۸۲۲۹۳۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

هادی: هدف اصلی من المپیک توکیو است

پرویز هادی، قهرمان کشتی آزاد بازی‌های آسیایی گفت: در فاصله ۱۹ ماه مانده به المپیک توکیو قطعا مهمترین موضوع برای کشتی، آرامش است.

خبرگزاری تسنیم: پرویز هادی، سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد افزود: ۱۹ ماه تا رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان داریم که در این مدت ضمن کسب آمادگی هرچه بیشتر باید به فکر حضور در رقابت‌های جهانی بعنوان مهمترین مسابقه گزینشی و پس از آن دو مسابقه گزینشی دیگر المپیک باشیم.

وی تاکید کرد: قطعا عیار ورزش هر کشور در المپیک‌ها سنجیده می‌‌شود و اگر بخواهیم کشتی بعنوان پرافتخارترین ورزش ایران در ادوار المپیک باز هم موفق شود، نیاز به حمایت‌های ویژه در یک فضای آرام و با ثبات هستیم.

دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی مجارستان در مورد روند آماده سازی خود تصریح کرد: خدا را شکر با حمایت‌های همه جانبه رسول خادم توانستم در رقابت‌های جهانی با شکست حریفان مطرح صاحب مدال شوم و بعد از آن نیز با پیگیری تمرینات خود به فکر حضور در مسابقات جهانی قزاقستان هستم.

وی ادامه داد: البته معتقدم که برای ملی‌پوش شدن باید به رقابت‌های انتخابی احترام گذاشت و امسال نیز باید به مصاف رقبای نامدار خود همچون کمیل قاسمی و یدالله محبی بروم.

هادی اظهار داشت: هدف اصلی من المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و انشاء الله بتوانم با هدایت کادر جدید تیم ملی به موفقیت در این بازی‌ها دست یابم.

وی گفت: غلامرضا محمدی یکی از بهترین مربیان ایران و جهان است و من قبلا نیز در تیم ملی و هم در مسابقات لیگ با او کار کردم و امیدوارم غلامرضا محمدی راه خادم را ادامه دهد و بتواند موفق باشد.

پهلوان کشور در پایان خاطرنشان کرد: نباید به خاطر برخی مشکلات شخصی فضای کشتی را به حاشیه ببریم و یادمان باشد که همه ما برای اعتلای کشتی سختی‌های تمرینات را به جان خریده‌ایم و می‌خریم، پس بهتر است بیش از هرچیز به فکر موفقیت ورزش ملی کشور در میادین مهم پیش رو باشیم و بگذاریم که کشتی بدون هیچگونه حاشیه‌ای و در یک فضای آرام کار خود را پیش ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج