۸۲۶۴۱۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 11 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، با وقار، اجتماعی، شاد و پرانرژی و بسیار مثبت اندیش هستید. شما از آن آدم هایی که مشکل اعتماد دارند نیستید، اما چیزی را بدون دلیل و مدرک کافی قبول نمی کنید. با رفتار گرم و صمیمانه ای که دارید مورد احترام دیگران هستید و خیلی راحت با بقیه ارتباط برقرار می کنید. با این همه، غرور و خودبینی شما اجازه نمی دهد که انسان کاملی باشید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود. با این حال نباید خیالتان بیش از اندازه راحت باشد و به سلامتی خود بی توجهی کنید. به رژیم غذایی و برنامه ی ورزشی خود توجه کافی داشته باشید و در صورت امکان یوگا و مدیتیشن را هم در برنامه تان جای دهید. از لحاظ اقتصادی شاید اوضاع به این خوبی نباشد و پول در آوردن برایتان کمی سخت باشد. خانواده تان حمایت مالی مورد انتظارتان را از شما نخواهند کرد و برای دریافت سود سرمایه گذاری های قبلیتان هنوز باید صبر کنید. با این حال نباید دلسرد شوید، زیرا سرمایه گذاری های جدید که انجام می دهید خیلی زود به ثمر خواهند نشست و سود زیادی را هم به همراه خواهند داشت. چنانچه قصد راه اندازی کسب و کار جدیدی را دارید به شما توصیه می شود که این کار را به صورت شراکتی انجام ندهید. در زمینه ی حرفه ای اعتماد به نفستان به برگ برنده ی شما تبدیل خواهد شد و قدرت کافی برای مقابله با هر چالشی را در اختیار شما قرار خواهد داد. چنانچه هنوز مجرد هستید، اما قصد ازدواج دارید باید یک سال دیگر هم دست نگه دارید! بهمن، خرداد و مرداد بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما تمام تلاش خود را می کنید تا در روابطتان هر چقدر که می توانید از خودتان مایه بگذارید و با این همه تلاشی که شما می کنید دیدن فاصله ای که بین شما و آنهایی که دوست دارید وجود دارد برایتان واقعا آزاردهنده است. امروز دیدن این فاصله باعث خواهد شد به جای تلاش برای از میان برداشتن آن شما هم در لاک تنهایی خود فرو رفته و این فاصله را بیشتر کنید. راستش را بخواهید شما حق دارید که ناراحت شوید و دست از تلاش بردارید، اما اگر دیدید که طرف مقابلتان سعی دارد به شما نزدیک شده و این وضع ناخوشایند را از بین ببرد گارد دفاعیتان را کنار گذاشته و به او اجازه دهید کوتاهی های خود را جبران کند.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

با وجود این که اهداف بلند مدتتان در حال حاضر در آن مسیری که انتظار دارید پیش نمی روند، اما خوشبختانه اوضاع در مورد اهداف کوتاه مدت کاملا متفاوت است و امروز می توانید با خیال راحت از این موفقیت های هر چند کوچک خود لذت ببرید. امروز روز خوبی برای امتحان کارها و چیزهای جدید است و می توانید در موقعیت هایی که در حالت عادی جوابتان منفی بوده است استثناء قائل شده و کمی هیجان را تجربه کنید. در حال حاضر اوضاع برای محکم تر کردن رابطه عاطفیتان بسیار مناسب است، پس سعی کنید تا می توانید با شخصی که دوست دارید وقت گذرانده و با انجام کارهایی که هر دویتان دوست دارید احساس نزدیکیتان را بیشتر کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما دارید تمام سعی و تلاش خود را می کنید که به تمام مسائل مختلف زندگی خود نظم و سر و سامان ببخشید، اما وقتی پای مسائل عاطفی در میان باشد این کار برایتان اصلا راحت نخواهد بود، آن هم در چنین روزی! شما باید این را یاد بگیرید که نمی توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و همان طوری که خودتان دوست دارید پیش ببرید. شاید در ابتدا این کار برایتان کمی دشوار باشد، اما وقتی یاد بگیرید خودتان را با تصویری که در ابتدای راه در ذهن داشته اید محدود نکنید خواهید دید که همه چیز خیلی راحت تر و بهتر پیش خواهد رفت. شاید چیزی که در انتظار شماست خیلی بزرگتر و بهتر از آن چیزی باشد که خودتان در نظر داشته اید!

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز مبلغی قابل توجه به صورتی کاملا غیر منتظره به دستتان خواهد رسید. شما این پول را در یک قرعه کشی برنده نمی شوید یا به ارث نمی برید، بلکه برای این پول کار کرده و زحمت کشیده اید، اما مبلغ آن بیشتر از آن چیزی است که خودتان انتظارش را داشته اید. در نتیجه ی این اتفاق خوشایند اما پیش بینی نشده به احتمال زیاد بیشتر روز را در حالت گیجی و سردرگمی خواهید گذراند. فعلا برای خرج کردن این پول برنامه ریزی نکنید و تا زمانی که به داشتن آن عادت نکرده اید دست نگه دارید! وقتی این اتفاق بیفتد منطق همیشگیتان سر جایش باز خواهد گشت و می توانید بهترین تصممی ممکن را مطابق با موقعیتی که دارید بگیرید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما امروز انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید و به دنبال راهی برای تخلیه ی این همه انرژی هستید. شاید کوهنوردی یا پیاده روی در دل طبیعت بهترین راه برای تخلیه ی این انرژی باشد. اگر امروز تعطیل هستید بدون هیچ معطلی با یکی از دوستانتان که به اندازه ی خودتان سرحال و پرانرژی است تماس بگیرید و برای انجام چنین کاری برنامه ریزی کنید. به احتمال زیاد آنقدر از انجام این کار لذت خواهید برد که تصمیم می گیرید هر هفته همین برنامه را داشته باشید. شما از آن آدم هایی نیستید که زیاد به پول اهمیت می دهند، اما امروز احساس می کنید که عشقتان به اندازه ی کافی برای شما خرج نمی کند. کمی واقع بین باشید، شاید توانایی او در همین حد است!

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز ضمیر ناخودآگاه شما فعال شده است و ممکن است خاطره ی بحران هایی که در گذشته پشت سر گذاشته اید بار دیگر در درون شما فعال شده باشد. مسلما بسیاری از این خاطرات برای شما اصلا خوشایند نیستند و به یادآوردن آنها باعث ناراحتی شما می شود، اما باور کنید این اتفاق به نفعتان است و باعث خواهد شد موانع روانی که این خاطرات در ذهن شما ایجاد کرده اند از بین بروند. تا آخر امروز شما احساس سبکی بیشتری خواهید کرد! یک پیشنهاد کاری غیر منتظره که از طرف یکی از آشنایانتان مطرح شده است خیلی وسوسه انگیر به نظر می رسد، اما بهتر است در پاسخ دادن به این پیشنهاد زیاد عجله نکنید و تحقیق و بررسی کافی داشته باشید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما به طور ذاتی شخص ماجراجویی هستید، اما امروز میل به انجام دادن کاری که پیش از این انجام نداده باشید در وجودتان بیش از هر وقت دیگری شده است. شاید حتی ایده های دیوانه واری مثل چتربازی و بانجی جامپینگ به ذهنتان برسند، اما به احتمال زیاد آنقدرها هم در ماجراجویی زیاده روی نخواهید کرد و به کارهایی مثل قایق رانی یا کوهنوردی اکتفا می کنید. در هر صورت انجام این کارها باعث خواهد شد که استرس، انرژی اضافه و تمام احساسات ناخوشایندی که در وجودتان انباشته شده اند را تخلیه کرده و در پایان روز احساس سبکی و آرامش کنید. شاید بهتر باشد با وقت گذراندن در کنار خانواده این آرامش را بیشتر کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

چنانچه قصد شروع تحصیل یا مطالعه در زمینه ای کاملا جدید و متفاوت را داشته اید امروز درست همان روزی است که برای آغاز این کار منتظرش بوده اید. حتی اگر نخواهید در زمینه ی جدیدی شروع به تحصیل کنید، ایده ی گسترش اطلاعاتتان و آغاز مطالعه در گرایشی جدید از رشته تحصیلی تان به ذهنتان خواهد رسید. خوشبختانه قدرت یادگیری شما بیش از هر زمان دیگری شده است و به سرعت تمام اطلاعاتی که دریافت می کنید را جذب خواهید کرد. این فرصت را به سادگی از دست ندهید. اگر قرار است امشب به یک مهمانی بروید به شما توصیه می کنیم قبل از رفتن کمی استراحت کنید تا اخلاقتان کمی بهتر شود!

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز حس ماجراجویی و هیجان طلبی در وجود شما زنده شده است و به فکر رفتن به یک سفر هستید. شاید حتی با دوستانتان در مورد سفر به شهر یا کشوری دوردست که فرهنگ و رسوم عجیب و غریبی دارد صحبت کنید. شاید امکان این که به این زودی ها به این مسافرت بروید برایتان وجود نداشته باشد، اما می توانید حداقل در مورد مقصد احتمالی خود کمی اطلاعات جمع آوری کنید. شما خوشبختانه در مخفی نگه داشتن افکار و احساسات و رازهای خود بسیار ماهر هستید، امروز هم از آن روزهایی است که باید این مهارت خود را به کار گرفته و راز دلتان را با هر کسی و یا بهتر بگوییم هیچکس در میان نگذارید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز خاطرات خوش دوران مدرسه در ذهنتان زنده شده اند و دلتان می خواهد به آن روزهای خوشی و بیخیالی بازگشته و همراه با دوستانتان بی آن که نگران هیچ چیزی باشید خوش بگذرانید و شیطنت کنید. خوب، مسلما شما نمی توانید به آن روزها بازگردید و زمان هیچ گاه به عقب برنمی گردد، اما حداقل می توانید با دوستان آن دوره تان تماس گرفته و برای یک دورهمی دوستانه برنامه ریزی کنید. حتی اگر مدتی طولانی از این دوستان خود بیخبر بوده اید یا آدرس و شماره تلفنی از آنها ندارید با کمی جستجو در شبکه های اجتماعی خواهید توانست پیدایشان کنید. امروز بهترین رنگی که می توانید در لباس پوشیدن انتخاب کنید رنگ قرمز است!

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

اوضاع در زمینه ی روابط عاطفی و مسائل عاشقانه برای شما رو به تغییر است و خوشبختانه این تغییرات در جهت مثبت خواهند بود. امروز وقتی پای مسائل عاطفی به میان می آید شما از خوشحالی بر بال ابرها سوار خواهید بود، اگر نیستید یک جای کار ایراد دارد و باید ببینید آیا شخصی که در کنارتان است واقعا همانی است که می خواهید؟! امروز برای شما روز خوشحالی است، پس به هیچ چیز کوچک و بی اهمیتی اجازه ندهید این احساس شادی را از شما بگیرد. اگر واقعا و از صمیم قلب می خواهید که به قله های موفقیت دست پیدا کنید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که از استعدادها و توانایی های خود بیشترین بهره ی ممکن را ببرید.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز هوای عاشقی به سرتان زده است و به هر سو که نگاه می کنید زوج هایی را می بینید که دست در دست هم قدم می زنند و عاشقانه به هم خیره شده اند. این موضوع شما را به فکر وضعیت فعلی خودتان خواهد انداخت. اگر مدتی است که شخصی در گوشه ای از قلبتان جا خوش کرده است و به نظر هم نمی رسد قصد داشته باشد جایی برود پس همین امروز پیش قدم شده و احساسات خود را با اعتماد به نفس کامل با او در میان بگذارید. البته نباید انتظار داشته باشید که همین امروز به نتیجه ی دلخواهتان برسید، اما با این کار حداقل به احساسات این شخص نسبت به خودتان پی خواهید برد و تکلیفتان تا حدودی معلوم خواهد شد.

فال روزانه ۱۱/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه من که هیچوقت فالش صحت نداره...از کجاتون در میارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج