جاباما
۸۲۸۴۰۴
۱۱ نظر
۵۰۲۰
۱۱ نظر
۵۰۲۰
پ

ادعای برادر: خواهرم به خاطر پول،مادرمان را کشت

چندی پیش مرد میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و از خواهرش شکایت کرد.

روزنامه ایران: چندی پیش مرد میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و از خواهرش شکایت کرد.

او گفت: از زمانی که مادرم دیگر نتوانست کارهایش را انجام دهد قرار شد خواهر بزرگترم از او نگهداری کند. اما بعد از مدتی به خاطر این‌که شوهر خواهرم سرطان داشت او گفت که از عهده نگهداری هر دو آنها برنمی آید.درنهایت تصمیم گرفتیم خواهر کوچکم مادرم را نگهداری کند و برای این‌که کار او بدون مزد نباشد قرار شد بعد از مرگ مادرم ۱۰۰ میلیون تومان پولی که در حساب مادرم بود به او برسد. البته شرط ما این بود که او تا آخر عمر از مادرم نگهداری کند و بعد از مرگ این پول به او برسد.

مرد میانسال گفت: مادرم در خانه خواهر کوچکم بود و من به او سر می‌زدم. آخرین بار که به آنجا رفتم متوجه شدم که مادرم را به بیمارستان برده‌اند. از این‌که موضوع را به من نگفته بودند. گلایه کردم و خواهرم گفت نمی‌خواسته مرا نگران کند. مادرم بعد از ۱۰ روز کما از دنیا رفت. با مرگ او؛ خواهرم خواستار ۱۰۰ میلیون تومان پول مادرم و اجرای شرطش شد.

او ادامه داد: از آنجایی که ماجرای بستری شدن مادرم از من پنهان شده بود به او شک کردم. شک من زمانی بیشتر شد که پزشکی قانونی علت مرگ مادرم را ضرب و جرح اعلام کرد اما خواهرم به من گفته بود که مادرم از روی صندلی افتاده و با زمین برخورد کرده است.

پزشکی قانونی گفته بود که جراحات روی بدن مادرم ناشی از افتادن نیست. با مشخص شدن این موضوع احتمال می‌دهم که خواهرم در مرگ مادرم دست داشته باشد و از او شکایت دارم.از آنجایی که این حادثه در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران رخ داده بود، بازپرس جنایی پرونده را برای رسیدگی به دادسرای محل حادثه ارجاع کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب شرط احمقانه ای گذاشتند.

      پاسخ ها

      • بی نام

        یه پرستار می گرفتن براش. این کارا چیه؟مسلما نگهداری از مریض کار هر کسی نیست

    • ناشناس

      کی مادرش میکشه؟؟این داداش میخاد پولش نده

    • ریکا

      بگو خودت به پول مادره طمع کردی.خودت که پسرش بودی چرا اینکارو نکردی
      زنت نزاشت زن ذلیل

    • بدون نام

      این مردک میخادپول رابالا بکشه.

    • فریبرز

      هزار راه برای کشتن بوده، کسی او را نکشته، فقط برای پرداخت نکردن صد میلیون دبه کرده و اتهام میزنند.

    • فرشته

      مگه شما خودتون همسر نداشتید? یا شاید هم نداشتید نمیدونم شاید همسرتون نمیخواست نگهداری کنه و انداختید گردن خواهرتون اما نگهداری از والدین وظیفه پسره نه دختر که سربار خونه داماد باشن به هرحال نمیشه زود قضاوت کرد

    • بدون نام

      اگه تو بویی از شرف برده بودی ومعنای مادر را می فهمیدی یا مادرت را نگه میداشتیی اگر هم خواهرت داشت مادر را مراقبت میکرد کمکش میکردی نه برای خواهرت بلکه حقی که مادر به گردنت داشت چیزی که میبینیم پول پدر ومادر وامکاناتشون همه تو جیب پسرها سرازیره وموقع کار وکمک وبیماری وظیفه دختر که بیاد وجمع کنه پدر ومادر را دختر ها با دل وجان ومحبت این کار را میکنند که حتی سلامتی شون را از دست میدهند وخانواده خودش وفرزندانش گاهی اوقات بسیار آسیب میبینند اما این خانداداشها از ترس زنهاشون جرئت ندارند کاری برای پدر ومادر انجام بدهند وهمه را وظیفه دختر میدونند اما برای مال همه برای پسرهاست اما مردهایی هم هستند که با تمام وجود خدمت میکنند به پدر ومادر متاسفانه فرهنگ خوبی نداریم بد جا انداختندحتی اگر آن دختر بد بخت بنا به دلایلی ازدواج نکنه دیگه انگار این مهر به پیشانیش خورده که باید تا آخر عمر که خودش هم از پا بیفته نگهداری کنه از آنها یهنی وظیفه اش می دانند ای کاش همه بدانند جایگاه پدر ومادر را همگی صادقانه مخلصانه با تمام وجود بدون منم وتویی با مهر وعطوفت دس در دست هم واز آنها با خوبی وعشق مراقبت کنند نه با یک شکستگی یک بیماری دیگه در خانوادها جنگ راه می افته که این آمد اون نیامد ودر این وسط پدر ومادر نابود میشوند خدا کنه دیر نشه واز مکر شیطان ملعون در امان باشیم

    • ممم

      آخی برا مادرها که اینقدر از فرزندها مواظبت میکنن ولی موقع خودشون که میرسه یکی ازشون مواظبت نمیکنه هه پاسش میدن به اون فرزند یا این فرزند..

    • بدون نام

      مردک پست، تودردت پول مادرست

    • سارا

      چقدر نگران پیری کوریم هستم یعنی کسی نگهم می داره منکه از حالا اینهمه مریضم عاقبتم خانه سالمندان نباشه الهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج