۸۲۹۳۴۵
۲۸ نظر
۵۰۰۵
۲۸ نظر
۵۰۰۵
پ

نوبخت: در شرایط سخت جنگ اقتصادی نابرابر هستیم

 معاون رئیس‌جمهور با اشاره به روحیه مردم در زمان جنگ هشت‌ ساله گفت: در آن زمان برای سوءاستفاده نکردن دشمن عجز و لابه نمی‌کردیم، اما الان که در شرایط سخت جنگ اقتصادی نابرابر هستیم که متاسفانه آن نوع تحمل کردن کم‌رنگ شده است.

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور امروز در آیین افتتاح سد لاستیکی پهلوان‌بست به‌عنوان بزرگترین سد لاستیکی کشور در شهرستان لنگرود اظهار داشت: استاندار گیلان با پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و با تلاش بی‌وقفه در پی حل مشکلات استان و مردم گیلان است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به دو صفت اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: طبق قرآن اگر کسی به آن‌ها بدی می‌کرد در پاسخ، سلام و ادب می‌گفتند و اگر کسی به آن‌ها احسان می‌کرد، آن‌ها نیز به او نیکی می‌کردند.

نوبخت با اشاره به روحیه مردم در زمان جنگ هشت‌ساله افزود: در آن زمان برای سوءاستفاده نکردن دشمن عجز و لابه نمی‌کردیم اما الان که در شرایط سخت جنگ اقتصادی نابرابر هستیم، متاسفانه آن نوع تحمل کردن کم‌رنگ شده است.

وی گفت: با تأکیدی که برای ضرورت افتتاح سد لاستیکی از سوی استاندار گیلان مطرح شد، به عنوان یک ابلاغ رسمی از رئیس سازمان مدیریت‌وبرنامه‌ریزی استان درخواست می‌کنم که سد لاستیکی بعدی را که مدنظر است شناسایی کرده و کارهای اجرایی آن را سریع‌تر آغاز کنند.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور با مخاطب قرار دادن نماینده لنگرود افزود: شما موظف هستید که مسائل و مشکلات مربوط به این منطقه را به بنده انعکاس دهید و از شما استدعا دارم که بعد از ۲۲ بهمن برای بررسی رهاورد سفر من به لنگرود نزد من بیایید تا کارها را با قوت دنبال کنیم.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ظرف چند سال اخیر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای کارهای زیربنایی در استان سرمایه‌گذاری شده است؛ یکی از این کارهای زیربنایی افتتاح پروژه بزرگ بین‌المللی خط راه‌آهن است که از رئیس‌جمهور دعوت می‌کنیم برای این مراسم به گیلان بیایند.

نوبخت تصریح کرد: با استاندار گیلان هماهنگ کردیم که سه‌شنبه یا چهارشنبه با مسئولان راه‌آهن به تهران آمده تا اقدامات مربوط به خرید واگن‌های مناسب که در شان مردم گیلان باشد را بررسی کنیم تا سفرهای نوروزی مردم به استان‌هایی مثل تهران و مشهد از همین قطارها انجام شود.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محدوده منجیل اظهار داشت: ما می‌توانستیم کلا رودبار را دور بزنیم اما چون مردم رودبار معتقد بودند در صورت این کار اقتصاد منطقه تعطیل می‌شود، طرح جایگزین قرار دادیم که ضمن تردد خودروها با سرعت، اقتصاد شهر رودبار مختل نشود.

معاون رئیس‌جمهور گفت: ما مجددا ۴۰۰ میلیارد تومان برای درست کردن ۸ کیلومتر از منجیل به رودبار هزینه کردیم تا زیر ساخت این پروژه تکمیل شود؛ علاوه بر کارهای زیربنایی باید برای سایر اقدامات نظیر تجهیزات بیمارستان‌های منطقه در کوتاهترین زمان همت بگماریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شمافقط حرف خوب میزنیدولی عمل ندارین

    • رحیمی

      این جنگ را شما راه انداختین ملت ایران با کسی جنگ ندارد تمام مردم دنیا بدند فقط شما خوبین

    • اسد

      نوبخت که در حوزه حقوق کارکنان دولت واقعا هر سال کوتاهی می کند وحقشون را درست نمی هد ودروغ می گوید ولی امیدوارم در سایر حوزه ها راستگو باشد علی برکت الله

    • بدون نام

      تازه فهمیدید سبد کالا مستمر بگیران بهمن ماه چی شد

    • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

      نگووووووووو

    • بدون نام

      ... .فقط مردم تحمل کنن خودتان نجومی بخورید

    • بدون نام

      جان ها به فدایت نوبخت قدر تو را این مردم ناسپاس نمیدانن

    • رضا

      جنگ بازهم جنگ
      دکتر کدام جنگ؟ جنگ ندیدی..‌‌‌‌....بعداز جنگ پیدا شدی نابغه!!
      بی درایتی وعدم کفایت در مدیریت شما نخبه ها،این بلایا را بر مردم نازل که.....باید کوشت الاغ بخورد ملت بدهند! انهم بادلار آزاد،نه نرخ
      جهانگیری!!!!
      اداره مدیریت مملکت. هنر است. که شما. ندارید،، میفهمید؟

    • بدون نام

      قبل از تحریمها بانک هاتون ورشکست بودن با پول دلار و بی ارزش کردن پول ملی جبران کردید

    • بدون نام

      نفهم خودت را با پیامبر مقایسه میکنی لعنت بر تو

    • بدون نام

      شرایط مسئولان عوض شده برادر نوبخت. دو رو هستین، دو رو. روراست بودین قضیه فرق میکرد. اون از حرفا و سخنرانیای رئیس جمهور و وعده های بیهوده. اون از حرفای خود شما و این احوال. یادتونه از مصیبت یارانه ها نالیدین و گفتین برای افراد پر درآمد رو قطع میکنین بعد بخاطر سیاست بازی قطع نکردین و وقت انتخابات قطع شده هارو هم خواستین برگردونید رای بخرید!!! خیلی از این کارا داشتین عزیز. همین سیاه بازیا وضع مملکت رو اینجوری کرد وگرنه قبلا سختتر تحریم داشتیم.

    • بدون نام

      بازم چرند گفت

    • amin

      درسته نابرابر هستیم ولی شما دولتمردان و بچه هاتون از این نابرابری چیزی نمیفهمید شما که بچه هاتون تو اور دنیا دارن کیف میکنن

    • الف دال

      نابرابری مردم ومسولین

    • بدون نام

      اگه روحانی وافغانیا نباش پیروزمیشیم وبرعکس

    • بدون نام

      اگه روحانی وافغانیا نباش پیروزمیشیم وبرعکس

    • آدولف هیتلر

      ببین آدمها همه شون ثابت قدمند ولی کجا ثابت قدمند فرق میکنه پول و فهم دو نقطه متضاد در سیاستند اونی که با فهم راهش و انتخاب میکنه حاظر نیست با پول عوضش کنه
      ولی اونی که با پول راهش و انتخاب کرده هر چی هم بهش در مورد مسائل توضیح بدی هیچ فایده ای نداره و آخر هم حرف خودش و میزنه حرفی که به خاطرش پول گرفته و حالا نکته اینجاست که این فشار اقتصادی فقط به اونهایی ضربه میزنه که راهشون و با منطق انتخاب کردند

    • بدون نام

      میدونی ۶ ماه یا بیشتر تاخیر حقوق چیه؟ جلو خانواده ات تا حالا شرمنده شدی؟ زیر فشارمبلغ کرایه خانه قرارداشتی؟ از زن و بچه ات بابت عدم فراهم کردن امکانات خجالت کشیدی؟! رنگ زرد رخسار زن و بچه ات رو دیدی؟ نه هیچکدام رو شما احساس نمی کنید.شما فقط حرف میزنید ! روزگار جواب شما را خواهد داد.

    • بدون نام

      اونی که بیشتر ضربه میبینه فقط مردمه این دولت ومجلس فقط دارن پول پارو میکنن خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      اقای نوبخت شما میتوانید این هجمه را برابر کنید،ان عده ایی که در حال حاضر،با احتکار ،گرانفروشی،ضدوبندو،،،به پولهای سرشاردست پیدا میکنند همان قشری هستند که در جنگ ۸ ساله هیچ نقشی نداشتند بجز همین حرکات در ان زمان هم که بهترین زمان برای فرهنگ سازی جامعه بود دولت وقت وسیاستمداران کوتاهی کردند والان نیز ما شاهد حرکات مجدد این دسته از اعضا جامعه هستیم،ومدیران کنونی فقط بیانیه میدهندو بس اگر شکم مردم گرسنه هم باشد مردم بابرخورد بموقع روحیه میگیرند این است که مردم را زجر میدهد،لذا پیشنهادی دارم با اعلان جنگ اقتصادی بطور رسمی قانونی مصوب شود همانند قانون مبارزه با مواد مخدر اعلام گردد از این پس تمامی اموال،املاک ،خودرو ،انبار، کالا،هر مورد قاچاق،احتکا، گرانفروشی،کم فروشی،بنفع بیت المال مصادره وخاطیان تا پایان جنگ اقتصادی روانه زندان شده واز گردونه اجتماع خارج خواهند شد،ضمن انکه تمامی جریمه های نقدی وغیر نقدی را هم بایستی پرداخت نمایند،

    • بدون نام

      این شرایط به برکت ناکارآمدی شماست

    • ایرانی

      جناب نوبخت . شما در شرایط سخت هستید یا ملت . ؟؟؟ اگه میشه واضح تر بفرمایین . اگه منظورتون ملته که باید بگم بله . برای اولین بار درست گفتید . ولی اگه منظورتون شماها هستین که باید بگم کمی در اشنباه هستین . با حقوقهای نجومی کسی در فشار نیست .

    • بدون نام

      اول باید ریشه یابی شود که چرا کشور در این شرایط قرار گرفته و بعد مدیرانی لایق و توانمند که در کشور فراوانن ، با همفکری و تدبیر کشور را نجات دهند قبل از دیر شدن و از دست رفتن فرصتهای طلایی

    • بدون نام

      نوبخت چه خبر از گلابی برجام

    • بدون نام

      تا وقتی که انتخاب وزرا و مدیران بر اساس پارتی و رابطه باشه نه تنها پیشرفت نمیکنیم بلکه با سرعت نور به سمت نابودی حرکت میکنیم

    • بدون نام

      چه نوع جنگ اقتصادی است که یک عده از بیت المال درآمد افسانه ای دارند

    • بدون نام

      آقای نوبخت یه دفعه هم از درخواست معلولین مظلوم بهزیستی درمنزل بگین و راهکار دهید چطوربا ماهیانه 100 وهشت تومن زجر آور تحقیر آمیز میشود زنده ماند تا زندگی تا زندگی هرشخص انسان نوع دوست عدالت مدار دردنیا قضاوت کنند.

    • بدون نام

      کاش خدا می کرد جنگ نظامی واقتصادی درشدیدترین شروع میشد که بدانید معلولین شدید بدون درآمد چطورباماهی 100 هشت تومن زجر میکشند وبا12میلیون تومن چطور صاحب خانه شوند؟ آ قای نوبخت، آقای رییس مجلس، آقای وزیر رفاه !!!!!!!! أقای رییس کل بهزیستی، آقای پورایراهیمی درمجلس ،پاسداران مرزدار راه خاش زاهدان بادست خالی به چه تقصیری چه گناهی شهیدشدند؟ و معلولین شدید بهزیستی درمنزل بدون درآ مد به چه جرم وگناهی باید باماهیانه 100 وهشت تومن دردورنج بکشند؟ وچرا ازشدت فقر تکدگری کنند؟ تصورکنید خودتون شرایط خانواده معلول دارید که دست گدایی بسوی هموطنان آشنایان اقوام دراز برای فقط زنده ماندن ، رییس صداسیما آ قای علی عسکری چرا چرا اجازه نمی دهید این مختصردرد دل ها بگویند، چرا مانع گفتن به عرض رهبر معظم میباشند؟ چراشماره تماس مستقیم دراختیار معلولین محروم نمی گذارند؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج