جاباما
۸۲۴۱۳۶
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

شی‌ء دیگری غیر از زمین باعث خسوف شد!

کسانی که می‌گویند زمین گرد نیست در تازه‌ترین اظهارنظر به‌عنوان تئوری پردازان توطئه اعلام کردند که شیء ناشناس دیگری غیر از زمین باعث خسوف اخیر در جهان شده است.

خبرآنلاین: کسانی که می‌گویند زمین گرد نیست در تازه‌ترین اظهارنظر به‌عنوان تئوری پردازان توطئه اعلام کردند که شیء ناشناس دیگری غیر از زمین باعث خسوف اخیر در جهان شده است.

به گزارش خبرآنلاین، کاربری با انتشار یک پست در انجمن«زمین مسطح است»، ادعا کرد سایه زمین نبوده است که بین خورشید و ماه قرارگرفته، بلکه سایه یک شیء دیگری در مدار نزدیک به خورشید باعث وقوع خسوف شده است.

طبق این نظر این شیء گریزان قمر خورشید است که سالی دوبار خسوف ایجاد می‌کند و به گفته این افراد زمین هیچ نقشی در ماه‌گرفتگی ندارد.

در این پست تأکید شده است که قرمز شدن ماه در خسوف به دلیل منقطع شدن جریان نور توسط این شیء است که نهایتاً می‌تواند سالی سه بار رخ دهد.

به گفته انجمن موسوم به The Flat Earth Society شی‌ء مذکور به دلیل نزدیک بودن به خورشید توسط ما انسان‌ها دیده نمی‌شود.بر این اساس اجرام آسمانی در طول روز به دلیل نزدیک بودن به خورشید و نور شدید خورشید توسط انسان قابل‌درک نیست.

انجمن افراطی مذکور تا به آنجا پیش رفته که معتقد است این شی‌ء آسمانی می‌تواند اجرام آسمانی مانند عطارد، ناهید یا حتی یک سیارک باشد!

گفتنی است خسوف کامل بعدی ۲۶ ماه می ۲۰۲۱ رخ خواهد داد.

شی‌ء دیگری غیر از زمین باعث خسوف شد!

شی‌ء دیگری غیر از زمین باعث خسوف شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین که میگم ناسا بلوف میزند و با ادعایی رصد چند صد سال نوری چه دیدن و ادعایی کذب میکند در صورتی هنوز در منظومه خودمون به خسوف و کسوف ادعایی دگری داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف نزن فقط حرف نزن مزدور

    • سخن کو از سر اندیشه ناید نوشتن را و گفتن را نشاید

      اینا فکر کردن زمان گالیله هستش؟احمقها زمین مسطح!!خوبه انسانهایی که تو ایستگاه فضایی رفتن روعکس فرستادن هستن خوب کورکه نیستید ببینید گرده یا مسطح

    • بدون نام

      یادش بخیر من خیلی کوچیک بودم زمین و اینطوری تجسم می کردم همیشه می ترسیدم یه جایی تموم بشه بیافتم.

    • محمدرضا بختیار

      واقعیات فضایی بسی پیچیده شده است و در مورد نظریه پردازی واژه افراطی به کار بردن صحیح نیست چون فضا در اختیار دو ابر ارتش فضایی ناسا و اسپوتنیک می باشد و تا حدودی هم جدیدا چین!!! همین دو سازمان فضایی به رهبران کل ادیان زمین فرصت داده اند تا ملت های خود را برای یک سری از حقایق تاسال ۲۰۲۹ آماده نمایند و خود اذعان نموده اند که در سال ۲۰۲۹از حقایقی پرده برداری می شود که ذهن و تفکر انسان باور هضم چنین رویدادهایی را ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج