جاباما
۸۳۰۱۳۱
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

قطبی: در حال حاضر عشق من فولاد است

افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیروزی مقابل پرسپولیس را به بازیکنان و هواداران این تیم تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم: افشین قطبی، سرمربی فولاد خوزستان پس از برتری ۲ بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: به تمام هواداران فولاد و بازیکنانم تبریک می‌گویم. بازیکنانم به درستی وظیفه خود را انجام دادند. بازی بسیار سختی بود و وقتی ۲ بر صفر جلو بودیم، فشار زیادی روی ما بود.

از باخت پرسپولیس ناراحت نیستم

وی ادامه داد: یک بازی سخت و البته شیرین برای خوزستان بود. من احساس می‌کنم که بازیکنانم، این حس را در مسابقه داشتند که با تمام قدرت بازی را به پایان برسانند. از باخت پرسپولیس ناراحت نیستم، چون پیروزی شیرینی به دست آوردیم.

یاد گرفته‌ام که به حریف احترام بگذارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این مسئله که «در نشست خبری قبل از بازی اعلام کردید فولاد مانند فرزند دوم شماست و آیا این بی‌احترامی به هواداران فولاد نبود؟»، گفت: شاید فارسی من خوب نیست و منظورم را بد رسانده‌ام. من یک صحبتی کردم و گفتم پدری که دو فرزند دارد، باید هر دوی آنها را دوست داشته باشد.

قطبی: در حال حاضر عشق من فولاد است

من با تیمی که قبلاً کار کرده‌ام با احترام برخورد کردم و یاد گرفته‌ام که به حریف احترام بگذارم. حرف من بی‌احترامی به فولاد نبود. عشق اول من هم‌اکنون فولاد است و کارم را با تیمی شروع کردم که هوادارانش را دوست دارم. هر روز 16 تا 20 ساعت از وقتم را با این تیم سپری می‌کنم تا تیم پیشرفت کند. گاهی شاید فکر کنیم حرف زدن اهمیت دارد، اما عملکرد مهم‌تر است. من با کاری که انجام می‌دهم، عشقم را به فولاد نشان داده‌ام. من عاشق فولاد هستم و مأموریتم ساختن بازیکنان برای استان خوزستان و ایران است.

هنوز از برنامه‌مان عقب هستیم و باید بهتر از این کار کنیم

«از این برد خوشحالیم، اما می‌دانستم تا پایان بازی نباید به برد فکر کنیم.»، قطبی با بیان این جمله در واکنش به اینکه چقدر به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس امیدوار بوده است، اظهار داشت: به تلاش و کار بازیکنانم و همین‌طور کادرفنی‌ام ایمان دارم. بازیکنان همدلی داشتیم و خیلی خوب کار کردیم، اما هنوز از برنامه‌مان عقب هستیم و باید بهتر از این کار کنیم تا امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما در یک سوم خط دفاعی بازیکنان جوان و توانمندی مانند صابر حردانی را دارید و چرا از او بهره نمی‌برید، گفت: این نظر شماست و من به نظر شما احترام می‌گذارم.

خیلی زحمت کشیدیم و باید پرسپولیس را می‌بردیم

قطبی در واکنش به این سؤال که فکر می‌کرد تیمش مقابل پرسپولیس برنده باشد یا نه، عنوان کرد: اول اینکه خیلی خوشحالم که به آنچه می‌خواستیم رسیدیم، چرا که برای این برد خیلی زحمت کشیدیم. هدف ما این است که فاصله خود را به بالای جدول نزدیک کنیم و به این خاطر باید پرسپولیس را می‌بردیم. حریف ما تیم بزرگی متشکل از بازیکنان و مربیان بزرگ است و واقعاً بردن آنها اصلاً کار آسانی نبود.

تیم ما هنوز خیلی کار دارد و باید هفته به هفته بهتر شویم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با اینکه «آیا این برد می‌تواند فولاد را امیدوار به قهرمانی کند؟»، خاطرنشان کرد: تیم ما هنوز خیلی کار دارد. اول باید سعی کنیم هر بازی بهتر شویم و روی بازی‌های خود تمرکز کنیم. باید صبر کنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم، در فاصله پنج هفته به پایان لیگ مشخص می‌شود جایگاه ما کجای جدول خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه مردک بیشرف

    • بدون نام

      هواداران فولاد و قطبی مبارکتون باشه 3 امتیاز ولی باید چشم رو حقیقتی بنام مافیای فوتبال ایران باز کنیم که قصد زمین زدن پرسپولیس بزرگ رو دارن و سردمدار این باند مافیا 3 نفرهستند سرجوخه قلعه شله زردا، فتاحی بی ریشه کیسه کش و نوکر دیروز کیروش تاج حقیر.

    • برانگوه،(خری در جلد انسان)

      درود بر قطبی، پایان دوران جاهلیت پرسپولیس با برانگوه،آغاز دوران باشکوه پرسپولیس، به امید مرگ مغزی شدن برانگوه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر تو حال بهم زنی!
        فکر کنم تو زندگی واقعی هم هیچکس رو نداشته باشی...

    • بدون نام

      عشقه توفقط پوله اشتک هنویادمون نرفته شبانه مثه زنها تیموتنهاگذاشتی سیرابی.بااون بازیکناومدیریت حاج حبیب واستیلی ومرزبان ماقهرمان شدیم اون سال بامعجزه پرسپولیس وگرنه شمافقط یه اسمیداین پرسپولیس کبیرهست که میمونه

    • بدون نام

      ماشاءالله و دست مریزاد ایول

    • reza

      قطبی مچکریم...

    • تاااااجیممݥ

      اقاای هفت رنگ اقای قطبی

    • بدون نام

      خسته نباشید واقعا حرفه ای هستی مثل بعضی مربیان وبازیکنان خودشیرینی نمیکنی

    • یاران 57

      آقای قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان هستند طبیعی است برای پیروزی تیم فولاد تلاش کنند کمی منطق داشته باشید قطبی ومربیان تیم های دیگر برای شکست دادن حریف به میدان میروند، ولی آقای قطبی اگر حرفه ای عمل میکردن با پرچم باشگاه فولاد مبارکه تشویق میکردن نباید اجازه میداد با پرچم کشور بیگانه هواداران تیم فولاد تشویق کنند

    • بدون نام

      تبریک میگوییم با قلب شیر لنگیها را پاره پاره کرد.

    • بدون نام

      اگه فولاد راست میگه سیر صعودی خودش رو ادامه بده

    • بدون نام

      بیخیال رفیق .مگه آدم عشق،لحظه ای میشه داشته باشه ??همه ميدونن عشق اول آخرت عشقپوليس هست و بخاطر ادب اعلام نمیکنی .

    • بدون نام

      مرسی اقای قطبی

    • بدون نام

      کی که ندونه شما منتظر رفتن برانکوی آقای قطبی
      فولاد بهانیه

    • بدون نام

      بردی نوش جانت

    • بدون نام

      چرکپولیشیای حکومتی لجن دهن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج