جاباما
۸۲۸۰۰۴
۸ نظر
۵۰۱۶
۸ نظر
۵۰۱۶
پ

دست مامای بچه فروش رو شد

چندی قبل نامه‌ای بدون اسم و مشخصات به اداره آگاهی ارسال شد. نامه‌ای که روی آن نوشته شده بود «فوری».

روزنامه ایران: چندی قبل نامه‌ای بدون اسم و مشخصات به اداره آگاهی ارسال شد. نامه‌ای که روی آن نوشته شده بود «فوری».

زمانی که مأموران نامه را گشودند با موضوع عجیبی مواجه شدند. درون نامه آمده بود: زن میانسالی که در کلینیکی در جنوب تهران مشغول مامایی است اقدام به سقط جنین می‌کند. او همچنین اقدام به خرید و فروش نوزادان هم می‌کند. یکی از بچه‌هایی که او فروخته، پسر ۴ ساله‌ای به‌ نام شایان است.

خانواده شایان در یکی از خیابان‌های شمالی تهران زندگی می‌کند.در انتهای نامه آدرس خانواده‌ای که شایان را به سرپرستی گرفته‌اند و آدرس مامای میانسال نوشته شده بود.با دریافت نامه مرموز، موضوع به بازپرس جنایی اعلام شد. بدین ترتیب بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

دستگیری ماما

در نخستین گام کارآگاهان به سراغ مامای میانسال رفتند. وی بازداشت و در تحقیقات اولیه مدعی شد: مدت هاست که کار خلافی انجام نمی‌دهم. ۱۰ سال قبل گاهی اوقات به زنانی که خواهان سقط جنین بودند کمک می‌کردم اما مدت هاست که این کار را انجام نمی‌دهم.در گام بعدی کارآگاهان به سراغ خانواده شایان رفته و به تحقیق از آنها پرداختند. مادرخوانده شایان در تحقیقات گفت: مدت‌ها بود که بچه دار نمی‌شدم.

برای دوا و درمان هرکاری کردیم اما بی‌فایده بود تا اینکه یکی از دوستانم گفت زنی را می‌شناسد که ماما است و می‌تواند به ما بچه بدهد. به سراغ او رفتیم. به ما قول داد که می‌تواند خانواده‌ای را پیدا کند که حاضر باشند نوزادشان را به ما بفروشد. بعد از مدتی هم تماس گرفت و گفت نوزادی پیدا کرده است. نوزاد پسری را به ما داد و در ازای این کار مبلغی پول از ما گرفت.

ادعای عجیب

با برملایی این موضوع، کارآگاهان بار دیگر به تحقیق از زن میانسال پرداختند که این بار مامای متخلف گفت: من تنها یک بار این کار را انجام دادم و پولی هم نگرفتم. ۴ سال قبل زن جوانی به سراغم آمد تا بچه‌اش را سقط کند. نوزاد را که به دنیا آوردم وضعیت جسمی خوبی نداشت و ریه‌اش تشکیل نشده بود.

فردای آن روز مادر بچه به سراغم آمد و گفت بچه‌اش را نمی‌خواهد.او ادامه داد: من مانده بودم و کودکی بدون پدر و مادر، از طرفی زن جوانی برای درمان به سراغم آمد. آن موقع فکری به ذهنم رسید و پیشنهاد دادم که نوزاد را به این زن بدهم و حتی به آنها گفتم که به بهزیستی بروند و کارهای حضانت قانونی بچه را انجام دهند.

من برای این کار هیچ پولی نگرفته‌ام و تنها برای شادی دل یک مادر و زندگی بهتر شایان این کار را انجام دادم.بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر در رابطه با جرایم احتمالی مامای میانسال را صادر کرد. همچنین دستور داد تا خانواده اصلی شایان شناسایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیاد از این کارها میکنند حتی در بعضی مواقع می گویند بچه مرده بدنیا امده وبچه را به یک نفر دیگه می دهند وحتی گواهی ولادت هم صادر میکند اینجا ایران است همه جور کار انجام می شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر این اطلاعات شما دقیق و مستند هست حتما به مراجع انتظامی و قضایی مراجعه کنید.لطفا.

      • بدون نام

        اگه تو میدونی و اطلاع ندادی در جرم اونها شریکی.

    • بدون نام

      اینکه کار خیر کردن گنا است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرت

      • بدون نام

        کاربر محترم 11/20ضمن خسته نباشی، یکی دوتا نیست، باید ریشه این فساد خشک بشه، آخه آدم بچه دیگری را میخواد چکار کنه، بهزیستی پره، این عادت و بدعت بد از کجا آمد که همه خود را بیگناه و پاک میدانیم و از همه چیز هم خبر داریم، آخه چرا اینطوری شدیم، من دقیقاً شصت سال دارم سال پنجاه و هفت بیست و یک ساله بودم تقریباً، اما مردم با یکدیگر اینجوری نمیکردند، احترام بود، یعنی خوبی ها نسبت به بدی ها خیلی بیشتر بود تصور کن هفتاد درصد خوبی اون سی درصد هم شاید پنج تا ده درصد بد بودن البته جمعیت هم هنوز سی میلیون نشده بود الان خدا بده برکت دروغ ریا دزدی و شر و فساد سرنا پای اکثر مردم را گرفته، پسر به پدر و پدر به پسر رحم نمیکنه مرد به زم خود رحم نمیکنه چرا اینجوری شده ایم خدایا چی شده ایم همش فقر مالی نیست از همه نظر و همه جهت فقیر شده ایم چرا!!!!

    • بدون نام

      حالا اون بچه داره توی یه خانواده خوب با محبت بزرگ میشه حالا تا آبروی آن خانواده را نبرند وروح وروانشان را بهم نریزند ول کن معامله نیستند اآن طرف هم سهمش را نگرفته که لو داده اصلامردم نباید وقتی بچه دار نمیشند نه از بهزیستی نه از جای دیگه بچه بگیرند بزرگ کنند انقدر کارهای خیر میشه انجام داد که بچه بزرگ کردن در کنارش هیچه بگذارید خود دولت بزرگ کته تا خسته شه حالا پدر این بدبختها را در می آرند

    • بدون نام

      اگربارضایت باشه چه ایرادی دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج