۸۲۴۵۶۶
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

کلاهبرداری به بهانه اعزام به قطر

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ مرد و ۲ زن کلاهبردار خبر داد که تحت پوشش شرکت خرید و تولید رنگ صنعتی، از ۳۰۰ مال باخته به بهانه اعزام نیروی کار به قطر، کلاهبرداری کرده بودند.

خبرگزاری مهر: سرهنگ خیراله دولتخواه اظهار کرد: پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع که شاکی پس از مراجعه به پلیس اعلام کرد: از طریق سایت شیپور با شرکتی آشنا شدم که برای اعزام نیروی کار به قطر ثبت نام می کرد، پس از اطلاع از محل شرکت به آدرس اعلامی مراجعه و پس از تکمیل فرم، مبلغ ۲۰۵ هزار تومان پرداخت کردم و مقرر شد که برای اعزام به کشور قطر با من تماس بگیرند؛ لیکن پس از چند بار تماس با شرکت، کسی پاسخگو نبود.

کلاهبرداری به بهانه اعزام به قطر

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت، با بیان تشکیل پرونده ای در این خصوص و انجام تحقیقات پلیسی، تصریح کرد: علاوه بر این پرونده، پرونده های مشابه دیگری به همین شیوه به این پایگاه ارجاع شد که تیمی از ماموران پایگاه پنجم به طور ویژه شناسایی و دستگیری کلاهبردار و یا کلاهبرداران را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که زمینه فعالیت شرکت موصوف خرید و تولید رنگ صنعتی است و مدیرعامل شرکت با همکاری همدستش و ۲ تن از اعضاء خانواده اش به بهانه اعزام نیروی کار به کشور قطر مبالغ مختلفی را از مال باخته گان دریافت کرده که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سرهنگ دولت خواه با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که مدیر عامل شرکت وجوه دریافتی را به حساب همسر و مادر همسرش واریز کرده است، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی برای دستگیری متهمان اعزام و ماموران موفق شدند در چند عملیات مجزا و هماهنگ هر ۴ متهم را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون ۳۰۰ تن از مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: هر ۴ متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از این کلاه برداری ها زیاد شده، به طمع مهاجرت از مردم هم پاسپورت را میگیرند و هم مبلغ هنگفت پول، و از همه جالبتر اینکه پلیس اطلا همکاری نمیکنه برای به دام انداختن این افراد ،
      لین اتفاق برلی یکی از دوستان من رخ داده بنده خدا پلیس که اصلاً حمایت نکرد ازش و هم پولش رفت هم پاسپورت،
      تنها ماری که تونست انحام بده رافت اعلام سرقتی داد برای پاسپورت ش
      خلاصه هموطنان هوشیار باشید تو این موارد پلیس لصلا کمی بهتون نمیکنه فقط مواظب باشید که تو دام این حور آدمها نیافتید

    • بدون نام

      تف بر روی آنکه نام مادر بر خود گذاشته ای کفتار کثیف بجای راه درست نان در آوردن از راه هلال را به فرزند وعروست یاد بدی همدست شدی برای دزدی باید هر چهارتاشون را یک دستشون راقطع کنن ومجبور شون کنند پولهای مردم بیچاره را پس بدند نه زندان کنند دست مال باخته ها هم به چیزی نرسه

    • بدون نام

      تشکر ازپلیس .اینا شناسایی ومجازات شوند خیلی کمک میشود تا تا وسیله و یا نرم افزار مقابله بشه . مثل ماشینی که باهاش میرن دزدی ...ماشین گناه ندارن و پلیس جهت هوشیاری وپیشگیری بیشتر صحبت کنه . این دیگه قیافه ش معلوم خورده پس نداده .....

    • گلپا

      سه تا متهمو فهمیدیم یکی این کچله بوده با همسرش و مادرزن محبوبش, نفر چهارمی کی بوده ? باز خدا رو شکر که دستگیرشون کردن

    • شاهین بحری

      نمیدونم اینا هیچوقت فکر نمیکنن که گیر میوفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج