جاباما
۸۲۲۹۴۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

علت جدایی مسلمان از ذوب‌آهن

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه مسلمان با درخواست کادر فنی از این تیم جدا شد، درباره پیگیری طلب این تیم از استقلال گفت: باشگاه استقلال پاسخ بازیکنان خودش را هم نمی‌دهد چه برسد به ما.

خبرگزاری مهر: سعید آذری درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات ذوب آهن، شکایت این باشگاه از استقلال به مراجع قانونی خارج از فوتبال و جدایی محسن مسلمان صحبت هایی را مطرح کرد که مشروح گفتگوی وی در ادامه می آید:

* از برنامه آماده سازی تیم در تعطیلات نیم فصل رضایت داشتید؟

- باتوجه به سیاست های اقتصادی ذوب آهن و اینکه علیرضا منصوریان دوست داشت به جایی برویم که دو سه بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم، راهی اهواز شدیم. خوشبختانه شرایط تدارکاتی و تمرینی خوب بود. از آقای منصوریان و بازیکنان هم تشکر می کنم. امیدوارم با اضافه شدن محمدرضا خلعتبری و یک گزینه دیگر که به دنبال جذبش هستیم، در نیم فصل دوم تیم آماده ای باشیم.

* در نیم فصل دوم جای اشتباهی ندارید. آیا فکر می کنید با این برنامه های آماده سازی بتوانید نتایج نیم فصل اول را جبران کنید؟

- از اول فصل هم جای اشتباه نداشتیم. ذوب آهن ۵ سال مدعی و در بالای جدول بوده است. به هر حال فوتبال بالا و پایین دارد ولی از این بابت نگران نیستیم. امسال پنجمین حضور متوالی خود را در لیگ قهرمانان خواهیم داشت البته اینبار در مرحله پلی آف.

باید با قدرت کارمان را پیش ببریم. خوشبختانه ستاد آسیایی باشگاه هم فعال است و چیزی از دید ما پنهان نمی ماند. کارگروه های مختلفی در این ستاد فعالیت می کند. یکسری ساخت و ساز هم در ورزشگاه فولادشهر داریم که خوشبختانه زیر چتر حمایتی آقای یزدی زاده مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و اعضای هیات مدیره قرار دارد. آنها محبت می کنند و ان شاءالله این ساخت و سازها هم تا شروع بازی های آسیایی تمام می شود.

* ذوب آهن شهر کربلا را برای میزبانی احتمالی برابر تیم های عربستانی پیشنهاد داد. آیا با این پیشنهاد موافقت شده است؟

- ما در این ارتباط نامه نگاری کردیم و مخالفتی هم نیامده است. انتخاب کربلا یک انتخاب بی نظیر بود. آنجا هم یک استادیوم بین المللی با امکانات عالی دارد و هم اینکه با حضور پرشمار ایرانی ها، بوی میزبانی کامل می دهد. ضمن اینکه یک سفر زیارتی هم محسوب می شود.

* مذاکره و توافق با بازیکنان خارجی به کجا رسید؟ در نیم فصل دوم بازیکن جدید خارجی به خدمت می گیرید؟

- یکی دو گزینه مدنظر داریم که در حال پیگیری هستیم. آقای منصوریان فیلم بازی های آنها را دیده است. همه چیز به نظر سرمربی بستگی دارد. من به عنوان مدیرعامل نمی توانم به سرمربی بگویم چه کسی را انتخاب کند یا چه کسی را انتخاب نکند. خود آقای منصوریان تمرکز ویژه ای در این ارتباط دارد و امیدواریم سریعتر بازیکن موردنظرش را معرفی کند.

* بعد از صحبت هایی که درباره باشگاه استقلال و مطالباتتان برای انتقال مرتضی تبریزی داشتید اتفاق جدیدی رخ داد؟ آیا امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه در روزهای اخیر به درخواست شما پاسخ داده است؟

- باشگاه استقلال جواب بازیکنان خودش را هم نمی دهد چه برسد به ما. وضعیتی که در استقلال حاکم است و واکنشی که بازیکنان این تیم نشان می دهند، گویای همه چیز است. با این وضعیت انتظار نداریم جواب ما را بدهند! مجاری قانونی راهمان را مشخص کرده است. متاسفانه اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد و از طریق مجاری قانونی پیگیر هستیم.

* دقیقا چه میزان از استقلال طلب دارید؟

- ۹۰۰ میلیون تومان به علاوه دیرکرد پاس شدن دو چک که در تفاهمنامه قید شده بود به ازای تاخیر در پاس شدن باید ۴۵۰ میلیون تومان جریمه بدهند. چک اول استقلال با ۲۵ روز تاخیر پاس شد. چک دوم هم ۴۰ روز است که پاس نشده.

* با شرایط اقتصادی باشگاه استقلال فکر می کنید بتوانید به پولتان برسید؟

- نمی دانم. تنها چیزی که می دانم این است بنده به عنوان مدیر باشگاه ذوب آهن تمام وجودم را گذاشته ام. در استیل آذین و نساجی هم همینطور بودم. از کندن چاه گرفته تا پارو کردن برف؛ هیچ چیز برای باشگاه هایی که در آن بوده ام کم نگذاشته ام. شاید هم من اشتباه مدیریت می کنم. انتظار می رود یک مدیر وظایفش را به خوبی انجام بدهد.

زمانی که در نساجی مدیرعامل بودم، مشکلاتی پیش آمد که خودمان چاه کندیم. سال گذشته همین روزها در اصفهان برف سنگینی بارید که دو شب قبل از بازی خودم به همراه همکارانم پارو دست گرفتیم تا شرایط زمین مهیای بازی شود. به این کارها افتخار می کنم. من هم اصول کلاسیک مدیریت را بلدم ولی در ایران این نوع مدیریت جواب نمی دهد و باید خودتان دست به کار شوید. استقلال یکی از بزرگترین باشگاه های آسیا است و مدیرانش باید بدانند به ازای مسئولیتی که دارند، باید تلاش کنند و به تعهداتشان پایبند باشند.

* شکایت ذوب آهن از استقلال در کمیته تعیین وضعیت صورت گرفته یا خارج از فدراسیون فوتبال؟

- یک بخشی از شکایت ما در کمیته تعیین وضعیت صورت گرفته است و بقیه آن از طریق مراجع حقوقی و قانونی خارج از فوتبال.

* محسن مسلمان بازیکن شما از ذوب آهن جدا شد. علت جدایی این بازیکن چه بود؟

- نقل و انتقالات باشگاه در اختیار آقای منصوریان است و بنده در آن دخل و تصرفی ندارم. مربیان تیم هر بازیکنی را که گفته اند، جذب کرده ام. هر بازیکنی را هم که نخواسته اند، رد کرده ام. اول فصل کادر فنی هر بازیکنی را که خواست گرفتیم البته برای جذب یک تعداد بازیکن بودجه کافی نداشتیم. الان هم اگر کسی بخواهد جدا شود، صرفا باید آقای منصوریان اظهارنظر کند. اگر او به این تحلیل برسد که بازیکنی باید برود، ما هم اقدام می کنیم کما اینکه در پست دفاع وسط ۵ بازیکن داشتیم. ترافیک در این پست با نظر مربی وقت تیم بود. در همین زمینه روز گذشته رضایتنامه توحید غلامی را صادر کردیم تا به تیم دیگری برود.

درباره مسلمان هم منصوریان تصمیم گرفت. مربی قبلی ذوب آهن (امید نمازی) درخواستی برای جدایی مسلمان داشت ولی جذب و جدایی یک بازیکن باید در پنجره نقل و انتقالاتی باشد. اگر میانه فصل بازیکنی را نخواهید باید صبر کنید تا پنجره زمستانی برسد مگر اینکه بازیکن کاری کرده باشد که خود به خود منجر به فسخ یکطرفه قرارداد شود. تیم ذوب آهن یک آیین نامه نقل و انتقالاتی ویژه دارد که از صفر تا صد ورود و خروج بازیکنان در آن دیده شده است. با این آیین نامه هیچکس نمی تواند خودش را به زور به ذوب آهن تحمیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      فراهم نکردن.سفره خانه های مجلل یا نبود بازیکن قلیونی در ذوب آهن

    • بدون نام

      ای بابا نفهمیدیم پرسپولیس عشقته یا سپاهان یا ذوب اهن

      همینه که برانکو نخواستش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط به عشق پرسپولیس این بلاسرش اومده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج