۸۲۵۳۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دخیا: یونایتد همیشه باید برای قهرمانی بجنگد

داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد می‌گوید راضی بودن به روند پیروزی‌های اخیر این تیم کافی نیست و یونایتد همیشه باید برای قهرمانی بجنگد.

ورزش سه: داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش به روند ۸ پیروزی پیاپی خود در دوران سرمربی‌گری اوله گنار سولسشر راضی نیستند چون یونایتد نباید به چیزی جز جدال برای کسب قهرمانی راضی باشد.

منچستریونایتد که بعد از اخراج ژوزه مورینیو و به دست گرفتن سکان هدایت این تیم توسط اوله گنار سولسشر، به شدت متحول شده و در هفته‌های اخیر با کسب هشت پیروزی پیاپی، موفقیتی خیره‌کننده داشته، روز دوازدهم فوریه در بازی رفت مرحله یک‌‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود تا بخت خود را برای موفقیت در اروپا بیازماید.

اما با این اوصاف، عملکرد ضعیف در ابتدای فصل باعث شده یونایتد با وجود این هشت پیروزی پیاپی در جدول لیگ برتر در رتبه‌ی ششم قرار داشته و با چلسی، تیم چهارم جدول سه امتیاز اختلاف داشته باشد. دخیا، سنگربان یونایتد در گفتگو با تلویزیون اسکای به این اشاره می‌کند که او و هم‌تیمی‌هایش از پیروزی‌های اخیر خود دچار غرور نمی‌شوند چون می‌دانند که برای یونایتد، چیزی جز مبارزه در صدر جدول و برای فتح جام، قابل قبول نیست.

دخیا در این مصاحبه گفت:" شکی نیست که ما نتایج خیلی خوبی گرفتیم ولی هنوز در محدوده کسب سهمیه چمیپونزلیگ قرار نداریم و با کورس قهرمانی هم فاصله‌مان بسیار زیاد است. ما از پیروزی‌ها خوشحالیم ولی رویهم‌رفته از شرایط کلی تیم در جدول راضی نیستیم".

دخیا در ادامه گفت:" یونایتد باشگاهی است که باید برای قهرمانی بجنگد. ولی ما کم کم اعتماد به نفس خود را بدست می‌آوریم و می‌دانیم که تا پایان فصل حداکثر تلاش را خواهیم کرد و حداکثر امتیاز و افتخار ممکن را کسب خواهیم کرد. امیدوارم سهمیه لیگ قهرمانان را بدست بیاوریم، بازی‌های هر چه بیشتری ببریم و در جدول لیگ رتبه بهتری کسب کنیم".

دخیا در ادامه گفت:" با شرایط فعلی قهرمانی در لیگ برتر برای ما غیرممکن است. ما قبل از شروع فصل هدفی جز قهرمای نداشتیم چون یونایتد باید همیشه مدعی اول قهرمانی باشد. پس هدف‌مان کسب سهمیه چمپیونزلیگ است که آن هم هدف دشواری است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج