۸۲۲۵۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کویل و بالدوین در ادامه سری ماموریت غیرممکن

سینما هنری کویل (Henry Cavill) و الک بالدوین (Alec Baldwin) برای بازی در سری هفتم و هشتم فرنچایز ماموریت غیرممکن باز می‌گردند تا با فلش‌بک حضور آن‌ها نشان داده شود.

سینما گیمفا: سینما هنری کویل (Henry Cavill) و الک بالدوین (Alec Baldwin) برای بازی در سری هفتم و هشتم فرنچایز ماموریت غیرممکن باز می‌گردند تا با فلش‌بک حضور آن‌ها نشان داده شود. فرنچایز اکشن طولانی مدت تام کروز که نه تنها بخاطر بدلکاری‌های فوق‌العاده‌اش شناخته شده، بلکه بخاطر شخصیت‌های ثابت به شهرت رسیده است. این اتفاق بخاطر کارگردانی Rogue Nation و Fallout توسط کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) افتاده است.

کویل و بالدوین در ادامه سری ماموریت غیرممکن

مک‌کواری شخصیت‌های محبوب فرنچایزهای زیادی را بازگردانده مانند میشل مونان (Michelle Monaghan) در نقش همسر سابق اتان هانت، جولیا و الک بالدوین در نقش مامور جدید IMF، آلن هانلی. او شخصیت‌های جدیدی نیز معرفی کرد مانند صحنه‌های دزدی ونسا کربی (Vanessa Kirby) در نقش White Widow.

هرچند بزرگترین بازیگری که به این سری فال‌اوت پیوست، هنری کویل بود.‌ او در نقش مامور CIA، آگوست واکر ظاهر شد و با سبیل و حرکات اکشن دل طرفداران رو بُرد هرچند بهترین مرگ در فرنچایز برای او رقم خورد. بنظر می‌رسید با اتفاقاتی که برای واکر و هانلی در فیلم افتاد، هیچ آینده‌ای برای آن‌ها در سری بعدی وجود ندارد اما حالا که مک‌کواری قرار است دو دنباله بعدی را بنویسد، این دو باز در این فرنچایز حضور خواهند داشت.

طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، مک‌کواری، کویل و بالدوین را به فیلم جدید خود باز خواهد گرداند. این گزارش حاکی از این است که هنوز برای گفتن این ایده خیلی زود است و شاید فیلم‌نامه مجددا تغییر کند. اگر این اتفاق بیفتد، آن‌ها را در فلش‌بک‌ها خواهیم دید. مشخص نیست آن‌ها در دنباله بعدی یا هر دو دنباله بازی خواهند کرد و همان شخصیت‌ها را ایفا می‌کنند یا در قالب متفاوتی ظاهر می‌شوند.

اگر این خبر درست باشد و کویل و بالدوین به دنباله‌های این فرنچایز بازگردند، بزرگترین سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه به داستان بعدی ربط پیدا می‌کنند. مک‌کواری به خوبی دو دنباله قبلی را به هم ربط داد و شاید اینبار هم همین کار‌ را کند.

کویل و بالدوین در ادامه سری ماموریت غیرممکن

هانلی و واکر هر دو به CIA مرتبط هستند و این نشانه نقش بزرگی از سازمان IMF است. هانلی گرداننده سابق CIA بوده، درحالیکه واکر یکی از ماموران عالی‌ رتبه است. البته واکر به اسم جان لارک، رهبر Apostle، شناخته شده و این فلش‌بک‌ها نشان می‌دهند چگونه آپوستل وارد CIA شده و کنار اتان قرار گرفته است. و اگر فلش‌بک‌هایی باشند که روزهای اولیه واکر را بعنوان مامور CIA نشان دهند، هانلی در این بخش حضور خواهد داشت.

این تنها یک حدس است و براساس شایعاتی که اعلام شده است. چیزی که با اطمینان می‌دانیم این است که مک‌کواری در حال کار روی فیلم‌نامه است تا فیلم‌برداری را در سال ۲۰۲۰ شروع کند. پارامونت سری هفتم را سال ۲۰۲۱ و سری هشتم را سال ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج