جاباما
۸۲۴۲۷۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هشدار درباره بازار سیاه بلیت‌های جشنواره فیلم فجر

مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد مردم از تهیه بلیت از بازار سیاه خودداری کنند؛ چرا که ممکن است این بلیت‌ها تقلبی باشند.

خبرآنلاین: محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر در توضیحاتی درباره نحوه تهیه بلیت‌ها، سانس‌های فوق‌العاده و آماده‌سازی سینماها برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر گفت: «همان طور که از اسم بازار سیاه مشخص است، قیمت بلیت‌ها در این بازار غیر طبیعی است.

از طرفی ممکن است بلیت‌ها تقلبی باشند و افراد نتوانند از آنها استفاده کنند تا فیلم‌های مورد نظرشان را ببینند به همین خاطر تاکید می‌کنیم که بلیت‌ها را از طریق سانس‌های فوق‌العاده یا گیشه‌ها تهیه کنند.»

او با بیان اینکه از قبل اعلام شده، مخاطبان بلیت‌ها را پیش خرید کنند تا مشکلی به وجود نیاید، افزود: «شاید در برخی سانس‌ها و سینماها که طرفداران بیشتری دارند بلیت‌ها در حد صفر باشد به همین دلیل از افرادی که نمی‌توانند در ساعت مورد نظرشان یا در سینمایی که دوست دارند فیلم مورد علاقه‌شان را ببینند، عذرخواهی و تاکید می‌کنم قبل از آنکه برای تماشای فیلمی به سینما مراجعه کنند از طریق سایت جشنواره این موضوع را بررسی و با توجه به سانس‌های فوق‌العاده بلیت تهیه کنند.»

مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: «طبیعی است که بسیاری از سینماداران علاقه دارند در جشن سینمای ایران حضور داشته باشند و در ایام دهه فجر شریک شوند. ما نیز بهترین و با کیفیت‌ترین سینماها را برای این رویداد انتخاب کرده‌ایم. گرچه اکثر سینماهای ما این کیفیت را دارند اما با توجه به پراکندگی جغرافیایی سینماها، بهترین آنها را انتخاب کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم و مخاطبان فیلم ارائه دهیم.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج