۸۲۵۰۷۵
۲۵ نظر
۵۰۰۳
۲۵ نظر
۵۰۰۳
پ

حناچی: داشتن نوجوان کارتن خواب در شأن ایران نیست

پیروز حناچی، شهردار تهران که به همراه علی اعطاء، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از اولین مرکز نگهداری پسران نوجوان کارتن‌خواب بازدید می‌کرد، گفت: «داشتن نوجوان کارتن‌خواب در شأن این کشور و مردمش نیست و باید همه با هم تلاش کنیم که افرادی که به هر دلیلی کارتن‌خواب هستند به زندگی خود بازگردند.»

خبرگزاری ایسنا: پیروز حناچی، شهردار تهران که به همراه علی اعطاء، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از اولین مرکز نگهداری پسران نوجوان کارتن‌خواب بازدید می‌کرد، گفت: «داشتن نوجوان کارتن‌خواب در شأن این کشور و مردمش نیست و باید همه با هم تلاش کنیم که افرادی که به هر دلیلی کارتن‌خواب هستند به زندگی خود بازگردند.»

پیروز حناچی، شهردار تهران در بازدید سرزده و صمیمی از سرای نور، گفت: «شاید باورش سخت باشد که فکر کنیم نوجوان و کودک کارتن‌خواب وجود داشته باشد اما واقعیت این است که پایتخت متأسفانه شاهد حضور این افراد است، نوجوان‌هایی که به هر دلیلی وارد جریان اعتیاد و کارتن‌خوابی شده‌اند.»

وی افزود: «درمان و نگهداری از نوجوان‌هایی که جامعه و خانواده، آن‌ها را به سمت کارتن‌خوابی و اعتیاد برده است، می‌تواند به راحتی زندگی و آینده آن‌ها را زیر و رو کند. زیرا وقتی پای صحبت تک‌تک‌شان می‌نشینی، متوجه می‌شوی که در زمان کارتن‌خوابی و اعتیادشان هیچ زندگی خوبی برای خودشان متصور نبودند.»

شهردار پایتخت گفت: «موسساتی که در این حوزه فعالیت می‌کنند کار بسیار بزرگی انجام می‌دهند، زیرا با سعی و تلاش و برنامه‌های خوبی که برای‌شان دارند، زندگی این نوجوان‌ها را مانند زندگی افراد عادی می‌کنند.»

حناچی تاکید کرد: «باید از تجربیات موسساتی مانند "طلوع بی‌نشان‌ها" استفاده کنیم تا بتوانیم در حوزه درمان و نگهداری و شیوه رفتار با افراد کارتن‌خواب بهتر عمل کنیم. زیرا استفاده از سرمایه‌های اجتماعی اصل مهمی است و تفاوت زیادی است بین زمانی که مردم برای انجام یک کار در کنارمان بایستند یا در مقابل‌مان.

مشخص است که "سرای نور" محل امنی برای نوجوان‌های کارتن‌خواب است و چه خوب می‌شود که پایتخت برای تمام نوجوانان جای امنی باشد.»

وی افزود: «نتیجه کار مؤسسه طلوع بی‌نشان‌ها، نشان داده که با شیوه‌هایی که آن‌ها اجرا می‌کنند، می‌توان فرد کارتن‌خواب را به زندگی بازگرداند و مسیر زندگی‌اش را تغییر داد.»

شهردار تهران با بیان این‌که "نوجوانان این مرز و بوم باید در دانشگاه و مدرسه باشند نه این‌که کارتن‌خواب و مصرف‌کننده باشند"، گفت: «داشتن نوجوان کارتن‌خواب در شأن این کشور و مردمش نیست به همین دلیل باید همه با هم تلاش کنیم که افرادی که به هر دلیلی کارتن‌خواب هستند به زندگی خود بازگردند.»

در پایان این بازدید نوجوانان سرای نور هدیه‌هایی که برای شهردار تهران و عضو شورای شهر از هنر دستان‌شان آماده کرده بودند، به رسم یادگار به آن‌ها تقدیم کردند تا همیشه در گوشه ذهن و زندگی‌شان به نوجوانان کارتن‌خواب و سرنوشت آن‌ها فکر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درسته...
      فقط اختلاسهای چند هزار میلیاردی آقایون و صف گوشت و مرغ مردم در شآن ایران هست .

    • خدایا رحم کن کشورمون دست نا اهلان افتاده

      چند ماه دیگه همه کارتن خواب میشیم

    • AMRIKAAAA

      حنا چی مثل روحانی شعار نده عمل کن.

    • بدون نام

      مثل جوانان بیکار معتاد؟

    • بدون نام

      خیلی چیزها در شان مردم ایران نیست ، حتما مردم باید کارتن خواب بشن یا خودشونو بندازن جلوی قطار مترو ؟ این حرفهام که فقط در حد حرفه که جای خودتون رو باز کنین ، در عمل چیکار میخوای بکنی ؟

    • بدون نام

      تو اول اراذل اوباش شهرداری را که مردم را میزنند را درست کن بعد حرف ا شان منزلت بزن از موقعی که آمدی در فکر خالی کردن جیب مردم هستی تونل را پولی کنی برای تردد در شهر به بهانه طرح ترافیک زوج فرد از مردم پول بگیری خجالت هم چیزی خوبی است که شما با این واژه بیگانه هستید

    • بدون نام

      آقای حناچی خیلی چیزا هست که در شان ایران وایرانی نیست ولی متاسفانه هیچکس توجه نمیکنه واصلا براشون اهمیت هم نداره ....در مورد کارتون خوابی یک نفر هم زیاده

    • بدون نام

      درشان کیست جناب رییس

    • بدون نام

      واقعا شانی برا مردم باقی مونده . برای بدست اوردن پول غذا دست به هر کاری میزنن . با وجود اینهمه ثروت فراوان در کشور . به علت عدم سیاست درست ثروت کشور داره تو جیب دلالهای کثیف خارجی و داخلی میره

    • بدون نام

      اقتصاد با تهدید و ارعاب میشه کشوری مثل ونزوئلا . کی از خواب بیدار میشیم و اقتصاد کشور را دست اقتصاددانان با سواد و مدیران لایق میدیم . تا کشور به فنا نرفته بجنبید

    • بدون نام

      اصلا توجه دارین که کلی از بچه های کار و کارتن خواب، ایرانی نیستن؟!!!

    • بدون نام

      این اقایونی که با لابی و پارتی مدیر میشن ،باید شهامت داشته باشن و اگر توان مدیریت ندارن استعفا بدن و کار را به کاربلد بسپارن . مدیریت ی کشوره شوخی که نیست . ی اشتباه جزیی کشور را به فنا میده و اشتباهاتی رخ میده که جبران ناپذیره

    • کارمند

      دلخوش به این مقدار نباشید
      در صف گوشت یخی ایستادن هم در شان ایرانی نیست اما به لطف بعضی از مسئولین هرروز بدتر از دیروز میشویم

    • وانک علا خلق عظیم

      صف گوشت و مرغ گرسنگی بدبختی هم درشآن ملت شریف وولایتمدار ایران نیست حلش کجاست حرف زدن دردی دوا نمیکند آقای حناچی ماشآالله مسئولان جمهوری اسلامی زیاد هستند همشان حرف بدون عمل میزنند گوش ملت ایران از حرف زدن خالی کر شد پرشد دیگه همه اعتمادها بلند شده بخاطر همان حرف زدن خالی وعده ووعید دروغ دارین مملکت جمهوری اسلامی ایران را فلج میکنبو

    • بدون نام

      مثل....فقط اقایون وعلما حرف میزنن.یه خورده عمل هم بکنید.خدا نشناس ها.

    • علی

      خخخخخخخخ
      همه داریم کارتن خواب میشیم استاد

    • امید محمدی

      خیلی چیزها در شان ما نبود
      چرا ما هرچی نظر میدیم تائید نمیشه ؟؟؟
      اگه گذاشتینمون سرکار بگید وقتمون تلف نکنیم

    • A 21

      داشتن نوجوان کارتن خواب که چه عرض کنم داشتن پراید 36 میلیونی هم در شان ملت ایران نیست

    • شایان

      بله برادر من،درشان ایرانی نیست ولی خیلیا خیلی کارا کردن که شان و منزلت هیچ چیزی باقی نمونده...کجای کارین..مردم نون شب ندارن

    • بدون نام

      خیلی چیزها در شان ایران نیست

    • بدون نام

      جناب حناچی خیلی چیزهای مهمترازاین هست که به چشم نمیاد وشایسته این مملکت نیست از جمله تکدی گری گرفتن رشوه. پولهای نجومی بوجودامدن فاصله زیاد طبقاتی که خود دولت بانی ان است مثل همین تفاوت گذاشتن درپرداخت عیدی که باعث نوعی تنفربین کارمندان وبازنشستگان نسبت به کارگران شده ومتاسفانه اقای روانی که خودش راپدر حقوق بگیر ان میداند چرا بایدبین فرزندانش در دادن عیدی تاسه برابرفرق بگذاره بهر حال مابازنشتگان هیچ رضایت ازدادن این عیدی که میشد حداقل. تاسقف یک حقوق باشددرضایت نداریم واقای روحانی ونوبخت آثاراین فرق گذاشتن بعد معلوم میشه یعنی معلم می بینه بیسوادی دراین جامعه بیشترارزش داره ودرکارخودش سست وباروحیه ای به مراتب ضعیف ترخدمت میکنه بقیه کارمندان هم همیطور پس بهتر است تاعید نیامده درپرداختها تجدید نظر کنید

    • بدون نام

      فعلا که در شان خود قبولش کنید

    • نااشنا

      خودت تنهایی گفتی؟برو بابا

    • نااشنا

      خودت داری حداقل ماهی ۸۰تومن حقوق میگیری.نصف حقوقت رو خیرات کن واسه کودکان کار .

    • بدون نام

      باید مکانی جهت کارتن خوابها و گورخوابها در نظر گرفت توسط شهرداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج