جاباما
۸۲۵۷۶۲
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

حاجی دلیگانی: آقای حجتی مردم از شما ناراحتند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود عملکرد رئیس جمهور، وزیر نفت، وزیر کشاورزی و وزیر کار را مورد انتقاد قرار داد.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود عملکرد رئیس جمهور، وزیر نفت، وزیر کشاورزی و وزیر کار را مورد انتقاد قرار داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در نطق میان دستور خود، به انتقاد از وزیر نفت پرداخت و گفت: کلید بی اثر کردن تحریم در دست وزیر نفت است، آقای زنگنه وزیر نفت، کلید را گرفته و همه درب ها را قفل کرده است و کلید را در جیب خود گذاشته است. همه روابط نفتی ما را با شرکای نفتی مان بر هم زده است، چین طالب خرید یک میلیون بشکه نفت در روز از ایران بوده است که آقای زنگنه این قرارداد را بر هم زد.

وی خاطرنشان کرد: آقای زنگنه قرارداد گازی ایران با پاکستان را لغو کرده و قرارداد گازی ایران و هند را بر هم زده است. ایران از طریق کشورهای همسایه مثل ترکمنستان، ترکیه و عراق به خوبی می توانست تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران را بی اثر کند، اما زنگنه روابط نفتی و گازی ما با این چند کشور را دچار تنش کرده است؛ قفل کردن درب های بی اثر کردن تحریم ها تنها با هدف فشار بر ملت ایران است تا نظام را تسلیم آمریکایی ها کنند. کور خوانده اند، چنین امری محقق نخواهد شد. دولت به وعده های پوچ آمریکا و اروپا دل بست و روابط نفتی و گازی ایران را با شرکای سنتی بر هم زد.

این نماینده مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور گفت: اگر در این جمله صادق هستید که می خواهید مشکلات اقتصادی کشور را حل کنید، کلید اقتصاد را از آقای زنگنه که ضربات جبران ناپذیر تاریخی به کشور و مردم ایران زده و کشور را از صدها میلیارد دلار درآمد محروم کرده است، پس بگیرید. آقای شریعتمداری وزیر رفاه اگر دشمنان می خواستند مردم را در موضوع سبد کالا از نظام ناراحت کنند، کاری مشابه اقدامات شما انجام می دادند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: قرار بود به هر فردی که درآمدش زیر ۳ میلیون تومان در ماه است، سبد کالا پرداخت شود، چرا این کار را انجام ندادید؟ قرار بود به همه بیمه شدگان تأمین اجتماعی سبد کالا پرداخت شود، چرا به برخی از اقشار محروم سبد کالا پرداخت نشده است. شما باید اول سبد کالا را به کسانی می دادید که هیچ درآمدی نداشتند. چرا از سازمان تأمین اجتماعی در دولت دفاع نمی کنید؟ گزارش دهید چرا ۵۰ میلیارد بدهی دولت به تأمین اجتماعی پرداخت نمی شود؟

وی با بیان اینکه باید در راستای متناسب سازی حقوق و مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی اقدامات عملی انجام دهید، اظهارداشت: آیا می دانید دریافتی عمده بازنشستگان کارگری چقدر است؟ آیا می توان با درآمد ۸۰۰ هزار تومان در ماه زندگی کرد؟ پیشنهاد می کنم این حقوق را هم قطع کنید و همه را تحت پوشش کمیته امداد قرار دهید.

حاجی دلیگانی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: آقای حجتی مردم از نوع برخورد شما با افزایش قیمت گوشت ناراحت هستند، چرا برای جلوگیری از قاچاق گوشت اقدامی نکردید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      نماینده بی درد بهتر ه با کلمات بازی نکنی.تویی که ماهی چهل تومن میگیری حرف مفت نزن.

    • بدون نام

      وزیربی فکری داریم گوسفندهایی خومان چاقان میکنه بعد گوسفندخوکی چین میاره بخوردمردم میده

    • بدون نام

      ناراحت نه متنفرند

    • بدون نام

      خدا پدرت رو رحمت کنه

    • بدون نام

      حجتی و زنگنه باید برکنار و محاکمه شوند

    • بدون نام

      مردم از شما متنفرن از دولت روحانی هم تاحد زیادی ناراحت وواقعیت را بفهمن متوجه بوی گند تهران میشوند! ...

    • بدون نام

      از ناراحت گذشته دست من بیفته گردنشو خورد میکنم ...

    • بدون نام

      ناراحتی از خودت شروع کن وحقوق کم بگیر به نفع مستضعفان آقای زنگنه وزیر مدبری هستند وکارشان از روی حکمت است شما همان ساز مخالفت را بزن

    • بدون نام

      نمایندگان مردم درمجلس اگربیدارید بفریاد معلولین شدید مظلوم بهزیستی برسید که باماهیانه 100 وهشت تومن شرم آور تحقیرترمیشوندتصورکنید خوتون شرایط یک معلول بدون درآمددارید وخجالت میکشید تکدگری کنید خداوکیل چکار می کنید؟!!!

    • بدون نام

      اینایی که میان از دولت ووزرا حمایت میکنند وهرکی هم حرف حق میزنه حمله میکنن بهش.لطفا منم استخدام کنین والا جای دوری نمیره بیکارم بخدا حاضرم نصف شما حقوق بگیرم صب تاشبم میشنم پای گوشی اینا رو میکوبم منتظرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج