جاباما
۸۳۰۱۳۰
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

ترافیک سنگین در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین و در محور سوادکوه به‌صورت نیمه‌سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری فارس: علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین و در محور سوادکوه به‌صورت نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به موج بازگشت مسافران از محورهای شمال، افزود: باتوجه به خودروهای ورودی که طی روزهای گذشته وارد محورهای شمال شدند برای فردا نیز محورهای شمال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های ترافیکی نیز در دستور کار مأموران پلیس راه قرار دارد، تصریح کرد: روز دوشنبه محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه خواهد شد.

این مسؤول یادآور شد: همچنین محدودیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز و تردد تریلی در محور سوادکوه نیز از صبح فردا تا ساعت ۲۴ در دستور کار قرار دارد.

قدمی یادآور شد: باتوجه به شرایط جوی احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان وجود دارد که ضرورت دارد رانندگان به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت سفر، گفت: لازم است مسافران با استعلام وضعیت راه‌های مازندران زمان بازگشت از سفر را مدیریت کرده تا درگیر صفوف طولانی ترافیک نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راهپیمایی 22 بهمن

    • بدون نام

      پیش بسوی برگزاری راهپیمایی بهمن در جنگل ودریای شمال

    • ایران

      مردم دارن میرن پیروزی حکومت رو جشن بگیرن .خداییش از این حکومت خیلی ممنونیم چون تعطیلات خوبی را بابت نیمه خرداد و 22 بهمن و.... برای ملت فراهم کردن

    • شکیبه

      اینا میرن شمال راهپیمایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج