرتضوی است که در مورد پرونده پدیده کوتاهی کرده است.

وی ادامه داد: برخی مسئولان دولتی در گذشته که با راهنمایی های آنها در این طرح سرمایه گذاری انجام دادیم تا زمانی که مقداری این پروژه پیشرفت کاری داشت از آن حمایت می کردند به دلیل اینکه حتما برای خودشان هم درآمدهایی داشت، اما همین که این پروژه متوقف شد و درآمدهای آنها هم قطع شد دیگر کسی از ما حمایت نکرد.

این سهامدار پدیده تاکید کرد: من به عنوان یکی از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری چند سال پیش منزل مسکونی خودم که ۴۰۰میلیون تومان بود فروختم و در این پروژه سرمایه گذاری کردم در حال حاضر منزل مسکونی من که آن را فروختم حدود چندین میلیارد تومان شده اما هیچ سودی از این سرمایه گذاری که آید من نشده، سرمایه من هم از بین رفته است.

وی گفت: متاسفانه رسانه ها و به خصوص صدا و سیما و مطبوعات از انعکاس درست تجمعات ما خودداری می کنند و صدای ما به گوش مسئولان نمی رسد. من از همه مسئولان و رسانه ها می خواهم به داد ما برسند.

پروژه پدیده شاندیز دو سال و نیم پیش در پی برخی تخلفات از جمله عدم دریافت مجوزهای لازم برای ساخت و ساز و نیز توزیع غیرمجاز سهام به صورت گسترده، در حالی که به علت سهامی خاص بودن شرکت مجاز به چنین کاری نبود با دستور مقام قضایی تعطیل شد. در مرحله نخست این اقدام دفاتر فروش و عرضه سهام شرکت پدیده شاندیز مسدود و بعد از مدتی کل پروژه متوقف شد.

این پروژه که افزون بر ۱۳۰ هزار سهامدار در سراسر کشور دارد در این مدت با چالش های عدیده ای مواجه بود.

مسئولان دولت یازدهم به ویژه وزارت کشور و استانداری خراسان رضوی و نیز دستگاه قضایی به منظور حفظ حقوق مردم و حل مشکلات آن تلاش زیادی کردند که از دریافت مجوز تغییر کاربری زمین ها تا مجوزهای مربوط به ساخت و ساز و عرضه سهام آن در بورس را شامل می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدبه خدا.

    • کیوان

      چی بگیم ...سانسور چی برترینها از داعش هم بدتره و معمولا چیزی که خوش بحالش نکنه رو نشر نمیده ..... پس حرفی نیست برای گفتن !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج