۸۲۹۷۷۷
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

زمان پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: ششمین و آخرین نوبت پرداخت وام ضروری ۵ میلیون تومانی مرحله اول اسفند ۹۷ پرداخت می شود.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: ششمین و آخرین نوبت پرداخت وام ضروری ۵ میلیون تومانی مرحله اول اسفند ۹۷ پرداخت می شود.

جمشید تقی زاده در همایش تکریم از بازنشستگان کشوری قیدار در استان زنجان که با حضور احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: نوبت پنجم وام ضروری برای ۳۳ هزار نفر از بازنشستگان ثبت نام کننده و واجد شرایط مرحله اول پرداخت شده و نوبت ششم و پایانی این مرحله اسفندماه پرداخت می شود.

به گفته وی، ۳۵ هزار نفر باقیمانده در این نوبت وام خود را دریافت خواهند کرد که به این ترتیب ۲۰۰ هزار نفر در مرحله اول وام دریافت کرده اند.

تقی زاده یادآور شد: در مرحله دوم پرداخت وام که ثبت نام اینترنتی آن از اول تا پایان بهمن ماه انجام می شود، ۲۰۰ هزار نفر باقیمانده وام خود را از فروردین تا شهریور ۹۸ در قالب نوبت بندی و براساس اولویت دریافت می کنند.

تقی زاده همچنین درباره بیمه درمان بازنشستگان گفت: ما علاوه بر پیگیری اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، در قرارداد بیمه تکمیلی امسال حمایت ویژه از بیماران خاص و همچنین مُعسر در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: تمام تلاش صندوق بازنشستگی اجرای عدالت اجتماعی در حوزه بازنشستگی است که از جمله آرمان های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی است.

در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به استان زنجان همچنین کلنگ زنی خانه امید قیدار با حضور نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و تعدادی از بازنشستگان فرهیخته استان زنجان انجام شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم گفت: خانه های امید بازنشستگان از جمله مراکز فرهنگی و اجتماعی است که ۴۳ مرکز ساخته و بهره برداری شده و ۹ مرکز دیگر نیز در حال ساخت بوده یا عملیات اجرایی آن به تازگی آغاز شده است.

تقی زاده تاکید کرد: توجه به نقش آفرینی بازنشستگان، ایجاد ارتباط اجتماعی موثر و دورهمی های بازنشستگی، سلامت روان و جسم، اشتغال زایی و نشاط و پویایی از جمله اهداف ساخت خانه های امید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا بگید چقدر از آنهایی که وام گرفته اند .منظور مبلغ وام است. الان سه یا چهار سال است از حقوقمان کم میشود وما هیچ اطلاعی از بدهکاری خودمان نداریم .حقوقمان هم پیام میاد لطفا روشنگری کنید

    • اهواز

      من بازنشسته تامین اجتماعی هستم حودودچهارسال است ثبت نام کردم تاالان هیچی بماه ندادندترابخدابماپیروپتلهاهم توجهی بکنیدتانمرده ایم

    • بدون نام

      بازنشستگانی مثل من که وام چهار میلیون گرفتند چی میشه ایا یک میلیون دیگه رو بهمون میدن ما وام را چهار میلیونی گرفتیم تکلیف چیه

    • بدون نام

      چرا فقط کشوری

    • بازنشسته

      کدام عدالت اگر عدالتی وجود داشت وام را به همه بازنشستگان میدادید درصورتی که فقط به بازنشستگان کشوری وام میدید چرا به بازنشستگان تامین اجتماعی وام نمیدیدمگه بازنشسته های تامین اجتماعی انسان نیستن چرا باید فرق بزارید

    • مریم طهانی از بم،

      س ما که هنوز چند سال پدرم بازنشسته تامین اجتماعی است به ما ندادن تا میگیم بودجه نیست تمام شده بخدا کار برای این بازنشستگان تامین اجتماعی بکنید هنوز حقوق ما به یک میلیون صد است بقران ما که پدر هم نداریم به مادرم میرسد با یک دختر مجرد کاری بکنید جان قران /

      پاسخ ها

      • لشکری

        لطفا آ نهایی که ودرسانوبت نذارند شماره سایت اعلام تاجامانده که نتوانستند اسم نویسی گنند خاهشمندم سایت مر بوته رااعلام نمایید باتشکر دستندکا ر وام

    • صالح

      با سلام خدمت مسئولان محترم تامین اجتماعی بنده ۵ سال است که بازنشسته تامین اجتماعی و حداقل بگیر هستم و تا بحال در تامین اجتماعی وامی به بازنشسته ها پرداخت نکرده اند ولی برای بازنشسته های کشوری همیشه پرداخت میکنند چرا بین بازنشسته ها فرق می گذارید.بنده ازاین تبعیض خیلی ناراضی و ناراحت هستم از مسئولین محترم تامین اجتماعی خواهشمندم که دراین مورد و موارد دیگر تبعیض مثل بنده که در قبال ارائه دفترچه بیمه ماهیانه ۱۵۰۰۰۰ هزار تومان از حقوق ۱۳۰۰۰۰۰ تومانیم برای همسر و فرزندم کم میکنند در حالیکه در این سازمان خیلی ها بازنشسته شده اند و دفترچه هم گرفته اند و یک شاهی هم از بابت دفترچه بیمه از آنها کم نمی کنند این تبعیض داخل سازمانی از همه بدتر است.

    • بدون نام

      برای بقای خود سعی میکنید با این وام ها بیشتر بازنشسته ها را بد هکار ووام دار خود کنید اگر راست میگویید حقوق ها را افزیش دهید نه وام دار ودادن قصدشان کنید که ارامش نداشته باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج