۸۲۹۸۷۴
۲۴ نظر
۵۰۰۷
۲۴ نظر
۵۰۰۷
پ

طاهری: گرانی، مانع حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمی‌شود

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در خصوص اهمیت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: گرانی و فشار اقتصادی مانع حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدرضا طاهری امشب در شام غریبان حضرت زهرا (س) که در مسجد اباعبدالله الحسین (ع) خیابان ایرانمهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی از طریق فشار اقتصادی علیه انقلاب اسلامی هجمه وارد کرد تا ملت ایران ۴۰ سالگی این انقلاب را نبیند، مزدورانی هم در داخل در زمین دشمن بازی می‌کنند، یک عده از بازاریان هم با فرصت‌طلبی از این وضعیت سوءاستفاده کرده و در این میان مردم دچار مشقت می‌شوند.

وی با بیان اینکه خون شهدا قطعا منفعت‌طلبان داخلی را رسوا می‌کند، تصریح کرد: برخی مسوولان ضعیف‌النفس در برابر فشار اقتصادی دشمن دست به دامان غرب هستند و به توصیه‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری توجهی ندارند، هرچه رهبر معظم انقلاب تاکید بر تقویت تولید ملی دارند، اما آنها به فکر منفعت خودشان هستند.

این مقام مسوول افزود: عده‌ای از مسوولان در سایه وارد به منفعت می‌رسند اینها باعث ایجاد مشکلات عدیده برای مردم شدند، دشمن هم به شدت تبلیغات می‌کند تا همه مشکلات را به گردن رهبری بیاندازد، باید افراد خاطی را که به این ملت ظلم می‌کنند را بشناسیم، قطعا خون شهدا آنها را رسوا خواهد کرد.

طاهری با تاکید بر تکلیف‌گرایی مردم و مسوولان در قبال این انقلاب ابراز کرد: گوشت گران شده سایر محصولات هم همین‌طور؛ اما اینها سبب این نمی‌شود که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نکنند، خون‌های زیادی پای این انقلاب ریخته شده است، همه ما در برابر شهدا مسوول هستیم.

وی با بیان اینکه یک بار دیگر در معرض امتحان بزرگی قرار داریم، گفت: انقلاب اسلامی تا کنون در تحریم و فشار بوده؛ در اوایل اسلام نیز فشار اقتصادی وجود داشت، مردم بخاطر منفعت‌طلبی چند نفر دست از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا برنمی‌دارند، این انقلاب طلایه‌دار اسلام علوی و حسینی در برابر اسلام بنی‌امیه‌ای و اسلام آمریکایی است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه امروز ضربه خوردن نظام، ضربه خوردن اهل بیت (ع) است، افزود: نظام اسلامی پیام اهل بیت (ع) را به دنیا رسانده است، حسن نصرالله نیز ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را در کشورشان جشن گرفتند، محبوبیت انقلاب اسلامی در جهان تسری پیدا کرده است.

طاهری با اشاره به خدمات بی‌نظیر انقلاب اسلامی گفت: خدمات انقلاب اسلامی بسیار زیاد است در زمینه علمی، اقتصادی و دفاعی به پیشرفت خوبی رسیدیم دشمن جرات چپ نگاه کردن به اتقلاب اسلامی را ندارد، در عرصه علمی حرفهای زیادی برای گفتن داریم، جوانان متخصص زیادی در این کشور تربیت شدند اینها ثمره خون شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: روزی مردم بر سر سفره‌هایشان نان برای خوردن نداشتند، درست است که حالا هم مشکلات اقتصادی داریم اما اکنون زندگی در روستا مانند زندگی در شهرها شده و مردم در رفاه بیشتری در مقایسه با قبل از انقلاب هستند، وضعیت مردم باید بهتر شود، با تفکر وابستگی به غرب مشکلات کشور حل نمی‌شود.

این مقام مسوول گفت: اگر فکر و اعتقاد مسوولان همانند سردار سلیمانی باشد با تکیه بر توان داخلی می‌توانیم بسیاری از مشکلات را داز میان برداریم.

طاهری با بیان اینکه جایگاه زن در انقلاب اسلامی نسبت به قبل از انقلاب متمایز است، افزود: این همه به جمهوری اسلامی هجمه می‌کنند که حقوق زنان نادیده گرفته می‌شود اما امروز می‌بینیم که شمار زیادی از بانوان در عرصه‌های علمی گوی سبقت را از مردان ربودند در حالی که در رژیم پهلوی چنین بستری فراهم نبود.

وی گفت: دشمن همزمان با ایجاد فشار اقتصادی سعی دارد با تمام توان علیه این انقلاب و رهبری تبلیغات کند و مشکلات را بر گردن امام امت بیندازد، امروز انقلاب اسلامی از رهبری فرزانه و حکیم برخوردار است که دنیا به وجودش افتخار می‌کند اما برخی در داخل از فرامین ولایت سرپیچی می‌کنند، اگر تدبیر رهبری نبود تا به حال داعش و امثال آن کشور را گرفته بودند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: دشمن انواع توطئه‌ها را انجام می‌دهد برای اینکه مردم را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید کند تا مردم از انقلاب دست بکشند و جوانان از اهل بیت (ع) جدا شوند.

طاهری با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تصریح کرد: باید وظیفه خودمان را در چهل سالگی انقلاب ادا کنیم تا شرمنده امام و شهدا نباشیم باید از همه آحاد مردم بخواهیم تا در این راهپیمایی شرکت کنند چراکه پای حمایت از انقلاب در میان است، مکتب اهل بیت (ع) باید بااقتدار بماند ندای فاطمی از کشور انقلاب اسلامی ایران بلند است و این ندا به لطف الهی خاموش‌ نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نه تو راهپیمایی شرکت میکنم نه دیگه رای میدهم نه خودم نه خانواده ام شرکت نمیکنند

    • بدون نام

      باشه ولی هرسال ازسال قبل دریغ از پارسال شده ..خخخ

    • ناشناس!

      چرا نمی شود؟ مرگ خودمون را تایید کنیم راضی میشوید؟!

    • دلسوز

      آخه بدبختیش اینه که شرکت هم کنند شما فکر می کنید همه چی درسته و شهر در امن و امانه! لطفا انعکاس دهید

    • بی بصیرت

      پس به نظر میاد ارزونی مانع حضور مردم در راهپیمایی میشه

    • بدون نام

      آقای ......از اختلاس کننده ها ورانت خوارها زمین خوارها وسلاطین دعوت کنید به راهپیمای تعدادشون از مردم شهید پرور زیادتره وکف گرگی محکمی میتونید بزنید تو هرجای آمریکا واسراییل داعش و پایشو خلاصه هر کی

    • حی روزگااار

      عملکرد مسئولین میشود

    • TERAMPPPPPP

      مردم دولت تعطیله شما به خاطر شهدا و دستور رهبر امسال هم یک رنگ باشید،
      امید به دولت بعدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا دولت بخاطر شهدا و رهبری کاری برای مردم نمیکنه

      • بدون نام

        همش مردم مردم برو بابا دلت خوشه.. نه من نه اعضای خانوادم شرکت نمیکنیم همینطور که سالهای قبل شرکت نکردیم والا

      • AAAAAAAAAAAA

        خوب دولت عقل نداره ولی من و تو بین خوب و بد را تشخیص میدهیم.

      • بدون نام

        لطفن پای شهدارووسط نکشین

    • بدون نام

      دقیقاً بخاطر گرانی امسال در راهپیمایی شرکت نخواهم کرد

      پاسخ ها

      • TERAMPPPPPP

        لایک

    • بدون نام

      گرسنگی و بدبختی و بیچارگی اصلأ رو ما تأثیری نداره حتمأ میایم

    • بدون نام

      فقط گرانی نیست.

    • بدون نام

      مانع میشود . چون ما گرسنه ایم

    • بدون نام

      ما که می دونیم گرونی ها از کجا آب میخوره. پس مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      مردم باید امسال بیشتر از پارسال در راهپیمایی شرکت کنند تا تحریمهای آمریکا بی اثر شود...

    • بدون نام

      یعنی گرانی اینقدر بی اهمیته؟

    • بدون نام

      وقتي كسي حقوقش 3يا4مليون است چرا نره راهپيمايي ولله اگر حقوق بگير هستم مي رفتم راهپيمايي ولي افسوس كه راننده تاكسي هستم و راننده تاكسي يعني بيكار

    • بدون نام

      هندوانه زیربغل مردم میزارن انگاری بچه گول میزنن

    • آ زاد

      شک نکن که نارضایتی مردم به سمت اوج می رود

    • بدون نام

      اتفاقا دقیقا به این دلیل شرکت نمیکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج