جاباما
۸۲۸۷۸۳
۱۶ نظر
۵۰۲۴
۱۶ نظر
۵۰۲۴
پ

وزارت صنعت: قیمت پراید فعلا مشخص نیست

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که به نظر شما قیمت پراید در سال ۹۸ چقدر می شود، گفت: هیچ پیش بینی در این مورد ندارم و در حوزه قیمت گذاری دخالتی نمی کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان: مقیمی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت صنعت با افزایش قیمت خودروسازان موافق است، گفت: ما موافق افزایش قیمت خودروی داخلی نیستیم. در واقع وزارت صنعت به دنبال اصلاح قیمت خودروی داخلی است.

وی تأکید کرد: اختیارات شورای رقابت توسط مصوبه سران ۳ قوه به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داده شده است و این شورا، حذف شدنی نیست.

مقیمی ادامه داد: قانون، بحث قیمت گذاری همه کالاها را به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سپرده است و آنها براساس چارچوب هایی که دارند و مکانیزمی که بر اساس قانون به آنها اختیار داده است، قیمت ها را محاسبه می کنند.

معاون صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با واکنش های وزارت صنعت نسبت به اتفاق های اخیر رخ داده در شرکت های خودروسازی به ویژه سایپا تصریح کرد: اگر خودروسازان تعهدی به مردم داده اند باید به قول خود وفا کنند.

قیمت پراید در سال ۹۸ مشخص نیست

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما قیمت پراید در سال ۹۸ چقدر می شود، گفت: هیچ پیش بینی در این مورد ندارم و در حوزه قیمت گذاری دخالتی نمی کنم. در واقع سیاستگذاری در حوزه خودرو به عهده ماست و براساس جلسات و هم‌اندیشی که صورت گرفته است دستورالعملی در جهت سیاست های جدید خودرویی تدوین شده که از هفته آینده در شرکتهای خودروسازی قابل اجراست. من شخصاً با حضور در کارخانه‌های خودروسازی به صورت هفتگی اجرای این دستورالعمل‌ها را پیگیری خواهم کرد.

افزایش کیفیت خودروهای داخلی/شرکت های خودروسازی تا پایان سال ۹۸ خصوصی می شوند

مقیمی گفت: شرکت های خودروسازی تا پایان سال ۹۸ بطور کامل خصوصی می شوند.

وی اظهار کرد: به صورت جدی پیگیر دستیابی به تعهدات و هدفگذاری های مطرح شده در جدول دستورالعمل های صنعت خودرو هستیم و در همین رابطه، افزایش کیفیت خودرو را دنبال می کنیم.

معاون صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد در سالی که تحریم های سخت علیه کشور وجود دارد، بتوانیم کیفیت خودروی داخلی را بالا ببریم، اذعان کرد: به طور معمول همیشه ما در شرایطی که در تنگنا و سختی بوده ایم توانسته ایم توانمندی ها و استعدادهای خود را بیشتر نشان دهیم و فکر می کنم امسال نیز بتوانیم با وجود محدودیت های موجود خلاقیت بیشتری در صنعت خودرو داشته باشیم.

مقیمی افزود: در واقع تحریم ها دو روی یک سکه است که یک روی آن محدودیت و روی دیگر آن فرصت هاست و همین امر موجب شد که در برخی از صنایع، شاهد رونق پس از تحریم ها باشیم. حتی توانمندی های ما برای صادرات در برخی از تولیدات ایرانی افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در برخی صنایع همچون کیف و کفش در شرایط خوبی قرار داریم و قبول ندارم که صنایع دچار رکود و مشکل است بلکه این موضوع باید به صورت موردی بررسی شود و شرایط در صنایع مختلف متفاوت است.

معاون صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: حلقه گم شده بین صنایع کشور باید پیدا شود تا بتوانیم به صورت زنجیره ای موجب رونق صنایع کشور شویم و شاهد از بین رفتن از هم گسستگی کنونی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید معصومی نژاد

      سران سه قوه قیمت پراید رو مشخص میکنند ولی سعی کنند نوک مدادیش رو یه دویست بالاتر محاسبه کنند مچکر میشیم

    • م

      ای باباخودتون کشیتن بادوتا پرایدگرازه ابوطیاره اروپا امریکاچی میسازن شماچی میسازین تازه سرقیمتشم بلاتکلیف موندین چقدرگرونتربندازین به مردم که راحترازاین دنیابرن اونم باقیمت بالا دیگه مردنم صرف نمیکنه والا همه چی گرون کردن فقط بایدقرص برنج خوردتاراحت مرد مرگ باپرایدواقعا هم گرونه هم زجرکش شدنه

    • کامران

      بگذارید حراج براتون بهتره!؟
      چهل میلیون یک چهل میلیون دو...!؟
      پنجاه میلیون یک پنجاه دو....!؟
      شصت میلیون یک شصت دو ....!؟
      خدا ریشه ات رابکنه دولت بی تدبیر!

    • kamran

      پ ن په ...مشخصش کنید...جان مادرت یکم ببرش بالاتر قیمت رو کمه...

    • بدون نام

      به این میگن وزیر و مدیر !!! از روزی که وزیر جدید منصوب شد گند و افتضاحاتش تموم شدنی نیست عاجز هستند از قیمت گذاری بر روی یک خودرو !!!

    • محمد مهدوی

      سلام وای وای یعنی سال 98پرایدقیمت جدیدمیخوره افزایش قیمت داره بازهم بلاخره تکلیف مردم روشن کنی تا کی باید منتظر نامشخص شدن قیمت خودرو بمانند

    • بدون نام

      اینو میگن مملکت،،ال برکت الله......

    • بدون نام

      ای مردمان بیشرف ونادان نخرید ولی باز میخرید چون بی غیرت و بیشرفید تف

    • بدون نام

      وجدانا پراید باید ۷ میلیون تومان قیمتش باشه بقیه ش حرومتون باشه مثل گوشت سگ

    • فرهاد

      جوان ها رو جایگزین مدیران پیر کنید همچی درست میشه ۱ هفتخ هم زمانبر نیست .

    • بدون نام

      پراید ۸ میلیون بیشتر نیست ما حاضریم لطف کنیم ۱۰ میلیون بخریم

    • بدون نام

      چرا مشخصه سه میلیون وهفتصد تقریبا تموم میشه چهل میلیون میفروشن به خلق الله

    • mhmd

      حال میکنن با ما ملت.میگن فرقون بهشون میدیم هر قیمتیم میدیم میخرن.تازه گرونتر ک کنیم بیشتر هجوم میارن.خاک تو سر هممون.از من گرفته تا توی ک میخای بخری

    • حسین

      مدیر یعنی مدیران ایرانی......خیلی راحت و بدون دغدغه و فارغ از هرگونه جوابدهی و تعهد....خداحفظتون کنه که گوهری هستید!!!!!!!!!!!!!

    • ۰۰«محمد مهدی عسکری»۰۰

      مقصر همین خودمون هستیم که برا این ماشینا صف میکشیم.

      پاسخ ها

      • محمد احمدی

        مردم باید اعتراض کنن،الان بازار گر،دلال شده به قیمت خون پدرشون میفروشن،بی شرفا،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج