جاباما
۸۲۴۵۸۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

رضایی: دیدار با ژاپن بسیار حساس است

ملی‌پوش سابق کشورمان با تاکید بر اینکه پیروزی‌های مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران نشان داد این تیم بی جهت در صدر بهترین‌های آسیا نیست گفت: دیدار با ژاپن از فینال هم حساس‌تر است.

ورزش سه: ملی‌پوش سابق کشورمان با تاکید بر اینکه پیروزی‌های مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران نشان داد این تیم بی جهت در صدر بهترین‌های آسیا نیست گفت: دیدار با ژاپن از فینال هم حساس‌تر است. رحمان رضایی اظهار داشت: روند نتایج تیم ملی ایران در بازی های گذشته این نوید را می داد که ما در این بازی هم به پیروزی برسیم. حتی می شد از قبل پیروزی با سه گل مقابل چین پیش بینی کرد.

وی افزود: ایران در این بازی بی حرف و حدیث و قاطعانه پیروز شد. بچه های ما سه گل زدند و می توانستند سه چهار بار دیگر به گل برسند اما همین نتیجه نشان از اقتدار فوتبال ایران در آسیا می دهد تا مشخص شود این تیم بی دلیل رنکینگ یک آسیا را در اختیار ندارد.

مدافع پیشین تیم ملی ایران بیان داشت: در این بازی مشاهده شد که هر سه گل ایران از خط دفاعی پایه گذاری شد و مدافعان تیم ما به جز شرکت در کارهای تدافعی پایه گذار گل های بازی هم بودند که این نشان از مشارکت این بازیکنان در تمام جریان بازی است وقتی این حرکت چند بار تکرار می شود و سه بار از آن به گل می رسیم یعنی آن دفع های توپ مدافعان تمرین شده و هدفمند بوده است و البته در این میان از هوشیاری مهاجمان ما که از این توپ ها به خوبی استفاده کردند نباید گذشت.

رضایی در ادامه افزود: تنها تیمی هستیم که در آسیا از تمام بازیکنان استفاده کرده ایم که این نشان از نزدیکی کیفیت بازیکنان ما دارد. تنها بازیکنان تغییرناپذیر بیرانوند و امید ابراهیمی هستند. بیرانوند یک نقطه اتکا در این تیم است و ابراهیمی مهمترین و کلیدی ترین بازیکن در تیم ملی ایران است و می توان او را مرکز ثقل تیم دانست.

ملی پوش سابق کشورمان خاطرنشان ساخت: گرچه بازی های ابراهیمی در تیم ملی چندان چشم نواز نیست اما نمی توان از نقش مهم و کلیدی او در این تیم به راحتی گذشت در تایید ادعای من همین بس که کی روش هرگز در بازی های تیم ملی چه در جام جهانی و چه جام ملت ها از استفاده از این بازیکن چشم پوشی نکرد.

وی در ادامه افزود: با اینکه در خط دفاعی تغییرات زیادی داشته ایم اما هماهنگی و انسجام ما در ساختار دفاعی بر هم نخورد دلیل مهم آن این است که کی روش در تمرینات همه این ترکیب ها را استفاده کرده و همه بازیکنان را کنار هم به کار گرفته است و الان می بینیم که همه مدافعان ما از بازی کنار یکدیگر درک خوبی دارند.

رضایی در خصوص بازی آینده ایران برابر ژاپن بیان داشت: این حساس ترین بازی ایران در این مسابقات است و به اعتقاد من از فینال حساسیت بیشتری دارد. شواهد می گوید تیم ایران با این کیفیت باید با برتری مطلق ژاپن را پشت سر بگذارد اما از تیم ژاپن و فوتبال مرموزی که در این مسابقات از خود نشان داده نباید راحت گذشت و باید مقابل این تیم باهوش تر از سایر دیدارها بازی کنیم. به هر حال ژاپن پرافتخارترین تیم آسیا در این مسابقات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      انشااله ژاپن هم شکست میدیم

    • بدون نام

      به امید پیروزی همرا با کیروش کبیر

    • آنتی لنگ

      نمی‌دونستم حساسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج