جاباما
۸۲۷۵۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کدورت بین هازارد و سرمربی چلسی رفع شد؟

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی معتقد است مائوریتسیو ساری از نمایش امروز آبی های لندن راضی خواهد بود.

ورزش سه: چند روز قبل چلسی با نتیجه عجیب ۰-۴ مغلوب بورنموث شد اما امروز آنها با ۵ گل و دبل ادن هازارد موفق به شکست هادرسفیلد و بهبود شرایط خود در جدول شدند. حالا به نظر می رسد رابطه هازارد و ساری که در هفته های اخیر به درگیری لفظی کشیده شده بود، بهبود یافته است.

کدورت بین هازارد و سرمربی چلسی رفع شد؟

ادن هازارد، ستاره چلسی گفت: "من همیشه گفته ام که بعد از شکست، نیاز به کسب یک پیروزی داریم. ما یکی از بهترین بازی های فصل خود را به ارائه داده و پنج گل فوق العاده به ثمر رساندیم. طرفداران چلسی روز چهارشنبه خوشحال نبودند اما اکنون این حس را دارند و ما نیز به همین دلیل خوشحال هستیم.

من فکر می کنم ساری نیز خوشحال باشد زیرا او خواستار نشان دادن واکنش از سوی ما بود و ما نیز چنین کاری کردیم. با اشتیاق در انتظار فینال جام اتحادیه هفته بعد برابر منچسترسیتی هستیم و ما باید چنین پیروزی هایی را استمرار بخشیم. فکر می کنم امروز به همان سبکی بازی کردیم که ساری از ما می خواست.

حالا اعتماد به نفس ما بیشتر از دو روز قبل است اما بازی بعدی ما برابر سیتی خواهد بود. می دانیم که بازی مشکلی در انتظار چلسی است اما ما آنها را در استمفورد بریج شکست دادیم، پس چرا دوباره این اتفاق رخ ندهد؟

ایگواین بازیکن جدید چلسی است اما از خواسته های سرمربی خبر دارد. او مهاجمی بزرگ است و می تواند گل های زیادی به ثمر برساند. بازی در انگلیس متفاوت از ایتالیا و اسپانیا است، اما ایگواین توانایی زیادی دارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج