۸۲۷۲۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

موضع مجلس نسبت به وزارت «سعید نمکی»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه «نظر ما نسبت به حضور آقای نمکی در وزارت بهداشت و درمان مثبت است»، گفت که مطمئن هستم آقای نمکی می‌تواند با کمک مجلس قانون برنامه ششم در حوزه سلامت را به بهترین شکل اجرا کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه «نظر ما نسبت به حضور آقای نمکی در وزارت بهداشت و درمان مثبت است»، گفت که مطمئن هستم آقای نمکی می‌تواند با کمک مجلس قانون برنامه ششم در حوزه سلامت را به بهترین شکل اجرا کند.

حسینعلی شهریاری اظهار کرد: آقای نمکی سابقه ریاست در دانشگاه و معاونت وزیر بهداشت را داشته است. همچنین معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه بوده و به طور کلی فردی پاکدست، سالم و از جنس مردم محسوب می‌شود. مطمئن هستم آقای نمکی با کمک مجلس و کمیسیون بهداشت می‌تواند مواد قانون برنامه ششم در حوزه سلامت را به خوبی اجرایی کند.

شهریاری با اشاره به حواشی رفتن قاضی زاده هاشمی و آمدن نمکی، گفت: به آقای نوبخت گفتم که نکات مثبت عملکرد آقای نمکی و احیاناً مشکلات پیش روی او همه به حساب آقای نوبخت نوشته می‌شود. لذا لازم است کمک‌های لازم صورت گیرد که البته ایشان هم قول کمک دادند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه «اهتمام آقای نمکی برای اجرای پزشک خانواده و سیستم ارجاع بسیار خوب است»، گفت: اجرای پزشک خانواده به معنای رضایتمندی مردم نیست اما تنها راه استقرار عدالت در سیستم سلامت محسوب می‌شود. این کار سختی است که اجرای آن چند سال طول می‌کشد. مهم آن است که هر چه سریع‌تر شروع شود که آقای نمکی در این باره عزم جدی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شرمنده ( نام مستعار)

      خواهيم ديد!!!!!! ( در مثل مناقشه نيست ) گاو نر ميخواهد و مرد كهن - نمكى ان مرد كهن نيست تحصيلات انهم انجا كه نمكى درس خوانده و سوابق كارى انجا ها كه نمكى خدمت كرده جوابگوى وزارت بهداشت نيست. تصور ميرود روحانى هم بهتر از نمكى كسانى را را پيدا كرد ولى انها نپذيرفتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج