۸۲۷۳۴۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

توزیع ۲ بسته حمایتی بین مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع دو بسته حمایتی یکی در ایام دهه فجر و یک نوبت دیگر نیز تا پایان سال به مددجویان سازمان بهزیستی خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع دو بسته حمایتی یکی در ایام دهه فجر و یک نوبت دیگر نیز تا پایان سال به مددجویان سازمان بهزیستی خبر داد.

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه امیدواریم میزان مستمری معلولان در سال ۹۸ افزایش یابد گفت: باید بپذیریم که دولت دارای تنگناهای زیادی است و در شرایط تحریم قرار داریم. تکانه‌های تحریم فشار مضاعفی را بر مردم تحمیل کرده است. از دولت تشکر می‌کنم که بودجه سازمان بهزیستی را کاهش نداد. امیدوارم با همکاری مجلس شاهد افزایش این مبلغ در بودجه سال ۹۸ باشیم.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی در وضعیت رفاهی کشور وجود دارد اما باید با توان همه، همدلی و همراهی همه گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد و یکایک افراد تلاشمان را در این زمینه مضاعف کنیم. مقام معظم رهبری و دولتمردان نظام این عزم را دارند که آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد و کنترل شود. امید که با قرار گرفتن دستان مسئولان در دستان مردم این اتفاق محقق شود.

وی افزود: تربیت و آموزش نسل جوان از دوران مهد کودک و مدرسه می‌تواند در زمینه پیشگیری از آسیب‌ها بسیار مؤثر باشد.

قبادی دانا با بیان اینکه مهمترین مسئله در حوزه آسیب‌های اجتماعی پیشگیری است اظهار کرد: بعد از اینکه آسیب اجتماعی ایجاد شد نیز ما باید با تمام توان در جهت کنترل و توانمندسازی افراد آسیب دیده برای خودکنترلی کمک کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت ۱۵ هزار و ۵۰۰ مهد کودک در سراسر کشور توضیح داد: بهزیستی از این طریق می‌تواند در تربیت نسل جوان و کمک به ایجاد روحیه همیاری و نوع دوستی کمک کند.

وی با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب موضوع غربالگری چشم و بینایی وجود داشت، تصریح کرد: امروز این طرح با پوشش خوبی در مهدهای کودک در حال اجرا شدن است. همچنین غربالگری کم شنوایی قبلاً وجود نداشت که امروز ایجاد شده است.

قبادی دانا درباره حمایت از معلولان در قانون بودجه امسال نیز گفت: خبر خوش را باید به همه عزیزان دارای معلولیت بدهم که در لایحه بودجه سال ٩٨ مبلغ اولیه را برای اجرای این قانون در نظر گرفته‌اند. این بودجه حدود ١١٠٠ میلیارد تومان است و با صحبت‌هایی که با مجلس داشتیم کمک خواهند کرد تا این مبلغ افزایش پیدا کند. اگر مبلغ قابل توجهی که در پیشنهادات آمده در صحن علنی مجلس تصویب شود، امیدواریم بخشی از این قانون را در سال ۹۸ اجرایی کنیم. این افزایش تعداد افرادی که حقوق مستمری دریافت می‌کنند و از میان معلولان شدید و خیلی شدید و حق پرستاری آنان را در بر می‌گیرد که هم تعداد افراد و هم مبلغ آن افزایش می‌یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان وابسته به همکاری بین بخشی است، برای مثال در موضوع مناسب سازی و دسترسی پذیری، کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها، اماکن دولتی و همه مردم در ایجاد یک زندگی مستقل برای فرد دارای معلولیت را طلب می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • )هو شنگاهواز

      سلام من حقوقم(400/000)تومان است توجیبی بچه اقازادها هم نیست بازنی مریض خودم هم هفتتادسالم است دردلم رابه کی بگویم ملییونهامثله من است هی میگیدبهزیستی مافقدمانده ایم کی بمیریم راحت شیم

      پاسخ ها

      • یب نام

        خدا اموات شمارا بیامرزد من با با۷۰سال سن از تامین اجتماعی. ۳۵۰هزارتومان میگیرم ویک یارانه سه نفری پولهای ما پول غذای سگهای اقازاده ها هم نمیشود

    • بدون نام

      واقعا متاسفم چرا فقط بهزیستی کارمندان کمیته کارگران بیمه بس سایر اقشار جامعه چی چرا اینقدر ناعدالتی بنده شش ماهه بی کار هستم و هیچ درآمدی ندارم وقتی بیگار هستم بیمه از کجا بیاورم واقعا متاسفم واسه تصمیم گیرنده

    • بدون نام

      دولت اگر بودجه کم داشت حقوق نجوی را نمیداد ولی حالا ۱۹ میلیون تا پنجاه میلیون حقوق میدی بنابر این دلت اصلا بودجه کم ندارد

    • بدون نام

      چرا به بعضی هه دوبار بسته حمایتی میدهید ولی کسانی از قبیل من که واقعا محتاج هستم یکبار هم نمیدهید....آیا این انصافه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بی نام

        من یه پسر معلول دارم. فک میکنین پولی که بهمون میدن پول یه بسته ایزیلایف یا داروهايه سر به فلکش میشه

    • یس طئب

      کاش منهم با این مدرکم مددجو بودم

    • بدون نام

      خیلی هاشون یه بسته هم نگرفتن هیشکی هم جوابگو نیست

    • بدون نام

      کاش یکی هم باشه بیاید بگه ما از کدام گروه هستیم نه کمیته هستیم نه بهزیستی هستیم نه کارمند هستیم نه بیمه داریم بلکه کارگر ساده هستیم که خودتان میدانید که الان فصل کار نیست شش ماهه بیگار هیچ درآمدی نداریم و معلوم نیست که کدام گروه هستیم کاش دولت به ما اجازه بده از این کشور بریم؟ چون واقعا ناعدالتی بیداد میکنه اقایان آیا سبد حمایتی که به کارمندان میدهید آیا من مستحق هستم یا کارمندان که ماهانه کم زیاد حقوق میگیره ناعدالتی تا گی یه روز باید به این مردن جواب بس بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج