۸۲۸۵۶۷
۵۰۵۳
۵۰۵۳
پ

دستگیری سارق داروخانه‌های تهران

رئیس کلانتری نیاوران از دستگیری مردی میانسال که با کش روی از داروخانه های پایتخت اقدام به سرقت می کرد، خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر شده است.

خبرگزاری ایلنا: رئیس کلانتری نیاوران از دستگیری مردی میانسال که با کش روی از داروخانه های پایتخت اقدام به سرقت می کرد، خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر شده است.

سرهنگ "خلیل لطفی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در نهم ماه جاری (بهمن ماه)، ماموران عملیات کلانتری در جریان یک فقره سرقت به شیوه کش‌روی از یکی از داروخانه های سطح کلانتری قرار گرفتند و سریعا با حضور در محل با مردی متشخص روبرو شدند که با برداشتن لوازمی از داروخانه قصد سرقت آنها را داشت.

رئیس کلانتری نیاوران توضیح داد: مالک داورخانه اظهار داشت که متهم از غفلت کارمندان سوء استفاده کرده است و مقداری دارو، سرقت کرده است.

وی با اشاره به اینکه متهم پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل شد، بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که این متهم برای اولین بار مرتکب سرقت نشده بلکه ۱۵ پرونده مشابه در کلانتری علیه وی تشکیل شده است و مشخصات سارق اعلامی در این پرونده ها، با فرد دستگیرشده مطابقت دارد.

وی ابراز کرد: در تحقیقات بعدی متهم به ۱۵ فقره سرقت از داروخانه ها اعتراف کرد و علت آن را حس انتقام جویی و کینه ای که از داروخانه ها به دل گرفته بود، اظهار داشت.

سرهنگ لطفی افزود: در واقع متهم ۵۴ ساله پرونده مدعی بود چند سال پیش از داروخانه ای دارو خریداری کرده بود که به علت معیوب بودن دچار بیماری شده است و پس از آن تصمیم گرفته است از داروخانه ها سرقت کند.

کلانتر محله نیاوران با اشاره به اینکه متهم داروهای مسروقه را به ۲ مالخر می فروخت، عنوان کرد: با شناسایی و دستگیری ۲ مالخر مذکور، هر ۳ متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

بنابراین گزارش، اموال کشف شده از سارق بیش از ۳۰ میلیون تومان ارزش دارد.

دستگیری سارق داروخانه‌های تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج