۸۲۶۳۳۱
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بازیکن آفریقای جنوبی گزینه حضور در استقلال

هافبک ۲۶ ساله آفریقای جنوبی گزینه نزدیک به استقلال برای حضور در خط هافبک این تیم است که احتمالا ظرف روزهای آینده قراردادش را با آبی ها نهایی خواهد کرد.

ورزش سه: بعد از جذب اسماعیل گونسالوس در خط حمله مدیران باشگاه استقلال خبر از جذب یک هافبک بازیساز خارجی دادند تا این تیم با قدرت هرچه تمام تر بتواند نیم فصل دوم لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا را استارت بزند.

حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که آیاندا پاتوسی هافبک ۲۶ ساله اهل آفریقای جنوبی گزینه نهایی وینفرد شفر برای حضور در این تیم است و او احتمالا ظرف روزهای آینده برای عقد قرارداد نهایی وارد ایران خواهد شد تا بعد از تایید پزشکان باشگاه قرارداد خود را با آبی ها رسمی کند.

در مورد آینده پاتوسی اولین نکته ای که می توان گفت این است که او زیاد اهل تیم عوض کردن نیست، پاتوسی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ در تیم لوکرن بلژیک بازی کرده است و در این مدت در مجموع ۱۴۵ بازی موفق شد ۲۱ گل هم بزند که برای یک هافبک آمار خوبی محسوب می شود.

پاتوسی از سال ۲۰۱۷ به تیم کیپ تاون سیتی در زادگاهش بپیوست که در این تیم هم در ۲۲ بازی که انجام داد موفق شد ۹ گل بزند.

پاتوسی از سال ۲۰۱۳ به تیم ملی آفریقای جنوبی هم دعوت شده است و در مجموع ۱۲ بازی که برای این تیم بازی کرده است موفق شده ۳ گل بزند.

بازیکن آفریقای جنوبی گزینه حضور در استقلال

این بازیکن با رزومه نسبتا خوبی که دارد به احتمال فراوان در روزهای آینده با استقلال قرارداد امضا می کند و در این تیم باید با بازیکنان با کیفیتی مثل فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، طارق همام و الهیار صیادمنش رقابت کند.

پیش از این استقلالی ها قصد داشتند سرور جپاروف را به تیم شان برگردانند اما چون این بازیکن حاضر به شرکت در تست های پزشکی نشد، مدیران باشگاه از جذب او منصرف شدند.

بازیکن آفریقای جنوبی گزینه حضور در استقلال

سایت ترانسفر مارکت پاتوسی را ۹۰۰ هزار یورو ارزش گذاری کرده است اما بی تردید او با قیمتی به مراتب کمتر با آبی ها قرارداد امضا خواهد کرد تا یک فصل و نیم در این تیم بازی کند و به استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

پاتوسی امشب در ترکیب تیمش در لیگ آفریقای جنوبی به میدان می رود و با توجه به اینکه نقل و انتقالات زمستانی این کشور یکی دو روز دیگر به پایان می رسد، باشگاه استقلال فرصت زیادی برای گرفتن رضایت نامه این بازیکن نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که می گفتید کیسه پول نداره

    • اوسیراک

      اینم‌ ی نخاله دیگس

    • بدون نام

      به چنین بازیکنی باید افتخارکرد اگر به تیم استقلال تهران بیاید فکر می کنم که کمک زیادی به این تیم کند

    • بدون نام

      رونالدو‌ ومسی رو هم که بیارین باز زیرشین .....خخخخخخخخ

    • بدون نام

      تیم حکومتی هم پرسپولیسه خخخ

    • بدون نام

      پژمان راهبر میگه این بازیکن ۹۰۰هزار یورو قیمت گذاری شده و حتما با کیسه پنج هزار دلار به توافق خواهد رسید که این پنج هزارتا هم از ترنسفر مجید حسینی پرداخت میشه و پرسپولیسم تیم حکومتیه

    • اسی

      از یه طرف میگن پول نداریم از یه طرف ده تا ده تا بازیکن میخرند آخر فصل هم هیچ غلطی نمیتونن بکنن فقط بدهکاریش واسشون میمونه ای خاک عالم تو سر کیسه و کیسه چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه

      • هانی تاجی

        دهاتی بی فرهنگ خخخخ

    • اسی

      بابات

    • تاجیم

      جقدر تو بی ادب وبی فرهنگی کاربر به اسم اسی.ازت معلومه ادبت نکرده باباجونت وکلماتی ک نوخانوادت رایج هست اینجاهم بلغورمیکتی.هه لنگی درپیت ازالانم هرجی توهین بکنی اینه جلوت بی هویت درپیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج