۸۲۴۳۸۴
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

زورگیر شیشه‌ای: پولی ندارم که به شاکیان بدهم

سه مرد شیشه‌ای که به بهانه مسافرکشی از ده‌ها نفر زورگیری کرده بودند در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

روزنامه ایران: سه مرد شیشه‌ای که به بهانه مسافرکشی از ده‌ها نفر زورگیری کرده بودند در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

رسیدگی به این پرونده از مهر پارسال به‌ دنبال مراجعه مرد مجروحی به اداره پلیس غرب تهران شروع شد. او به افسر پلیس گفت: در میدان آزادی سوار یک پراید سفیدرنگ شدم تا از محل کار به خانه‌ام که در جنوب تهران است بروم. خودرو بدون مسافر بود تا اینکه چند دقیقه بعد در بین راه دو مرد به‌عنوان مسافر سوار شدند. در اواسط راه متوجه شدم که خودرو از مسیر اصلی خارج شده است.از راننده خواستم که بایستد اما دو مردی که عقب نشسته بودند با قمه‌ای که دستشان بود تهدیدم کردند.

آنها با مشت و لگد مرا به زور به صندلی عقب بردند و جیب‌هایم را خالی کردند. کارت عابر بانکم را هم گرفتند اما وقتی فهمیدند در کارتم پول نیست گفتند با خانواده یا دوستانت تماس بگیر و بگو در بیمارستان بستری شده‌ای تا برایت پول بریزند اما وقتی مخالفت کردم با قمه مرا مجروح کردند و از خودرو بیرون انداختند.

خیلی زود به‌دنبال شکایت این مرد تیم ویژه‌ای از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت تشکیل شد وهمزمان مرد جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

در نخستین تحقیقات کارآگاهان دریافتند خودروی پراید زورگیران متعلق به مرد جوانی به نام منصور است که روز حادثه در اختیار سه نفر از دوستانش بوده است.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت شکایت‌های مشابه دیگری نیز به پلیس رسید.

با تلاش‌های مأموران آگاهی تهران بزرگ سه متهم به‌نام میثم، فرید وسیامک که بین ۲۵ تا ۲۷ سال سن داشتند بازداشت شدند.

به دنبال بازجویی واعتراف‌های این سه متهم و صدور کیفرخواست سه زورگیر هفته گذشته به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شدند.

در ابتدای جلسه، کیفرخواست آنها به اتهام آدم ربایی، سرقت به عنف و ضرب و جرح عمدی از سوی نماینده دادستان خوانده شد.

رسیدگی به این پرونده با حضور ۱۰ شاکی در جلسه دادگاه شروع شد.سپس متهم ردیف اول در دفاع از خودش گفت: به خاطر بیکاری و بی‌پولی و اعتیاد به سراغ زورگیری رفتم.

سیامک متهم ردیف دوم نیز بعد از پذیرفتن اتهامات خود با لحنی عجیب به شاکی‌ها گفت: هرکاری می‌خواهید بکنید، نهایتش این است که مرا سال‌ها در زندان نگه دارید، من که پولی ندارم به شما پرداخت کنم!من از بی‌پولی بود که دست به سرقت زدم...

متهم ردیف سوم نیز در جایگاه قرار گرفت و با ادعای اینکه به خاطر اعتیاد مجبور به این کار شده از جرمش ابراز پشیمانی کرد.این متهم که فرید نام داشت، گفت: با قرض گرفتن خودروهای پراید دوستان مان، به سرقت می‌پرداختیم و اگر مسافری هم پیدا می‌شد که پول نداشت او را کتک می‌زدیم و در بعضی موارد نیز زخمی‌شان می‌کردیم.

در پایان اظهارات سه متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالااین چه برنامه ای که دزدهای بی شرف وبی وجدان عکس چهره ی نحسشان پخش نمیشه ؟؟؟؟بزاررسوابشن

    • بدون نام

      هر سه نفر شلاق بزنید و حبس ابد بهشون بدین بی شرفای مفت خور اشغال

    • سلطان

      دزد هم دزدهای قدیم لااقل مرام داشتند

    • هالو

      همون که گفته هر کار میخواهید بکنید پول ندارم بدم رو اعدام کنند حساب بقیه این بی پدر و مادر ها دستشون میاد. دوست خود من 12 سال پیش گیر این حرومزاده ها افتاد. بعد این همه سال لکنت زبون گرفته و هر چند وقت یه بار تشنج میکنه دکتر هم گفته این اثرات همون خفت گیری کذاییه

    • بدون نام

      اینا رو باید اعدام کنید نه یک سری ادم بیگناه و اینا انگل جامعه هستند

    • ناشناس

      قطع انگشتان دست بهترین گزینه برای دزدان و زورگیران هست این افراد از آنجایی که ضعف قوانین موجود در قضا را خوب بلدن اینطور بلبل زبون میشن داریم و خبرش پخش شد که گرفته بودن طرف رو و می گفت ۱۷ بار به حبس رفتم شما قضاوت کنید این ضعف قانونگذار نیست ؟! از این اشخاص کم نداریم که بارها
      دستگیر و راهی زندان شدن و چاق و فربه تر برگشتن و هر بار با قدرت بیشتری هم شروع به فعالیت مجدد کردن لذا باید متولیان دستگاه قضا قوانین سفت و سخت تر و عزم قاطعی در برخورد با چنین افراد شروری که از انسانیت بویی نبردن در پیش بگیرن ، وقتی شما انگشتی نداری ابزار اصلی هر کثافت کاری خودتو از دست دادی به خصوص گرفتن قمه و سلاح که مثل حیوان به جان مردم نیافتن...

    • بدون نام

      خوب ملاحضه میکنید هر غلطی هر ظلم وجنایتی مرتکب می شوند بعد هم دو کیلو متر زبان دارند که بله چند سال زندان میریم چون قانون ما با این بی شرفها وجانیها قاطعانه برخورد نمی کند و اگر در همان دادگاه بهشان بگویند اعدام میشوید و شرتون را از سر مردم کم می کنیم واعدام شون کنند دیگه کسی جرعت نمی کنه به بهانه اعتیاد ونداشتن پول دست به هر کار زشتی بزند خود دولتها چون مقصر هستند برای فقر و بیکاری واعتیاد وفحشا جرعت ندارند قاطعانه بر خورد کنند خوب نتیجه میشه این هرج ومرج

    • کرمانشاه

      اینا دیگه کی هستن خدایا عجب

    • نااشنا

      باید تمامشون رو علنا اعدام کنن.جلوی خونه پدر و مادرشون.

    • نااشنا

      اعضای بدنشون رو به نیازمندان بدن تا خود پلیدشون بمیرن.

    • رسول

      این حرام زاده ها رو سریع اعدام کنن اینا اگه ازاد بشن دوباره به کارشون بدتر ادامه میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج